آتش سوزی و تخریب چندین خودرو توسط مرد معتاد در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: عامل تخریب و آتش سوزی چند دستگاه خودرو در ارومیه با تلاش ماموران پلیس دستگیر شد.

آتش سوزی و تخریب چندین خودرو توسط مرد معتاد در ارومیه

سردار مسعود خرم نیا در این خصوص افزود: در پی تخریب و آتش سوزی چندین دستگاه خودرو در شهر ارومیه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی با همکاری مأموران کلانتری ۱۴ مدرس، عامل اصلی این اتفاقات در شهر ارومیه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات ضربتی در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: متهم در بازجویی‌ها به تخریب و آتش زدن چهار دستگاه خودرو به علت مصرف مواد مخدر و نداشتن تعادل روانی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری عامل انتشار فیلم مبتذل در فضای مجازی با انگیزه اخاذی، خبر داد و افزود: در پی انتشار فیلمی مبتذل در فضای مجازی توسط فردی به هویت معلوم در بهمن ماه سال گذشته و متواری شدن وی از کشور، با عنایت به حساسیت موضوع، رسیدگی به آن بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر موضوع، در نهایت مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای مرزی ارومیه شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی، طی یک عملیات ضربتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن بهره برداری صحیح از فضای مجازی، از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی کشور به نحوی که باعث توهین و یا جریحه دار شدن احساسات عمومی در جامعه شود، اکیداً اجتناب کنند.

منبع: حادثه 24

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها