این ۳ ادویه میل جنسی را بالا می برد

عشبه بیابانی یکی از آن گیاهان تحریک‌کننده‌ی میل جنسی آقایان است. این گیاه حاوی خواص دیورتیک (ادرارآور) است و باعث افزایش دفع مواد زائد از کلیه شده و به عملکرد خوب پروستات کمک می‌کند.

این ۳ ادویه میل جنسی را بالا می برد

ترکیبات مغذی برخی مواد غذایی برای تحریک هورمون‌ها موثرند و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی می‌شوند. در بین این مواد غذایی ادویه‌ها و برخی گیاهان جایگاه خاصی دارند. در این مطلب شما را با چند ادویه و گیاه مفید برای افزایش قدرت جنسی آقایان آشنا می کنیم.

گشنیز

گشنیز یکی از تقویت‌کننده‌ها و دیورتیک‌های موثر است که باعث جبران کاهش میل جنسی مربوط به مشکلات پروستات می‌شود. می‌توانید این گیاه معطر را به غذاهایتان بزنید و از خواص آن بهره ببرید. می‌توانید بدون افتادن در دام زیاده‌روی از تخم گشنیز نیز استفاده کنید.

عشبه بیابانی

عشبه ی بیابانی یکی از آن گیاهان تحریک‌کننده‌ی میل جنسی آقایان است. این گیاه حاوی خواص دیورتیک (ادرارآور) است و باعث افزایش دفع مواد زاید از کلیه شده و به عملکرد خوب پروستات کمک می‌کند. پروستات در تشکیل اسپرم نقش دارد.

فلفل قرمز

فلفل قرمز نیز تقویت‌کننده و محرک میل جنسی است. این فلفل سرشار از ویتامین C و E است. متخصصان، ویتامین E را ویتامین جنسی می‌نامند. ترکیبات فلفل قرمز با انبساط عروق خونی باعث بهبود جریان خون می‌شود. اگر می‌خواهید به رابطه‌ی زناشویی‌تان گرمای بیشتری بدهید حتما از فلفل قرمز استفاده کنید.

منبع: تبیان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • امیر
    0

    فقط از کردن میگید مشکلات زیاده چی گداشتی از مردی افتادیم

  • کریمی قدوسی
    0

    این خبر ها چیست؟ از حماسه عظیم ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران در انتخابات ریاست جمهوری مطلب بنویسید.

    نظرات شما -
    • شیوا
      0

      از این حماسه و این عزیز ان میخوام که یه قانون بذارن که خانم ها ۴ شوهر و ۱۵ صیغه بتونند داشته باشند یه جا

  • قلندر اصلی
    0

    از مهری خبری نیست کجاست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها