معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان مرکزی:

۱۶ پرونده تخلفات حوزه نان در استان مرکزی تشکیل شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۱۶ پرونده رسیدگی به تخلفات حوزه نان امسال به ارزش ۴۳ میلیون ریال در این استان تشکیل شد.

۱۶ پرونده تخلفات حوزه نان در استان مرکزی تشکیل شد

محمدجواد قربانیان، افزود: فعالیت ۳۳۱ واحد نانوایی در نقاط مختلف استان مرکزی امسال مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا ۱۶ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
وی ادامه داد: این پرونده‌ها شامل موارد تخلف در سه واحد نانوایی سنگک، هفت واحد لواشی، ۲ واحد تافتون و چهار واحد بربری است.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای خبازی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره اماکن نیروی انتظامی به‌صورت روزانه در حال انجاماست و موارد بهداشتی و تخلفات احتمالی اعم از گرانفروشی ، کم فروشی و درج نشدن قیمت از سوی کارشناسان به متصدیان واحد ها تذکر داده می‌شود.
قربانیان اظهار داشت: عرضه نان باکیفیت به مردم مهم‌ترین مطالبه‌ای است که از سوی اقشار مختلف جامعه پیگیری می‌شود و با توجه به حساسیت‌های بهداشتی فعالیت نانوایی‌های استان تحت نظارت کامل قرار دارد.
یک‌هزار و ۶۰۰ نانوایی در استان مرکزی فعال هستند که از این تعداد ۷۰۰ واحد در اراک استقرار دارند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها