سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد:

تأمین ماهانه ۱۰ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا از شهریور ماه

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه از شهریور ماه، ماهانه حدود ۱۰ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا تحویل وزارت بهداشت می‌شود، گفت: کل جمعیت گروه هدف واکسیناسیون کرونا، ۶۰ میلیون نفر است.

تأمین ماهانه ۱۰ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا از شهریور ماه

علیرضا رئیسی با بیان این‌که از دو هفته دیگر، برکت به صورت هفتگی یک میلیون دوز واکسن به وزارت بهداشت تحویل می‌دهد، اظهار کرد: انتظار می‌رود در تیر ماه سه میلیون دوز واکسن برکت تحویل وزارت بهداشت داده شود، از مرداد ماه بیش از 7 میلیون دوز در ماه از واکسن کوو ایران برکت به دست ما خواهد رسید.

تأمین 10 میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا از شهریور ماه

وی با بیان این‌که از شهریور ماه، ماهانه حدود 10 میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا تحویل وزارت بهداشت می‌شود، افزود: از شهریور ماه، حدود یک میلیون دوز واکسن اسپوتنیک، یک میلیون دوز واکسن پاستور و هفت میلیون دوز واکسن برکت به دست ما خواهد رسید همچنین از واکسن‌های وارداتی نیز ماهانه حداقل دو میلیون دوز واکسن به دست ما می‌رسد.

رئیسی کل جمعیت گروه هدف واکسیناسیون کرونا را 60 میلیون نفر عنوان و تصریح کرد: از شهریور ماه تا پایان سال می‌توانیم تنها با واکسن‌های ایرانی کرونا، تمام گروه‌های هدف را علیه کرونا واکسینه کنیم؛ با توجه به تولید داخلی واکسن کرونا مردم نگران واکسن نباشند.

وظیفه داریم واکسن رایگان به مردم تزریق کنیم

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه وظیفه دولت این است که واکسن رایگان به مردم تزریق شود که این کار در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسن کرونا به کادر درمان، اکثر افراد بالای 70 سال، بیماران دیالیزی، پیوندی و جانبازان بالای 50 درصد تزریق شده است و تا یک ماه آینده واکسن کرونا را به افراد بالای 60 سال تزریق می‌کنیم.

آغاز واکسیناسیون گروه‌های پرخطر پس از پایان واکسیناسیون سالمندان

به گفته رئیسی، با واکسیناسیون گروه‌های آسیب‌پذیر میزان مرگ و میر کاهش می‌یابد؛ پس از اتمام واکسیناسیون افراد سالمند، واکسیناسیون مشاغل پرخطر آغاز می‌شود که این گروه شامل معلمان، اساتید دانشگاه، رانندگان تاکسی، خلبان‌ها، زندان‌ها و پادگان‌ها و... است.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • ناشناس
    0

    دروغگو دشمن خداست نزدیک 1/5 سال است هر ماه وعده میدهید بعد عقب می اندازید دیگر دروغ بس است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      کسی که رای منفی دادی از دست دادن مردم خجالت بکش

    • دکستر
      0

      داداش فدات بشم با این تایپ کردنت که نشانه ایرانی بودن اصیل هست ناموسا ببینید چه مردم مهربون وخوبی داریم حیف شد......

  • مسعود
    0

    یک ماه پیش گفتی از اول تیر چی شد شهریور بازم قول عید ۴۰۱ را میدی

  • امیر
    0

    خودتون خجالت نمی کشید ما رعیت ولی شما خودتون خجالت نمی کشید ؟ آلان چند وقته هر روز میگید این ماه ، اون ماه ؟

  • ساسان
    0

    فقط دولت روحانی و اصلاح طلب هاکمتر کارشکنی کنند تا واکسن ایرانی بیشتر تولید شه.

  • جوان
    0

    سال هزار و چهار صد و بیست در حالی که ایران وارد هزارمین موج کرونا می شود وزارت بهداشت از صدمین واکسن ایرانی رونمایی می کند......

    نظرات شما -
    • ک
      0

      درود برشرفت،که حق مطلب را بیان کردی

  • کاربر ناشناس
    0

    بی وجدانی هم حدی دارد مردم الان نیاز به واکسیناسیون دارند ودر موج پنجم تلف میشوند و مسئولین وعده ماههای اینده و وعده سرخرمن میدهند برای فریب مردم ونوش دارو بعد از مرگ سهراب، خدا لعنت کنده همه کسانی که باعث فوت عزیزان وسلامتی مردم شدند از کسانیکه نگذاشتند واکسن وارد شود تا کسانیکه سهل انگاری کردند قیامتی است اگر به ان روز اعتقاد داشته باشید

  • a.b.m
    0

    اینطور که معلومه همش خالی بندی و بلوفه

  • کی
    0

    وعده سر خرمن همین خبر این اقای وزارت بهداشت را سیو میکنم شهریور نشد برایش تو اینستاگرام میزنم سرش

  • مش جمعه
    0

    خدایا دروغ های این دروغگویان را به حقیقت تبدیل کن.آمین یا رب العالمین

  • رضا..
    0

    آفتابه لگن هفت دست شام ناهار هیچی. شده حکایت واکسن ایرانی که هر روز یک اسم رسانه ایی میشه و از اون طرف مردم به خاطر نبود واکسن فوت میکنند. شما که از دسته بیل و تسبیح گرفته تا ژنراتور و خودرو و کامپیوتر و... یک شبه وارد میکنید چرا تمرکزتان را بر روی واردات واکسن قرار نمیدهید و اگر از این همه گیری خلاص شدید آن زمان به فکر واکسن خودتان باشید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      از این بازار فکر نمد برای کلاه خود هستند مسئولین ما

  • محمد
    0

    به نظر من اصلا واکسنی در کار نیست.دارن گدایی میکنن از کشورای دیگه واسه واکسن.اینم کشورای دارای واکسن تا کشورشونا واکسیناسیون نکنند صادر نمیکنن

  • ت
    0

    پس کارکنان بانک ها چی.بدترین جا همین شعب شلوغ بانک ها است.و بایستی جز اولویت اول واکسن می‌زدند.کارکنان بانک ها همیشه مظلوم هستند و کاسه کوزه تمامی گرفتاری های مملکت را سر بانک ها به ناحق می شکنند.شما فرض کنید اگه کارمندان بانک یک هفته اعتراض کنند و نروند سر کار کل کشور تعطیل می شود.حقوق کارکنان بانک ها از تمام دستگاههای دولتی و شرکت ها کمتر است.در حالیکه یکی سخت ترین پرخطرترین و ریسک دارترین مشاغل همین شغل بانکداری است.کارمندان بانک ها هیچ حامی ندارند و حتی مجمع صنفی هم ندارند که از حقوق آنها دفاع کند.حتی وام های با نرخ ۱۸ درصد هم به انها نمی دهند ،فقط به دروغ علیه این قشر مظلوم و بی پناه حرف و تهمت میزنند.

    نظرات شما -
    • واقع بین
      0

      آره وای وای چقدرکارشون سخته مخصوصاتابستان زیر کولرهای پیشرفته!!!!!!بداخلاق ترین قشرکارمندان بانک هستند اصلا واسه وقت وشخصیت مردم ارزش قائل نیستن ماهیانه یک میلیون هم زیادشون.

    • کاربر ناشناس
      0

      دعوا برا چی میکنی واکسنی که وجود نداره

  • ایران زمین
    0

    دروغ و سو ء مدیریت بیداد میکند.

  • مردی
    0

    تو همه زمینه ها ،کشور رو با حرف زدن و بلوف ،جلو میبرن ،از این ستون به اون ستون فرجه

  • علیرضا
    0

    زهی خیال باطل این مردم راچی حساب کردیدتاحالا چندباراعلام کردیدازفلان ماه تمام مردم واکسینه میشن و......دیگه دروغ بسه تراخداخودتون خجالت نمیکشیدازبس دروغ گفتید

  • داروغه
    0

    خجالت بکشید .کسایی که ضعیف بودند مردن آنهایی هم که زنده بودن یک بار گرفتن .واکسن دیگه به درد ایران نمیخوره

  • mbm
    0

    اقایون خالی بند .وقتی ایتکاره نیستید مجبورید با جان و مال و ...مردم بازی کنید .چقدر وعده چقدر دروغ .بیشتر کشورها جشن بدون ماسک رو جشن گرفتند تازه وعده شهریور رو میدی .هنوز سه درصد جمعیت واکسینه نشدند شماها هرروز قومپوز تولید یه واکسن جدید رو میدید .حیا کنید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها