سامانه دادرسی الکترونیکی و خدمات الکترونیک قضایی در زندان‌ های کردستان راه‌ اندازی شد

سامانه دادرسی الکترونیکی و خدمات الکترونیک قضایی به منظور تسریع در ارائه خدمات به زندانیان در زندان‌های استان کردستان راه‌اندازی شد.

سامانه دادرسی الکترونیکی و خدمات الکترونیک قضایی در زندان‌ های کردستان راه‌ اندازی شد

علی رشیدی، معاون دادگستری کل استان کردستان در آئین افتتاح مرکز خدمات قضایی و ملاقات الکترونیک مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی کامیاران اظهار داشت: بهره‌مندی از تکنولوژی روز با استفاده از بسترهای مناسب برای توسعه خدمات الکترونیکی فراهم شده تا اقدامات ارزشمندی در راستای توجه به حقوق شهروندی و کرامت انسانی مددجویان زندان صورت گیرد.

وی گفت: افتتاح باجه ملاقات الکترونیک در زندان‌ها و مرکز خدمات قضائی به عنوان دومین مرکز در سطح زندان‌های استان اقدامی ارزشمند و شایسته در تحقق اهداف و برنامه‌های سند تحول قضایی محسوب می‌شود.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: حرکت به سمت تحول ایجاد شده با بهرگیری از تغییر در نگرش مدیریت سازمانی موجب شده تا امروز شاهد توسعه خدمات غیرحضوری برای خانواده زندانیان و ارائه خدمات الکترونیکی به زندانیان و مجموعه زندان‌های استان باشیم.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از تکنولوژی روز با استفاده از بسترهای درون سازمانی راهکاری موثر برای کاهش آسیب و توجه ویژه به حقوق شهروندی زندانیان است.

مدیرکل زندان‌های کردستان با اشاره به راه‌اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی در زندان‌های استان تصریح کرد: این اقدام به منظور تسریع در خدمات دادرسی و قضایی دفتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان‌های کردستان ایجاد شد.

فتحی با بیان اینکه بستر افتتاح مرکز خدمات قضایی در زندان‌های استان فراهم شده است، اعلام کرد: به زودی شاهد افتتاح مرکز خدمات قضایی در زندان سقز خواهیم بود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها