عامل انتشار فیلم مبتذل در ارومیه دستگیر شد

سرپرست پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: منتشرکننده فیلم مبتذل در فضای مجازی که با انگیزه اخاذی اقدام به این کار کرده بود، با هوشیاری مأموران دستگیر شده و به اقدام خارج از اخلاق خود اعتراف کرد.

عامل انتشار فیلم مبتذل در ارومیه دستگیر شد

سرهنگ صادق شکری افزود: در پی انتشار فیلمی مبتذل در فضای مجازی توسط فردی در بهمن سال گذشته و متواری شدن وی از کشور، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که این فرد، در یکی از روستاهای مرزی ارومیه مخفی شده که بلافاصله این محل مورد شناسایی قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی آذربایجان غربی بیان کرد: پس از کسب مجوز قضایی، این متهم طی یک عملیات ضربتی دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ شکری به شهروندان توصیه کرد که ضمن بهره برداری صحیح از فضای مجازی، از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش ها و هنجار های اجتماعی و فرهنگی کشور به نحوی که باعث توهین و یا جریحه دار شدن احساسات عمومی در جامعه شود، اجتناب کنند.

برخی افراد شیاد با استفاده از ناآگاهی برخی از دختران، اقدام به انتشار فیلم ها و عکس های غیراخلاقی از این افراد در فضای مجازی می کنند، که قانون گذار مجازات های قابل توجهی برای این افراد در نظر گرفته است.

البته آگاهی خانواده ها در جلوگیری از این جرم بسیار موثر است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها