کشف میلیاردی سرقت منزل در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف سرقت منزل به ارزش بیش از دو میلیارد ریال و دستگیری دو سارق در این شهرستان خبر داد.

کشف میلیاردی سرقت منزل در ملایر

سرهنگ محمدباقر سلگی با بیان اینکه به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت، گفت: با هوشمندی ماموران و انجام اقدامات فنی و تخصصی، سارق شناسایی و با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی اظهارکرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی، به سرقت منزل مذکور با همدستی شخص دیگری اعتراف کرد و همدست وی نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی، تمام اموال مسروقه شامل طلاجات، لپ تاب، گوشی تلفن همراه و ... به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و تحویل مالباخته شد.

سلگی در ادامه با اشاره به کشف احشام بدون مجوز قانونی به ارزش دو میلیارد ریال توسط مامورین پاسگاه انتظامی جوزان ملایر، گفت: در راستای مبارزه با هرگونه جابجائی احشام بدون مجوز قانونی، مامورین این یگان در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی کامیونت حامل احشام مشکوک شده که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی، این خودرو را جهت بررسی دقیق تر متوقف می کنند.

فرمانده انتظامی ملایر خاطرنشان کرد: در بازرسی صورت گرفته توسط مامورین از این خودرو، تعداد ۷۰ راس گوسفند بدون مجوز قانونی به ارزش دو میلیارد ریال کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، یک نفر متهم تحویل مراجع قانونی شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی در راستای جلوگیری از انتقال دام زنده بدون مجوز قانونی، تصریح کرد: برخورد قانونی با هرگونه اقلام و یا احشام فاقد مجوز قانونی به منظور نیل به آرامش و ثبات اقتصادی بازار، تشدید می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها