سردار حاجی زاده: می‌توانیم روزگاری را رقم بزنیم که اگر اراده کردیم، امریکا را تحریم کنیم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: شاید اگر این بوق‌های تبلیغاتی و تبلیغات مسمومی که امروز در رسانه‌ها است در هشت سال دفاع مقدس هم بود، عده‌ای در خیابان‌های تهران شعار می‌دادند نه اهواز نه دزفول جانم فدای تهران! هیچ بعید نبود.

سردار حاجی زاده: می‌توانیم روزگاری را رقم بزنیم که اگر اراده کردیم، امریکا را تحریم کنیم

سردار حاجی زاده گفت: مردم شریف و بزرگوار ما در این انتخابات برغم تبلیغات عظیمی که بود، واقعا شعور و بصیرت خود را نشان دادند.

سردار امیرعلی حاجی زاده شامگاه جمعه در آیین سالگرد شهادت ابراهیم رشید از شهیدان مدافع حرم طی سخنانی در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهیدان علی ابن جعفر (ع) قم، با تاکید بر اینکه مشکل منطقه خاورمیانه با از بین رفتن داعش حل نشده است، گفت: آمریکایی‌ها یک روز با حضور در یک کشور و یک روز نیز با ترک آن کشور آنجا را به‌هم می‌ریزند، هر جور بتوانند، عمل می‌کنند، دنبال این هستند منطقه را در سیطره خودشان داشته باشند.

وی گفت: داعش با محوریت و پشتیبانی آمریکا و پشتیبانی انگلیسی و اسرائیلی و پشتیبانی مالی عرب‌های مرتجع شکل گرفت، خود آنها این را اقرار کردند و نیازی به‌تحلیل ما نیست.

حاجی زاده ادامه داد: همان گونه که ویروس کرونا از یک جای کوچکی در چین آغاز شد و سراسر جهان را در نوردید و تا قاره آمریکا رسید، ویروس داعش نیز در اندیشکده‌های آمریکایی شکل گرفت و برنامه آنها این بود که سراسر کشورهای اسلامی و اُمت اسلام را فرا بگیرد.

وی افزود: ما منشا ویروس کرونا را نمی‌توانیم قضاوت کنیم که چه بود؟ ولی داعش دست ساز اندیشکده‌های آمریکایی بود و بنا بود این جنگ مذهبی به‌صورت فراگیر در کل منطقه و بلکه جهان توسعه پیدا کند.

حاجی زاده با بیان اینکه در مقطعی که این حرکت آغاز شد ما مثل الان اطلاعی نداشتیم که چه اتفاقی در حال وقوع است افزود: آن روز شرایط فتنه بود، و به‌علت ابهام‌هایی که وجود داشت تصمیم گیری در این زمینه بسیار سخت بود و یکی از نکته‌هایی که بسیار اهمیت دارد، تصمیم رهبر معظم انقلاب در ورود به‌این عرصه و جنگیدن در مبدا داعش و گروه‌های تکفیری بود.

فرمانده هوا فضای سپاه ادامه داد: اگر آن روز تردید و تاخیر در تصمیم گیری به‌وجود می‌آمد معلوم نبود الان با چه وضعیتی روبه‌رو بودیم، چنانچه خیلی از خواص در این خصوص قضاوت غلطی داشتند.

وی افزود: مسئولی که آن روز مقام و مسئولیت بالایی داشت، قبول نداشت، خیلی از خواص قبول نداشتند، گفتند بهار عربی است، عده‌ای از مردم بر علیه یک دیکتاتور قیام کردند، ما باید برای چه برویم کمک، آن روز این حرف‌ها زده‌ها می‌شد.

حاجی زاده در ادامه تصریح کرد: بد نیست، تاریخ را مرور کنیم، ما اولین شهیدانی که در سوریه تقدیم کردیم، آن روزها نمی‌دانستیم این‌ها را تحت چه عنوانی تشییع کنیم، بگوییم این‌ها کجا شهید شدند، برای چه این‌ها را اعزام کردیم، هدف ما چه بود؟

وی افزود: آن روز فقط این نبود که داعش را درست کنند، بلکه پشت سر آن، شبکه‌های پر تعداد تبلیغاتی و رسانه‌ای جهان این را همراهی می‌کرد و کسی نیز قبول نداشت ما از ایران بخواهیم با داعش مقابله کنیم.

وی اضافه کرد: ویروس داعش خیلی سریع سراسر سوریه و بخش‌هایی از عراق و حتی لیبی را فرا گرفت، و مردم مظلوم لیبی با ثروت‌های فراوانی که در حوزه نفت و انرژی دارند، زیرساخت‌های آنها از بین رفته، درگیر جنگ داخلی هستند و فقر سراسر کشورشان را فرا گرفته است.

این مقام سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ویروس داعش به‌سمت لبنان هم حرکت کرد ولی با سد حزب الله مواجه شد، ویروس داعش بخش‌هایی از یمن را نیز گرفت و تا آفریقا رفت، همین الان آثارش آنجا هست، ویروس داعش همچنین افغانستان و پاکستان را فرا گرفت و آن روز می‌گفتند ما باید برای چه بجنگیم؟

وی یادآور شد: وقتی ویروس کرونا راه افتاد، هیچ کشوری نبود که از این ویروس در امان بماند، ولی ویروس داعش با تدبیر رهبر معظم انقلاب و درایت ایشان و تصمیم به‌موقع و اقدام سریع شهید بزرگ ما شهید حاج قاسم سلیمانی و ایثار و گذشت و پای کار بودن مدافعان حرم و شهیدان این مسیر و خانواده آنها جلوی این را گرفت واِلا ایرانی وضعیتش این نبود!

حاجی زاده همچنین یادآور شد: هنگامی که ماشین‌های انفجاری روزانه در بغداد و شهرهای مختلف صدها کشته می‌گرفت، ایران اسلامی در امنیت کامل بود و در همان ایام، عده‌ای مخالفت می‌کردند، همان آدم‌هایی که آن روز تحلیلشان غلط بود، امروز هم وضعیت موجود را غلط تحلیل می‌کنند، آن روز نفهمیدند چه اتفاقی افتاد، امروز نیز نمی‌فهمند.

وی با یادآوری اینکه سپاه در آن شرایط با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و مشارکت عظیم گروه‌ها از کشورهای مختلف در اوج مظلومیت وارد عرصه جنگ شدند و دفاع کردند گفت: اگر رهبر معظم انقلاب شهیدان مدافع حرم را متفاوت از شهیدان دیگر می‌دانند، بواسطه مظلومیت آنها است، ما در هشت سال جنگ این شرایط را نداشتیم، همه وارد جبهه‌های جنگ می‌شدند، کمک می‌کردند و یا اگر نمی‌توانستند نیز کسی مخالف نبود.

وی اضافه کرد: کسی نمی‌آمد شعار بدهد، شاید اگر این بوق‌های تبلیغاتی و تبلیغات مسمومی که امروز در رسانه‌ها است در هشت سال دفاع مقدس هم بود، عده‌ای در خیابان‌های تهران شعار می‌دادند نه اهواز نه دزفول جانم فدای تهران! هیچ بعید نبود.

فرمانده هوا فضای سپاه با بیان اینکه دشمن به‌هرحال دشمنی خود را ادامه می‌دهد افزود: سال‌ها طول کشید تا عده زیادی فهمیدند چه اتفاقی در حال رخ دادن است، ولی نکته مهم و تاریخی و تاریخ ساز این بود که رهبر معظم انقلاب همان ابتدا تشخیص داد.

وی افزود: درایت و فرماندهی سردار سلیمانی و همراهان ایشان، کسانی از جنس شهید ابراهیم رشید و شهیدان زیادی که در این راه تقدیم شد، این‌ها تشخیص دادند و ایستادگی کردند و امروز شاهد این امنیت هستیم‌.

این مقام عالی رتبه سپاه تاکید بر اینکه آمریکاییها برای منطقه نقشه داشتند و همچنان نیز نقشه دارند گفت: متاسفم که برخی از مسئولان می‌گویند از کلمه دشمن بدم می‌آید، برای چه باید بگوییم دشمن؟، مثل این می‌ماند که اگر به‌آمریکا نگوییم دشمن آنها با ما دوست می‌شوند و دشمنی‌ها از بین می‌رود.

وی در ادامه تاکید کرد: آنها دشمن هستند، چه جنگ می‌خواهیم بکنیم، می‌دانیم با دشمن می‌جنگیم، چه مذاکره نیز می‌کنیم، بفهمیم با دشمن مذاکره ‌می‌کنیم، نباید فریب بخوریم.

وی ادامه داد: این‌ها دشمن هستند و برای منطقه نقشه دارند، فکر نکنید مشکل داعش و گروه‌های تکفیری حل شد و همه مشکل‌ها مرتفع شده، نه آنها هر روز نقشه می‌کِشند، یک روز با حضور در یک کشور و یک روز با ترک آن کشور آنجا را به‌هم می‌ریزند، هر جور بتوانند، عمل می‌کنند، دنبال این هستند منطقه را در سیطره خودشان داشته باشند.

وی ادامه داد: آنها به‌دنبال ‌معادن عظیم انرژی و گاز در کشورهای افغانستان و ایران هستند و دست بردار نیز نیستند.

وی افزود: الان آمریکاییها در سوریه آمدند در شرق فرات پایگاه زدند و حضور دارند، آیا دولت سوریه و یا مردم آن از این‌ها دعوت کرده است؟، همین چند وقت پیش در سوریه انتخابات شد و مردم با حضور حداکثری آمدند و رئیس جمهور خود را انتخاب کردند، شما چرا در شرق فرات پایگاه زدید؟

وی خاطر نشان کرد: آنها دنبال تجزیه این منطقه هستند، این رودخانه فرات که حائل شده در این منطقه، این‌ها دنبال مستقل کردن و تجزیه کشور سوریه هستند، این‌ها دنبال تجزیه عراق و ایران و کشورهای دیگر هستند، برای منطقه نقشه دارند، به‌لطف و برکت انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و این شهیدان و همچنین هدایت و رهبری رهبری معظم انقلاب، خیلی هزینه کردند ولی تیرشان به‌سنگ خورده، موفق نشدند و از این به‌بعد نیز موفق نخواهند شد.

حاجی زاده با بیان اینکه نکته مهم بصیرت و هوشیاری ملت ایران و ملت‌های منطقه است، چنانچه مردم شریف و بزرگوار ما در این انتخابات برغم تبلیغات عظیمی که بود، واقعا شعور و بصیرت خود را نشان دادند تصریح کرد: واقعا باید شکرگزار الهی باشیم، این دشمنی‌ها ادامه دارد و باید شرایط را دقیق فهم بکنیم، توجیه و متوجه و بصیر شویم، فریب دشمن را نخوریم.

وی بیان داشت: برای اینکه فتنه‌ها را تشخیص بدهیم، نگاه کنیم دشمن ما کدام نقطه ایستاده و چه چیزی را تاکید می‌کند.

وی افزود: ده‌ها شبکه ماهواره‌ای و شبکه‌ مجازی که بر علیه نظام ما به‌راه افتاده ببینید چه‌ می‌گویند؟، آیا دلسوز ما هستند از گفته‌های آنها آدم می‌تواند بفهمد، آمریکا هیچ دوست ما نبوده، همیشه دشمن ما بوده، هست و خواهد بود، چون منافع ما با هم جمع نمی‌شود.

وی یادآور شد: امام راحل فرمود، رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است، هیچ وقت عادی نخواهد شد.

فرمانده هوا فضای سپاه با تاکید بر اینکه ما دنبال جنگ با کسی نیستیم گفت: باید مراقب باشیم، منافع کشور ما به‌اینکه مشکل‌ها از طریق آمریکا حل می‌شود گره نخورد.

وی افزود: در بخش‌هایی که با پیچیدگی بسیار فراوان روبه‌رو هستیم، در مسائلی که در لبه تکنولوژی قرار دارد، در موضوع‌های مهم دفاعی که وابستگی ۱۰۰ درصدی به‌خیلی از کشورهای پیشرفته دارد، خودکفا هستیم، وابسته نیستیم.

وی با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند این خودکفایی چقدر است گفت: اینجا نیز باید به‌حرف‌های دشمن نگاه کنیم، دشمن می‌گوید بعد از برجام راجع حضور منطقه‌ای مذاکره کنیم، پس ببینید اگر قدرت داشت و توان توقف این بخش را داشت، متوقف می‌کرد، پس چرا به‌ما التماس می‌کند؟ دشمن آنجایی که بتواند پیشرفت‌های ما را متوقف می‌کند و التماس نمی‌کند.

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در روزها و هفته‌های آینده با استقرار دولت جدید بتوانیم برای نخستین بار دولت اسلامی را شکل بدهیم، نیروهای خدوم و کارا روی کار بیایند، و همان گونه که در حوزه دفاع به‌این توانمندی رسیدیم، در حوزه‌های دیگر نیز با کمک یکپارچه ملت ایران بتوانیم، این تحول عظیم را در کشور به‌وجود بیاوریم، فقر را ریشه کن و مشکل تولید، اشتغال و ازدواج را حل کنیم.

حاجی زاده تصریح کرد: به‌عنوان سرباز کوچک این ملت و فردی که از توانمندی‌ها، زیرساخت‌ها و امکانات بالقوه کشور مطلع هستم، عرض می‌کنم همه بسترها در داخل کشور فراهم است.

وی گفت: ما می‌توانیم روزگاری را رقم بزنیم که اگر اراده کردیم، آنها را تحریم کنیم، از این کارهای کثیف بلد نیستیم ولی این قدرت را می‌توانیم به‌دست بیاوریم.

وی افزود: چه‌طوری است که آمریکایی‌ها یک جایی می‌خواهند یک جابه‌جایی کنند، با نام‌های مختلف التماس می‌کنند، ما داریم جابه‌جا می‌شویم، امنیت ما را مراقبت کنید.

این مقام سپاه گفت: التماس می‌کنند، این‌ها ذلیل‌اند، رئیس جمهور سابق آمریکا آن زمان گفت هفت تریلیون دلار، الان حتما بیشتر شده، پول مالیات مردم آمریکا را آوردند در منطقه خرج کردند، چه دستگیرشان شد؟

وی تاکید کرد: مطمئن باشند، ملت‌های منطقه نخواهند گذاشت، در منطقه آب خوش از گلوی آمریکاییها پایین برود.

وی در ادامه افزود: آنها متهم هستند و شهید سلیمانی و شهیدان زیادی از ما را به‌شهادت رساندند، از ۱۲ هزار کیلومتر آن طرف‌تر آمدند به‌این منطقه می‌خواهند منطقه ما را استعمار کنند، ملت‌ها و سرمایه‌ها ما را بگیرند، ملت‌ها بیدار شده اند و نخواهند گذاشت.

سردار حاجی زاده بیان کرد: این توطئه‌هایی هم که می‌کنند قطعا با شکست مواجه خواهد شد ولی ما تکلیف داریم، که قدردان این شهیدان، جانبازان و ایثارگری‌ها باشیم و مسائل را خوب تشخیص بدهیم و دقت کنیم و اگر این اتفاق بیفتد از همه موانع چنانچه تا امروز عبور کردیم از این به‌بعد نیز عبور خواهیم کرد، آینده امیدوار کننده است و شرایط بهتر خواهد شد و از بسیاری از مشکل‌ها که عمدتا اقتصادی است، عبور می‌کنیم.

آیین سومین سالگرد شهادت محمد ابراهیم رشید و نخستین یادواره شهیدان مدافع حرم واحد تخریب با حضور بهرام سرمست استاندار قم، مرتضی حیدری فرماندار و جمعی از خانواده معظم شهیدان این استان برگزار شد.

شهید محمد ابراهیم رشید از اهالی روستای صرم از توابع بخش مرکزی شهرستان کهک قم، دهم تیرماه ۹۷ و در سن ۳۲ سالگی در حالی که برای انجام عملیات مستشاری به‌تدمر سوریه اعزام شده بود به‌دست تکفیری‌ها به‌شهادت رسید.

منبع: ایرنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 215
  • مهران
    0

    بگو ازروی زمین محو بکنیم تحریم چیه

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      مهران !چقدرحق مزدوری میگیری!؟

    • علی
      0

      ایرانی بودن به اسم نیست بد نیست به جای گشت وگذار در شبکه های ماهواره ای یک سر به شاهنامه فرودسی بزنی.

  • اثیر
    0

    بایدم آمریکا از شما بترسه وقتی تو بحران شما هواپیمای خودی رو زدی همونجا آمریکا سیم کف برید!!!!

    نظرات شما -
    • .
      0

      ما هر روز شاهد سقوط یک یا دو هواپیما بر اثر کرونا هستیم که بی تدبیری دولت خودی باعث این سقوط مرگبار است

    • به کامنت گذار نقطه
      0

      شما که در جواب همه کامنت های مربوط به سقوط هواپیمای اکراینی این جواب را دادی ،اگر یکی از عزیزان شما هم در حادثه کشته شده بودند ،همین نظر را داشتی ؟!! کرونا یک پاندمی است که در کل دنیا داره قربانی میگره ،البته نه در یک لحظه وناگهانی بلکه بعد گذشتنن دوران بیماری ،یعنی این را نمی فهمید؟!!!! ‌

    • .
      0

      پاندمی گرونا اگر تدبیری برای مهارش بود روزانه این همه تلفات نمی‌گرفت همه درگذشتگان کرونا نیز عزیزانی داشته و دارند

    • علی
      0

      شما درحدی نیستی که بخواهی سپاه رو خراب کنی تک تک ماسپاهی هستیم پیرمردلجباز کاربر اثیر

  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله بیاری خداوامامزمان همانطورکه خدابعدازسه سال خرمشهرراآزادکرد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      یک سری به خرمشهر بزنید می فهمید خرمشهر هنوز آزاد نشده و در بند محرومیت و بی توجهی کسانی است که دستشان در جیب این ملت ولی اولویتشان آنور مرزها است.

    • علی
      0

      مگر منافقین البانی نشین نظراتشون اینه اون ها یک مشت دیوانه هستند که بیوفتند کف خیابون بانک و سوپرمارکت و جهیزیه ی نوعروس و سطل زباله آتش می زنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    زکی ....اراده کنید که هوامیمای مسافری خودمان رو رهوا نزنید باقیش میش کشتون...

    نظرات شما -
    • .
      0

      روحانی داره روزی یک هواپیما با بی‌تدبیری مهار کرونا سرنگون می‌کنه طرفدارانش لال هستند

  • م
    0

    قراره چندتا هواپیمای مسافربری دیگه رو بندازن

    نظرات شما -
    • ا
      0

      منظورت پهبادجاسوسی امریکایی که مردانی ایرانی درخلیج فارس اوراساقط کردن .

    • .
      0

      دو سال است که دولت منتخب شما روزی دو هواپیما بر اثر کرونا مسافر به اون دنیا می فرستد

  • ایران
    0

    درست سردار " باید کاری کنیم که ریال بشود ارز جهانی . در این دنیاه هیچ چیزی غیره ممکن نیست . امریکا باید تحریم کنیم .

  • مرتضی
    0

    ولاتاار

  • اشکان
    0

    سردار عزیز خداوند به شما و سایر جان برکفان دفاع از ایران اسلامی توفیق، عزت و سلامتی بدهد.

  • بردی
    0

    تو حداکثر می توانی روزگار را رقم بزنی و اراده کنی که یک هواپیمای دیگر را سرنگون و بیش از ۲۵۰ را به کشتن بدهی .

  • جنانی
    0

    جناب حاجی زاده فقط یک سوال دارم شمامی فرمایید به دلیل نفوذ داعش ونابودی زیر ساخت هادر کشور لیبی فقر وبدبختی ان کشور را فرا گرفته ، خب ما که داعش را در کشورمان نداشتیم و زیر ساخت هایمان هم اسیب ندیده بفرمایید چرافقر وفساد واختلاس وارتشاء ومهاجرت نخبگان و تورم افسار گسیخته وبی ارزشی پول ملی و بیکاری و تجرد جوانان و خشک شدن نسل واز کار افتادن مراکز تولید و خشکسالی وبی ابی استان های مرزی چون سیستان و هرمزگان و ... وهزار ویک بدبختی دیگر کشورمان را فرا گرفته است ؟

  • ددرررر
    0

    خبرهایی مثل شما مملکت را به این روز انداخته اند

    نظرات شما -
    • به ددررر
      0

      ددررر! عاقلی!؟ حالت خوبه!

  • احمد
    0

    حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در روزها و هفته‌های آینده با استقرار دولت جدید بتوانیم برای نخستین بار دولت اسلامی را شکل بدهیم، نیروهای خدوم و کارا روی کار بیایند، و همان گونه که در حوزه دفاع به‌این توانمندی رسیدیم، در حوزه‌های دیگر نیز با کمک یکپارچه ملت ایران بتوانیم، این تحول عظیم را در کشور به‌وجود بیاوریم، فقر را ریشه کن و مشکل تولید، اشتغال و ازدواج را حل کنیم. سردار خدا قوت ، مگر در این ۴۲ سال دولت غیر اسلامی بوده که حالا مثلاً با رئیس جمهور شدن رئیسی اسلامی شود؟!!! در رأس این نظام رهبری حاکم و قرار دارد. دولت اسلامی یعنی از رهبری تا اون دهدار دولت اسلامی یعنی قوه قضائیه،مجریه ، مقننه،نیروهای مسلح، مجمع تشخیص، شورای نگهبان و ... آیا تا حال اینها غیر اسلامی بودند که حالا می خواهید دولت اسلامی تشکیل دهید. یکی از مشکلات کشور همین بینش و دخالت‌های غلط شماهاست.! آمریکا خوی استکباری دارد و دنبال سلطه است و متاسفانه شما ها هم دنبال سلطه هستید. ما زمانی می توانیم دنبال نفوذ باشیم که زیرساخت های کشور را به نقطه پایدار برسانیم.خوی خودکامگی در برابر ملت مان نداشته باشیم شما با سوء استفاده از الفاظ مقدس چون اسلامی و انقلابی و خون شهدا،این الفاظ را روی خود و گروه خود می گذارید و دیگران را که اکثریت مردم هستند و مثل شما فکر نمی کنند ضد انقلاب و ضد اسلام و ضد خون شهدا و ... غیره می دانید

    نظرات شما -
    • سرباز
      0

      بسمه تعالی.قطعا ما تاکنون دولت اسلامی نداشته ایم،رهبری عزیز هم همیشه تاکید داشته اند ما بسوی اسلامی شدن گام برمیداریم،خوب مهم ترین رکن اسلامی شدن یک جامعه و به کمال رفتن رفتن آن بستگی به فعال شدن آحاد جامعه دارد،یعنی هر یک از افراد جامعه آنچه از اسلام صحیح ،(نه از اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی و التقاط و تحجر)را فهمیده و یاد گرفته،در محیط خودش و به وسع خودش عمل کند.ما خیلی چیزها بلدیم اما در مقام عمل کم میاوریم،این دولت‌ها هم تا اینجا داشته ایم یک ظاهر و پوسته ای تو خالی بوده و یا در قوای دیگر،هنوز مانده تا اسلام حقیقی،یک همت مجدانه میخواهد.چرا برادرمان حاج قاسم سلیمانی،در وصیت نامه اش هشدار و بیدارباش میدهد که رهبری تنهاست،مگر رهبری چه نیازی به من وشما دارد،منظورش این است ای کسانیکه از اسلام چیزی فهمیده اید،فعال شوید و ارتباطات خود را محکم کنید،که خیر دنیا و آخرتت در این است،ان‌شاءالله برادرمان آقای رئیسی در تشکیل دولت کریمه که همه شئونات به جوامع السلام دراین دارالسلام جمهوری اسلامی موفق باشند. ان‌شاءالله

    • به سرباز
      0

      خوب این که کاری نداره !همین الان برای اینکه دولت کاملا اسلامی داشته باشید ،در مجلس انقلابی برجام را آتش بزنید ،نه اینکه آقای رئیس جمهور محبوب شما تازه دو نفر را برای کمیته برجام بفرستد !!! این یک بام و دو هوا بودن تا کی ؟!!!!!!!!!!!

    • آلن
      0

      سرباز ، ایا حکومت اسلامی برتر است یا حکومت انسانی !!! اگر شما تاکنون حکومت اسلامی نداشته ، حکومت انسانی هم نداشته اید پس خیلی غلط کردید انقلاب کردید که 43 سال ما را بحران های مختلف روبرو کردید!!!

  • خدا
    0

    تو مگه استعفا ندادی

  • هدیه از نواب اربعه
    0

    شما که به مردم خودت رحم نمیکنی چه برسه به مردم امریکا

    نظرات شما -
    • سفارش به هدیه
      0

      خودت به رابه روانپزشک نشون بده.

  • متفاوت
    0

    جا پای شیطان نگذارید،این یک اصل است:هرکه هرچی نده به زورمیکنند.اسم تحریم نیاورید.

  • ص _ ن
    0

    درود بر روان پاکت امیر علی حاجی‌زاده . که با روشن گری دل دوستان را شاد . چشم دشمنان را کور کردی . موفق و پیروز باشی . خدا یارت باد .

    نظرات شما -
    • ط
      0

      فامیلتونه؟ همون رونش پاکه !! یا روانش درون پاکت هست!!

    • ع
      0

      درود بر حافظان امنیت و اقتدار کشور و ننگ و نفرین بر شاد کنندگان دشمنان این سرزمین

  • دومان
    0

    ... لحاف سرد شد....ظلم پایدار نیست و طوفان

  • کاربر ناشناس
    0

    خداوند همه شما مسئولین را شفا دهد که با شعور مردم بازی میکنید مایه مزاح کشورهای دیگر شده اید

    نظرات شما -
    • کاربرشناس
      0

      کاربرناشناس!خداوندتراهم ادم وعاقل کندتا تاانگل جامعه نباشید

    • ایران مظلوم
      0

      فعلا شما مثل انگل دارید خون این ملت را می مکید !!!!؛

  • سرباز
    0

    درود و سلام خداوند بر همه شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی و همه جانبازان و ایثارگران و مجاهدین سرافراز انقلاب اسلامی و درود بر امام راحل (ره)و رهبر حکیم و شجاع و امام و قائد انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)و ملت رشید ایران.

    نظرات شما -
    • ط
      0

      من در تعجبم که این آقای سرباز که این طور مجیز گویی (...مالی) کسانی را میکنه که اصلا شناختی هم از آنها نداره چی توی سرش میگذره ؟؟؟؟ مزدوره؟ نون به نرخ روز خوره؟ احمقه؟ کوره و چیزی نمیبینه؟ وقعا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ایرانی
    0

    غیر از این میگفتی مسئول مملمتی نبودی. 43 ساله از شما ها جز حرف مفت و پوچ چیزی نشنیدیم ....

    نظرات شما -
    • م
      0

      خبر فوری محل حضور مزدوران نوکر صفت که برای خشنودی آمریکا هر ذلتی را می‌پذیرند

    • تقی
      0

      م جان اینجا خبری از ساندیس نیست خدا روزی ات را جای دیگه حواله بده

  • علی
    0

    تحریم آمریکا. واقعا شما کجا ها سیر میکنین واقعیت و وهم وخیال در ذهن شما قاطی شده چرا این حرفها را میزنین باعث خنده دوست و دشمن میشین بیاین توی مردم زندگی کنین با واقعیت های زندگی مردم آشنا شین مردم کشور در تامین حداقلهای زندگی مانده اند شما برای آمریکا شاخ و شانه می کشین چوب تحریم هم بر سر همین مردم فلک زده است

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      علی !اول: حیف اسم علی که روخودگذاشتی! دوم:خودباخته ی کدخداپرست! شمانمیخواداینقدرمردم مردم بکنید.

    • کاربر ناشناس
      0

      محمد ساندیس خور وضع مردم را نمیبینی که با این اراجیف نمک به زخم مردم میپاشند

    • به محمد
      0

      حیف اسم پیامبر رحمت و مهربانی که روی شما جنگ طلب تند رو گذاشته شده !!!!!!

    • م
      0

      فقط معاویه و یزید های زمان در جهت منافع آمریکا ، دنبال تضعیف سپاه هستند

    • علی
      0

      من به جای این آقا علی پریشان احوال دکترلازمدازهمه عذرخواهی می کنم.

    • فراز
      0

      علی جان میشه از آلبانی تشریف بیارین داخل ایران؟ بعد مردم مردم کنین؟

  • مورچه
    0

    این کارونکن جرج فعلاکه معیشت مردم راتحریم کرده اید اسب نفس بریده راتازایانه زدن جایزنیست شمازانوی خود راازروی گردن ملت برداریدکافیست

    نظرات شما -
    • فراز
      0

      مورچه جان مگه تو هم گردن داری خخخخخخخخ

  • تامین؟؟
    0

    ا ه ه ه ه!!!؟؟هنوز سرداری؟؟با توجه به خدمات شما الان باید دکتر باشید

    نظرات شما -
    • فراز
      0

      کجای کاری طوماری با بیش از دومیلیون امضاء تهیه شده قراره بفرستیم دفتر رهبری که نشان سپهبدی ایشون هر چه زودتر بهشون داده بشه درجات نظامی واسه ایشون از اسم دکتر مهندس بالاتره قرررررربونش برم الهی دشمناشو خاک کنیم ایششششالله

  • تحريم
    0

    حرفهاي شما ديگر قوز بالاي قوز است

  • حقیقت
    0

    شما که میگین آمریکا پول مردمش رو آورده تو منطقه خرج کرده مگه شما همینکارو نکردین.

    نظرات شما -
    • ه
      0

      منطقه متعلق ساکنان منطقه است نه آمریکا که از اون سر دنیا اومده

    • حقیقت
      0

      آره دیگه مثل اینکه تو آمریکا زندگی کنی ولی بتونی واسه ایران رای بدی

    • فراز
      0

      وقتی عقل نداری اینجور جاها میزنه بیرون الاغ جان ما تو این منطقه داریم زندگی میکنیم واسه امنیت خودمون هر چقد هم خرج کنیم چون منطقه ایه که کشور ما هم در اون هست کسی نمیگه چرا (البته بجز شما آلبانی نشینهای احمق ) ولی آمریکا از 12000کیلومتر اون طرف دنیا اینجا چه غلطی میکنه یعنی خریت از سر و کولتون بالا رفته جوریکه به خر میگین آق دایی

  • متین
    0

    خوشم میاد خوب ملت را اسکول فرض کردید!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      افرین

    • به متین
      0

      احسنت متین جان گل گفتی در چند کلمه

    • ایرانی
      0

      متین جان ؛ اسکول فرض نکرده اند ؛ اسکول هستیم !!!! وگرنه این آخر و عاقبتمون نبود !!!!!!!

    • س
      0

      خبر فوری اسکل کرده

    • به ايراني
      0

      ايراني جان کاملا درست گفتي مرحبا

    • ممد
      0

      ببخشيد منم غير از اسکل چيز بيشتري نميتونم بگم !!!

    • برديا
      0

      تا دلت بخاد اسکل داريم

    • فراز
      0

      شما اسگل خدایی هستین نیاز نیس کسی اسگولتون کنه

  • حسن
    0

    نه سردار! حفظ و ابادانی وجب به وجب ایران چه تهران چه دزفول چه زابل و .... بایدتنها وظیفه شما باشد . کشورهای دیگر هم دولت و مسئول و مردمانی دارند که دنبال آبادانی و منفعت کشور خود هستند و اگر با آنها تشریک مساعی وجود دارد در راستای منفعت ملت خودتان باشد همانطور که آنها نیر همین کا را می کنند.

  • بازنشسته
    0

    اقای عزیز به ارزو هایت فکر نکن. برای امروز چاره یابی کنید...

  • مردم
    0

    خبرفوری! میدانید چندنفرازکاربران این سایت ،مزدور ونوچه های دزدان رانت خوار وآقازاده های حرام خوارن که با اسمهای تکراری نظرات کدخداپسندانه میدهند!؟خوش باشید بااین....

    نظرات شما -
    • سالار
      0

      کافر همه را به کیش خود پندارد!!...

    • پیوست
      0

      پیوست به مطلب شما ، اینها آنقدر هم احمق هستن که منفی ام میدن خودشون و نشون میدن.

    • علی
      0

      اینها احمق نیستنداینها مردم این سرزمینندو شما دیوانه اید ونیاز به روانشناس داریدوخدا رو شکر که قدرت دست شما نیست شما بالاقوه داعشی هستید.

  • سميه
    0

    حكايت توپي است كه زمان يكى از پادشاه هان قاجار از روسيه خريده بودند كه موقع آزمايش كردن منفجر ميشود ،پاچه خوران اطراف شاه ،ميگويند با زمين خودى كه اينكار را ميكند بدا به حال دشمن ،،،،حكايت كارهاى مسؤلين ماست

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      عالی بود

    • ن
      0

      حرام لقمه های وطن فروش دنبال تضعیف سپاه هستند

    • عادل
      0

      نون جون، حروم لقمه اونایی هستن که مال ملت را بی اجازه ملت خرج افکار پریشانشان می کنند.

    • علی
      0

      عادل خان پریشان احوال دکترلازم جنگ هشت ساله و جنگ اقتصادی امروز افکار پریشان بود یا واقیعیت؟

  • یه ایلامی
    0

    بعدا ولش کن، فعلا بچسب که تحریم بیچاره مردم کرده ، شما که خبر نداری!!!! خدا کنه امریکا و بقیه بعدا تحریم کنی

  • ناشناس
    0

    سردار به همت سپاه وبسیج وشورای نگهبان دختر سلیمانی ۳۰۰۰۰۰هزار رای از ۶میلیون رای اورد مردم دیگر شماها را قبول ندارند از بس قاطی سیاست شدید وخودتان را خراب کردید شماها جای منافع مردم منافع اخوندها شدید

    نظرات شما -
    • م
      0

      منافقین جنایتکار آلبانی نشین و مفسدین و اراذل و اوباش و قاچاق چیان و معتادان هم قبول ندارند

  • ناشناس
    0

    مگر ما داعشیم اسلام از ما مهر محبت خواسته کجا نوشته زیر پای پیام بر عزیزمون سنگو خار می انداختن بغیر از جمع کردن آن کار دیگری انجام داده باشه آیا فوش میداد ؟ مردم را بر علیه آنان تهریک میکردند ؟ آیا امامان مارا فوش میدادند انها را خونه خود دعوت نمیکردند ؟ وپزیایی نمیکردند؟ آیا چند جای قرآن خدا گفته ای پیامبر تو حق دعوت به اسلام را داری و حق تبایغ به راه راست را داری نه شروع کننده جنگ یعنی نه زبانن ونه تهریک فقط مهر محبت

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    روزگار مردم و حداقل خرید و نحوه تزریق واکسن را ببین و خجالت بکش و دیگه از این حرفها نزن... ای عامل ساقط کردن هواپیمای مسافری اوکراینی!!!!!!

    نظرات شما -
    • نگار
      0

      با بی تدبیری دولت هر روز یک یا دو هواپیما بر اثر کرونا فوت می‌کنند

    • به نگار
      0

      خدا نصیب شما کنه این حادثه تلخ را تا ببینم همین طور تحلیل می کنی ؟...

    • ب ب نگار
      0

      مرگ حق است و هیچ گریزی از مرگ نیست هر نفسی مزه مرگ را خواهد چشید امیدوارم در راه خدا باشد نه در راه رضای کدخدا.و کدخداپرستان.

    • پاستور
      0

      اقا یا خانم نگار که با اسامی متفاوت همین نظر را بارها تکرارکردی، یک سوال : چرا واکسنهای امتحان پس داده ای که در اروپا و آمریکا صدها میلیو ن نفر را مصون کرد به کشور وارد نشد ؟ زندگی مردم باید معطل واکسنهای داخلی میماند یا معطل اینکه چینیها و روسها برایمان واکسن بفرستند؟

    • علی
      0

      یک انتخاب غلط ازشما چقدر خصارت زده به این مملکت؟اگر شما درست انتخاب کرده بودیدالان سردار زنده بود الان مسافرای هواپیمای اکراینی زنده بودند.امثال شما تازمان مرگتان به اشتباه خود پی نخواهیدبرد.

  • رویاهای خیلی دور
    0

    آنزمان دیگر همه ما و آرزوها یمان تبدیل به کوزه شده اند

    نظرات شما -
    • علی
      0

      آقای پاستور یک سوال مگرما از جانب اربابتان تحریم نیستیم.

  • محمد
    0

    بعد از 40 سال از عمر جمهوری اسلامی تازه ایشان میفرماید( حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در روزها و هفته‌های آینده با استقرار دولت جدید بتوانیم برای نخستین بار دولت اسلامی را شکل بدهیم،) تا حالا که حکومت اسلامی نبوده و اسمش بوده وضعیتمون اینه وای بحالی که حکومت اسلامی بشه خدا بخیر کنه

    نظرات شما -
    • علی
      0

      تا الان متاسفانه دولت غربگراها بوده .

  • علیرضا
    0

    بدبخت ...تو فقط شبا فوتبال جام ملتهای اروپا رو نگاه کن که 100000 نفر بدون ماسک هستن بعد کشور ما رو نگاه کن مردم مثل بز دارن میمیرن لطفا به شعور مردم احترام بزارید تحریم امریکا پیش کش.

    نظرات شما -
    • ه
      0

      بی لیاقتی دولت شما چه ربطی به دیگران داره؟

  • مردم
    0

    بس کن اقا دیکه دست از کردن کلفتیتون بردارید بسه دیکه خسته کردید مردم را حی نشستین میگین ما حاضریم واکسن به امریکا صادر کنیم کمک کنیم یا کردن کلفتی برا دنیا یا کردن کلفتی با همسایه ها یا کردن کلفتی بی رحمی برای مردم مردم هیچ اعتمادی به شماها ندارنند شماه همتان پوچین دروغگو خیانت به مردم مردم نمیخواهند شماها را

    نظرات شما -
    • علی
      0

      از نظر شما رستم هم گردن کلفت بود؟اگر با فرهنگ اصیل ایرانی مشکل دارید مثل مرد اعلام کنید.

  • حمزه
    0

    شتر در خواب بیند پنبه دانه _ گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

    نظرات شما -
    • هما
      0

      چقدر حقیرند کسانی که برای خوشحالی آمریکا به مدافعان امنیت کشور جسارت می‌کنند

    • به هما
      0

      حقیر توی وطن فروشی که چشمت را روی درد و فقر مردم بستی و به جای هما اسمت را بذاری لجن خیلی بهتر است

    • علی
      0

      امثال شما مثل یک پیرمرد لجباز هستیدکه تازمان مرگ درست نخواهید شد.هرکس شغلی داره و وظیفه ای وظیفه ی یک فرد نظامی چیز دفع تجاوز دشمن از مرزهاست وظیفه ی دولت منتخب شما بود که به درد مردم برسه وشما با انتخاب غلطتتان هواپیمای اکراینی هم کل ماجرا خطای انسانی بود.بفهم

  • پرسشگر
    0

    واقعا حرفهایی که میزنه به سمت و شغلش میاد ... فرمانده هوا فضا

    نظرات شما -
    • م
      0

      پرسشگر با خبر فوری برای تکرار پیام قرار داد همکاری بستی؟چقدر بدبخت هستید.

    • پرسشگر
      0

      برای م که تشنه ساندیس است . نه برادر ، من قرارداد با کسی نبستم که پیامهای من رو ثبت کنه . فقط آنقدر پیامهای من با تاخیر زمانی زیاد به ثبت رسیدند که هربار صفحه رو بازیابی کردم و دیدم پیامم ثبت نشده مجدد جمله ای به نوشته قبلی اضافه کردم . بدبخت کسی هست که قدرت تجزیه تحلیل بین اخبار کذب و حقیقت رو نداره و به نوعی صفر و یک مطلقه و تو قطعا یکی از اونهایی چون که یه نفر چند دهه قبل به تو گفته آمریکا دشمن ماست و چهل و چند ساله که نتونستی تحلیل کنی دلیل این دشمنی چی هست و اینها که میگن روسیه و چین پدر معنوی حکومت ما هستند چطور هر بلایی سر ما میاورند و حق و حقوق کشور و مردم ما را پایمال میکنند و ما باز هم باید نقش کارت بازی در دست این گرگ های در لباس میش را بازی کنیم . امیدوارم تونسته باشم مطلب را در سطح دانش و فکر تو بیان کرده باشم .

  • امیر
    0

    بدون شک .توهم است

    نظرات شما -
    • مرادی
      0

      سردار موشک‌های مقاومت بد جوری وطن فروش های داخلی را جزغاله کرده که پماد هم براشون اثر نداره

    • امیر
      0

      اگه حرف منطقی داری گوش می دهم والا فحش باد هواست این کلمات امثال شما کم می آرند میگویند

    • حسن
      0

      مرادی چند میگیری در فضای مجازی به مردم فحش میدی این نون خوردن نداره

    • حسن کذاب
      0

      کافر همه را به کیش خود پندارد حسن کذاب

    • علی
      0

      حرف شما صحیح نیست.فرهنگ حماسی جزیی از فرهنگ ایران است نمونه اش شاهنامه ی فردوسی اگر امثال شما بافرهنگ اصیل ایرانی مشکل دارید بحثی جداست.

  • پرسشگر
    0

    واقعا حرفهایی که میزنه به سمت و شغلش میاد ... فرمانده هوا فضا ... فضانوردیه واسه خودش

    نظرات شما -
    • ه
      0

      منافق حیا کن سردار امنیت و اقتدار کشور را رها کن

  • خلیل
    0

    مطمئنا این اتفاق می افته اما در زمان شما

  • الف
    0

    یکی از عوامل جنایت ساقط کردن هواپیمای مسافری اوکراینی که باید یک روزی در پیشگاه ملت جوابگو باشد !!!!!

    نظرات شما -
    • ع
      0

      به همت دولت منتخب کلید ساز شما حدوداً دو سال است که هر روز صد ها نفر از زندگی ساقط می شوند که در پیشگاه خدا باید پاسخگو باشید

    • مینا
      0

      امام خمینی می فرمود هرگاه دشمنان شما از دست شما عصبانی بودند بدانید که کارتون را درست انجام داده اید اکنون که منافقین داخلی از دست سردار حاجی زاده عصبانی اند معلوم است که سردار ماموریت ش را به خوبی انجام داده است

    • الف
      0

      مینا چقدر تو کثیف و پست هستی که کشته شدن ۱۷۶ مسافر ببگناه خوشحالت کرده و اعلام رضایت می کنی بابت این جنایت!!!

    • کاظمی به الف
      0

      بیشتر از یک سال است که دولت منتخب شما هر روز به اندازه یک هواپیما مسافر به دلیل بی تدبیری در مهار کرونا روانه جهان آخرت میکند در پیشگاه الهی باید پاسخگو باشید

    • حسن
      0

      خانم مینا امریکا از دست بن لادن و صدام هم عصبانی شد پس لابد کارشان را خوب انجام دادند. لابد هیتلر هم که میلیونها زن و بچه را کشت کارش را خوب انجام داد که امریکا از دستش عصبانی شد!!!!

  • دن کیشوت
    0

    طبل‌های تو خالی

    نظرات شما -
    • م
      0

      منافق حیا کن

    • غ
      0

      دن کیشوت بدبخت همین طبل ها بلایی سر نیروهای نظامی آمریکا در خلیج فارس آورده اند که جرات نزدیک شدن ندارند.

  • پرسشگر
    0

    واقعا حرفهایی که میزنه به سمت و شغلش میاد ... فرمانده هوا فضا ... فضانوردیه واسه خودش ... حالا استاد میشه در خصوص شباهتهای هواپیمای مسافربری که داره اوج میگیره و موشک کروزی که داره به سمت ما میاد نظرتان را اعلام بفرمایید ؟

  • حمید
    0

    حاجی شما ما رو نکش، اگه کشتی دروغ نگو، اگه دروغ گفتی عذر خواهی کن و استعفا بده تحریم آمریکا پیش کش

    نظرات شما -
    • ب
      0

      خاک بر سر ذلیل های داخلی که دائماً برای آمریکای جنایتکار خوش رقصی می‌کنند

    • خطاب ب ب
      0

      ساندیس میخواهی بگو ساندیس برات بیارن دیگه چرا به مردم فحش میدی

    • به ب
      0

      خدا يه جو عقل بهت بده

  • ر
    0

    دولت اسلامی.....................................................

  • کیان
    0

    آمریکا 7 تریلیون دلار اوردن و چند تریلیون دلار سلاح فروختند و نفت از منطقه بردن شما که چند تریلیون تومان خرج کردید چکار کردید بجز فقر مردم خود چی شده بعد از انتخابات همه زبون درآوردن یکی می‌خواهد واکسن به آمریکا بدهد این می‌خواهد تحریم شان کند بعد نمیتوانند قیمت مرغ و چند قلم اقلام ضروری مردم ثابت نگه دارن در جنگ داعش اگر روسیه و آمریکا و چند کشور دیگر نبودند شما مثل زمان جنگ ایران و عراق تا چند دهه جنازه با تریلی تشییع می‌کردید و الان هم خیلی از این پیروزی ها پای روسیه و امریکا نوشته شده نه ایران شما فقط همجا مادر خرج هستید

    نظرات شما -
    • ع
      0

      دشمنان ما قدرت موشکی ایران را درک کرده اند ولی بک عده حقیر بی هویت که موقع جنگ دنبال سوراخ موش میگردند دنبال یاوه گویی به نفع دشمنان هستند

  • شهرام.ر
    0

    خالی نبند.

  • پرسشگر
    0

    واقعا حرفهایی که میزنه به سمت و شغلش میاد ... فرمانده هوا فضا ... فضانوردیه واسه خودش ... حالا استاد میشه در خصوص شباهتهای هواپیمای مسافربری که داره اوج میگیره و موشک کروزی که داره به سمت ما میاد نظرتان را اعلام بفرمایید ؟ - راستی جای مهر روی پیشانیتان کمرنگ شده ، گفتم نکنه خدایی نکرده کاهل نماز شده اید یا حرارت مهر کاهش یافته .

    نظرات شما -
    • .
      0

      نمک نشناسی منافقین حد و مرز ندارد اگر نبودند امثال حاجی زاده ها امنیتی نبود که تو آزادانه اراجیف ببافی ابله

    • علی
      0

      شما تا زمان مرگت قانع نخواهی شد عزیزمن شرایط جنگی که ترامپ درست کرد و خطای انسانی بود.مثل پیرمردهای لجبازین شماها

    • به علی
      0

      در شرایط جنگی چرا اجازه پرواز داده شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • علی
      0

      کل ماجرا خطای انسانی بوده و عمدی نبوده

  • امیر
    0

    آقای سردار به هر حال باید بپذیریم که مرز جغرافیایی یک واقعیت انکار ناپذیر است ثروت داخل جغرافیای کشور در بدو امر متعلق به مردم این کشور استکه ابتدا باید صرف ارتقا کیفی زندگی مردم این کشور شود با مغالطه نمی شود زندگی مردم را سرو سامان داد جوانان این کشور آینده خوب می خواهند وقتی مسءلیت امور جامعه را بدست گرفتی مکلفی که برای رشد و اعتلای زندگی مادی و معنوی مردم تلاش کنی با فرافکنی این نتایج حاصل نمی شود بله ارتقاء زندگی مردم خوزستان با توجه عقل و منطق و انصاف بر تهران نشینان اولویت دارد

  • علی
    0

    چرا رقم نمی زنیم؟

  • آلن
    0

    ایشان حتی متوجه سخنان خود نیست !!! هزاران دلیل وجود دارد که حرفهای جنابعالی بدون سند و تنها شوآف و دلخوش کننده عده ای خاص است!! توهم شما را پایانی نیست!! و هدف اصلی ایشان بیشتر مدح دولت کریمه اقای رئیسی بود!!!

  • مردم عادی
    0

    اقای سردار انسان شریف متواضع و با اخلاقی هستی. ولی متاسفم از این فرمایش ت که تا این حد مردم ایران را نمی شناسی. دفاع از میهن با ماجراجویی بیرون از کشور فرق دارد.برای دفاع از بشار اسد از یک گروه کوچک بیابان گرد و تروریستی به نام داعش یک هیولا ساختید ، تا دل بعضی از افراد ساده دل را خالی کنید تا حضور خود را در سوریه و عراق تو جیه کنید.این فرمایش جنابعالی توهین به شعور ملت است.

    نظرات شما -
    • ت.س
      0

      یه هندونه میذاری زیر بغلش بعد هرچی میخوای مینویسی پایگاه های امریکا دورتادور ایران باید جمع بشه ماجراجویی کار اوناس دفاع از بشار نیست حرف 10 سال پیش رو تکرار نکن جدید حرف بزن کلیشه ای شده حرفات

    • ن
      0

      اگر رشادت های رزمندگان مقاومت از ملیت های مختلف نبود این گروه داعش که بر دو کشور مسلط شده بودند و تا مرزهای ایران هم رسیده بودند وارد ایران هم می‌شدند و آن موقع روز پدر دیگر فراموش میشد پس قدر بدانید ای نمک نشناس های زمان.

    • ناشناس
      0

      ت س--- عجب تو تحلیل گر خوبی هستی جهت اطلاع دیگه اینجور حرفا نه رنگ داره نه خریدار

  • بحث نکن
    0

    ♈ ♈ ♈ ♈ ♈ انسان های بزرگ همچون ❤ شهید سردار قاسم سلیمانی ، ♛ سردار حاجی زاده و . . . امثال اینها دارای افکار و اراده های بزرگ هستند و امپراتوری 2500 ساله ایران به دست این اشخاص دوباره به وقوع می پیوندد . . . آنچه باعث نابودی ایران می شود سختی روزگار نیست بلکه افکار و ذهن های کوچک با رویاهایی کوچک است . . . ♈ ♈ ♈ ♈ ♈

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو رو خدا بگو ساقیت کیه تا حال ما هم خوب بشه

  • آشنا
    0

    آقا نیاز به تحریم نیست چند تا از مدیران و مسولان خدوم ایران را به آمریکا صادر کنید و در آمریکا شروع به خدمت خالصانه کنند خود به خود آمریکا نابود و از صفحه روزگار محو میشود .

    نظرات شما -
    • فراسو
      0

      ایول، تحریم ازاین بالاتر نیست. نمونه اش صادرات از این دست داشتیم ب عراق و سوریه و افغانستان ونزولا و... بدبختا کلا دارن محو میشن.

    • فارس
      0

      این دیگه دوزش خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی زیاده

  • دن کیشوت
    0

    حالا گیریم که شدید ابر قدرت جهان! که چی آخرش؟! روم و ایران باستان و امپراتوری عثمانی الآن کجا هستند.از اینکه اسم خودتون رو شیعه دوازده امامی میذارید و خدا رو فراموش کردید و از سر شکم سیری و اینکه چهار تا سرباز واستون پا جفت میکنند هول برتون داشته و همش رجز خوانی می کنید و واسه این و اون خط و نشون می کشید،خجالت بکشید.شما پاتون رو از این مملکت بیرون بذارید تا بفهمید به اندازه یک پاپاسی نمی ارزید.لا اقل آقای سیستانی رو الگو قرار بدین که نه موشک داره،نه سپاه،نه حکومت،توی یه اتاق محقر،روی زیلو نشسته اما رهبر کاتولیکهای جهان از اون سر دنیا میاد و توی کوچه های باریک نجف پیاده میاد که افتخار ملاقات نصیبش بشه،شیعه یعنی این.

    نظرات شما -
    • به دن کیشوت
      0

      نه شما اجازه بده دولت تو سری خور جهان باشیم تا شما کیف کنی.اون زمانی که برای سیم خاردار التماس میکردیم و میگفتند سلاح استراتژیک با خون بچه های دلاور و عزیزمان از وجب به وجب این خاک دفاع کردیم تا الان آقای سیستانی به عنوان یک مرجع شیعه بتواند با امنیتی که میگویی پاپ را به عراق بکشاند.

    • مفت خور
      0

      با پول ایرانی ها منابع ایران دارن اقتدار اقتدار می کنند . بیکاری و فساد و فحشا کل کشور رو احاطه کرده .

    • علی
      0

      خبرداری داعش چه بلایی سرشون آورد لابد جات خوبه و لب مرز کشورنیستی که اینجور حرف می زنی.عراق ایران رو داشت که بهش کمک کنه درصورت نا امنی شما که نیروی دفاعی کشور روهم چیزی حساب نمی کنی؟

  • یه سوال دیگه
    0

    سردار جان ! این که در بخشی از سخنان گهربارتان فرمودید "همه بسترها در داخل کشور فراهم است" یعنی همه تشک ها رو پهن کردید دیگه میخواهید بخوابید ؟

  • سارا
    0

    سایت خبر فوری مرکز تجمع مزدوران آمریکای جنایتکار که با اسامی مختلف در خدمتگزاری و نوکری بیگانگان تلاش باطل می‌کنند و دنبال تضعیف امنیت و عزت ایران هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگه واقعا اسم تو سارا بود، این حرفی که زدی هم راسته. وقتی خودت هم با چند تا اسم داری کامنت میذاری از بقیه چه توقعی داری

    • شهرام.ر
      0

      سلام. امنیت و عزت ایران با چند تا موشک و تهدید همسایه‌ها تامین نمی‌شه .مردم امنیت شغلی ، آرامش روحی، امنیت مالی و... را فقط تو خواب میبینن . جوری بدبخت شدیم که صهیونیست ها هر کاری که بخوان تو کشور میکنن !!!. مطمئن باشید که افرادی که در فضای مجازی به شرایط موجود در سیستم حکومتی کشور اعتراض می‌کنند آمریکایی و دشمن و... نیستن . دشمنان کشور ما متاسفانه خودی ه‍ستن و همه در حال چپاول ثروت مردم محروم ایران.

    • ایران
      0

      الان شما وسط مزدوران آمریکایی چیکار می کنید ؟!!!!!

    • آلن
      0

      بله من مزدور هستم ولی احمدی نژاد انقلابی !!! خخخخخ سگ مزدورهای اینچنن شرف دارد به انقلابی های انچنان

    • ناشناس
      0

      به ایران: خب معلومه داره چیکار میکنه، داره به تنهایی و با اسم های متفاوت سارا، ع، غ، ب، م، ن، نقطه، و ... به همه جواب میده

    • به سارا
      0

      مریض اجتماعی

    • علی
      0

      شهرام درسته دشمن نیستند ولی تو زمین دشمن بازی می کنند.

  • بهنام
    0

    سردار قهرمان موشک های شما دشمنان ما را نابود میکندو آتش موشک های تان مزدوران داخلی را میسوزاند

    نظرات شما -
    • م
      0

      قدرت بازدارندگی ایران مرهون تلاش های نیروهای متخصص جوان در ارتش و سپاه است که معاندان وطن فروش و بی هویت چشم دیدن این اقتدار را ندارند

    • کلنگ
      0

      موشک های روسی رو می گویید

    • فراز
      0

      خطاب به کلنگ موشکا اگه روسی بودن شما آنقدر اونجاتون نمیسوخت آبو بریز همونجا که میسوزه

  • هواپیما
    0

    اگر من جای ایشان بودم به کوه و صحرا میزدم که خدایا این چه سرنوشت شومی است و از مردم خود را پنهان میکردم ولو بی تقصیر میبودم.

    نظرات شما -
    • فراز
      0

      نتیجه اینکه شما یه دیوانه ای که بدون هیچ قصور و تقصیری به کوه فرار میکنی

  • م
    0

    حاجی خوبی ؟! این چه مقایسه‌ای که شما میکنی ؟! اهواز و دزفول جزئی از نقشه و خاک ایران هستند و مردمشان ایرانی ، و برای خاک و ناموس ایرانی جان میدهد ، اما غزه و لبنان چی ؟ ایرانی هستند ؟ زمان جنگ ایران با عراق کجا بودند ؟ لب ساحل .... در حال رقص خرجشان از جیب مردم ایران ، لطفا در بین مردم چه تهرانی یا اهوازی تفرقه ایجاد نکنید .

  • علی
    0

    خبرفوری احمق چرا نظرات برعلیه سرداررو منتشرمی کنی؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هیچکدوم از نظرات بد رو منتشر نکرده، مطمئن باش اگه همه نظرات رو منتشر میکرد که واویلا بود

    • به علی
      0

      پماد بزن خوب میشی

    • خورشید
      0

      باید همه نظر ها را منتشر کند ..حکومت یک دست شده ..دزدی..و فساد ها را کتمان می کنند و مردم بی خبر هستند

    • علی
      0

      عذرخواهی می کنم پس چرا نظرات من رو منتشر نمی کنی که از سردار دفاع کردم .یک سری افرادهستند دلشون به حال کشته های هواپیما هم نمی سوزه فقط اومدن آب رو گل آلود کنند.

    • هویج
      0

      علی جون هویج بدم خدمتت . برای سوزش عالیه . خوش خوراک هم هست .

    • علی
      0

      منظورت همون چماق و هویج اربابتان است.اون که مخصوص شماست.

  • مجید احمدی
    0

    حرف مفت زدن که کنتور نمی اندازه مدیریت کشور به دست شما رو دیدیم و وضع اسفناکی که الان دچارش هستیم ادامه هم روز به روز بدتر از دیروز

    نظرات شما -
    • علی
      0

      فعلا که شما تو فضای مجازی حرف مفت زیاد می زنید.سردارباعمل جلوی تجاوز دشمن رو گرفته.خیلی باید .....باشی که فکرکنی امریکا مستقیم وارد جنگ میشه زمان جنگ تحمیلی یک دیوانه ای به اسم صدام رو به جان ما انداخت و الان هم اگر جان فدایی نظامی ها نبود و قوی نبودیم دیوانه ای دیگررا به جان ما می انداخت.حالا حرف من کنتور می اندازه یا شما البانی نشین

  • نه غربی نه شرقی
    0

    یک سری کلا غرب پرستن ، و حس وطن فقط در ظاهرشون نشون میدن ، و هر چی بهشون بگی که مثلا آمریکا دشمن باور نمیکنن. چون بنا را در ادب سخن گفتن میدانم ، به همین خاطر فقط خدمتشان عرض کنم که ؛ سیاست آمریکا بر قدرت طلبی و سلطه خواهی است ، شاید تکراری است اما حقیقت همین ، حالا اگر او قدرت باشد ، ما میشویم نوکر و هر چه او گفت باید انجام دهیم ، که اساسا در ذات ایرانی نیست ، ولی اگر ما قدرت باشیم دیگر کسی جرأت نگاه به خاک و ناموسمان ندارد، حالا انتخاب کنید ، عزت یا ذلت .؟

  • درود خدا بر محمد و آل محمد (مهری )
    0

    سردار سعی کن زییاد خوراکی های باد آور نخوری

    نظرات شما -
    • مهری
      0

      مهری خوراکی باد دار زیاد خورده تجربه داره خاصیت دیگری هم برای کشورش نداره جز حرف مفت زدن.

  • رضا..
    0

    سردار مدام میگوید امریکا چقدر هزینه کرد و چقدر تلفات و خسارت دید و حالا چه گیرش اومده؟ میشه بگید با این هزینه های انسانی و مادی هنگفت در سوریه و عراق و یمن و فلسطین و لبنان چی چیزی گیر مردم به تنگ آمده از تورم و گرانی و بیکاری و بی مسکنی و... آمده است؟؟ چز اینکه شاهد رانت و فساد و پورشه سواری آقازاده ها و غارتگران بیت المال ملت بوده؟

    نظرات شما -
    • به رضا
      0

      هنوز مزه نا امنی با جونت لمس نکردی.هزینه شد برای امنیت .یک خورده برو از کردهای ایزدی سوال کن که امنیت یعنی چه

    • رضا..
      0

      دوست عزیز ما در سوریه ورود کردیم که نظام اسد حفظ شود نه امنیت مرز خودمان تامین شود. آیا از حزب الله هم برای امنیت مرزهایمان حمایت میکنیم؟ آیا حماس هم چنین است؟ داعش که هیچ پدر داعش هم جرات نداشت به 20 کیلومتری مرزهای ما نزدیک شود این حرف ها سابق برای افراد ناآگاه مصرف داشت حالا که عمده حقایق را هم که ظریف گفت.

  • کاربر ناشناس
    0

    سردار عزیز برو کمک بچه های که واسه آب گریه میکنن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      یک تکونی به خودت بده برو تو گروه های جهادی و نشون بده یک ایرانی واقعی هستی

    • به کاربر
      0

      کمک کردن به بچه های محروم وظیفه همه ماست

  • ملول
    0

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. وای خندیدم . ممنون سردار . خدا اجرت بده

  • نیما
    0

    در سالروز سقوط هواپیمای مسافری ایران وطن فروشان داخلی هیچ اشاره ای به جنایت آمریکا نمی کنند در حالی که عامل جنایت در آمریکا مدال دریافت می‌کند ولی در ایران اشتباه غیر عمدی پدافند ایران ، و عذر خواهی فرمانده هوا فضای سپاه مانع یاوه گویی های برخی افراد مغرض نشده است.در اینجا میتوان تفاوت دیدگاه ها را مشاهده کرد

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      مگر شما وطن دوستان موقعی که ترامپ از برجام در آمد به آن جنایت اشاره ای تا حالا کرده اید آیا بعداز این جنایت پس نماز جمعه راهپیمایی در جهت محکومیت خروج آمریکایی جنایتکار انجام دادید؟

  • امیر
    0

    اعتماد به نفس در حد لالیگا... خدایا چرا منو توی ایران آفریدی

  • ناشناس
    0

    لطفا حرف های مفت نزنید چون مردم را در نهایت مسخره میکنید

  • م
    0

    حاجی زاده خداییش آمریکا را زیاد تحریم نکن بابا مردمش که گناهی ندارن!تو که اینقدرخشن نبودی

  • reza
    0

    نه اهواز نه دزفول رو دقیقا از کجا اوردی ؟؟؟؟؟ وقتی چند سال پیش خوزستان آب نداشت همه ایران گریه میکردند و بقیه آب را صادر می کردند عراق . فکر نکنم هیچ ایرانی تا حالا این شعار شنیع رو شنیده باشه . شاید هم نه غزه بوده چی بگم

    نظرات شما -
    • کیوان
      0

      سردار موشک های شما دشمنان این سرزمین و کینه توزان داخلی را شریک غم یکدیگر کرده است. تا پایین ترین جایگاه جهنم شریک غم یکدیگر باشید

  • کاظمی
    0

    سیاه لشگر سایبری دشمنان ایران همواره به دنبال تضعیف نیروهای مخلص کشورند و خواسته یا نا خواسته منافع بیگانگان را تامین می‌کنند

    نظرات شما -
    • 000
      0

      ساندیس خوران بدون حقوق کامن گذارانی که برای گرفتن امتیاز حق را نادیده می کنند . یعنی یه کارت فعال اینقدر ارزش داره ؟

  • کاوه
    0

    خدا رحمت کند امام خمینی ره را که می‌گفت اگر دشمنان شما از شما عصبانی هستند بدانید که به وظیفه خود عمل کرده اید و بر حق هستید الان که دشمنان ما از دست حاجی زاده ها عصبانی هستند باطل بودنشان عیان و آشکار است

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      خب شماها هم ازترامپ ناراحت هستید خب حتما اوهم برحق است

    • م
      0

      ممدوو تو هنوز فرق دیو و دلبر را یاد نگرفتی !!!!!!

  • علی
    0

    شما هواپیمای مسافربری نزن نمیخواد از این تز ها بدی.

  • محمد
    0

    سردار با اين حرفت داري ملت رو مسخره ميکني اول گرسنه هاي کشورت رو سير کن بعد امريکا رو تحريم کن !

  • رصد
    0

    سردار جون برا اینکه اثبات کنی که در آینده میتونی آمریکا را تحریم کنی یه زحمتی بکش برو کمک دولت آ یه کاری کن تا شش ماه دیگه تورم بشه صفر و قیمتها برگرده به دوسال پیش نه ده سال پیشا همین دو سال پیش قربونت ممنونت میشم با تشکر ببخشید یه کار دیگم بکن این دزدی و اختلاس و بی عدالتی و فقر و...... تو ایران ریشه کن خدا برات خوب بخواهد

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      به رصد : تو انتظار داری که امثال حاجی زاده جلو اختلاس و بی عدالتی بگیرند که خودشان از عوامل اصلی گرفتاریهای مردم ایران هستند

    • علی
      0

      پیرمردلجباز هرکس وظیفه ای دارد نیروی نظامی کارش رو درست انجام داده

  • نظری
    0

    اگر مردم را نکشیم .اگر دروغ نگوییم .اگر ظلم نکنیم .اگر دزدی نکنیم .واگر های دیگر ......صد در صد آمریکا را زیر پایمان له می کنیم

  • ناشناس
    0

    خدا پدر اونی را بیامرزد که گفت کمال هم نشین در من اثر کرد .واقعا" وقاحت یک صنف بر همه اثر گذاشته است .

  • احمد
    0

    به نظر من بهترین جوک سال بود

    نظرات شما -
    • کیوان
      0

      احمد نظرت به درد ...‌..میخوره

  • علی
    0

    بابا گمشو تو سیصد نفر آدم بیگناه را کشتی تو هواپیما والا این همه رورو ازکجا آوردی

  • ناشناس
    0

    راه اندازی حکومت اسلامی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم منظور طالبان نباشه.

  • امیری
    0

    اول جواب خون بناحق ریخته هواپیمای اوکراین بده که البته جواب ندارید ولی با پررویی خودت رو طلبکار هم کردی !!! یادمون نمیره اوایل با مظلومیت میگفتی گردن ما از مو باریکتر هست و ما تابع رای مردم هستیم!!! ولی بعدش با پررویی تموم طلبکار هم شدی.بالاخره خون بناحق ریخته گریبانتونو میگیره.

  • سعید
    0

    شما نمخواد آمریکا رو تحریم کنید همین به مردم خودتون برسید آمریکا خودش تحریم میشه

  • منصوری
    0

    دوستان کنار گود نشستند و هر کار انجام شود ایراد میگریند. اون شب اگر چند جا رو میزدند و کار بالا میگرفت ...و هزاران نفر از مردم ایران کشته میشدند همه میگفتند نشاندنتون سر جاتون و... مامور پدافند بخاطر استرس و عوامل دیگر اشتباه میکند و قطعا باید مجازات بشه و عوامل دخیل بررسی تا دیگر تکرار نشود اما علت العلل آمریکا و مزدورانشان هستند که مهمان در مسیر فعالیت دیپلماتیک در یک عملیات وحشیانه به شهادت میرسانند.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      کاملا موافقم اما متاسفانه کسی که خواب باشه میشه بیدارکرد اما کسی که خودش رو به خواب زده نه .اینها همون کسانی هستند که گفتند دنیای روز دنیای موشک نیست دنیای مداکره است بعد سرارمارو با موشک زدند.

  • خخخ
    0

    کوتاه بیا حاجی هنوز جوهر داستان هواپیمای اوکراینی خشک نشده که رجز خونی میکنی .ایندفه میخوای چند فروند چپه کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها