گاف های دورهمی مهران مدیری چگونه سوژه شد؟

چند هفته‌ای است که پخش سری جدید «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

گاف های دورهمی مهران مدیری چگونه سوژه شد؟

مسابقه‌ای که مدیری در تیزر اولیه به سبک بسیاری از مسابقات تلویزیون، آن را مسابقه‌ای برای ارتقای دانش و اطلاعات عمومی مخاطبان عنوان کرد.

با این حال در همین قسمت‌های ابتدایی سوتی‌های در برخی از سوالات بود که با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی رو به رو شد. سوتی‌هایی که باعث شد برخی به جای طراحی سوال و برنامه ساز خود مدیری را نشانه بروند که چطور سوال را می‌خواند و روی جواب غلط صحه می‌گذارد درحالیکه با توجه به پیشینه او چه در کارنامه کاری‌اش و چه در ادعاهایش حداقل انتظار بود که چنین گافی هیچ وقت به آنتن تلویزیون نمی‌رسید. به ویژه که برنامه به شکل تولیدی ضبط می‌شود و حتی یک نفر در برنامه این اشتباهات فاحش را گوشزد نکرده است.

گاف‌های «دورهمی» مدیری چگونه سوژه شد؟/ خشونت به سبک سریال خانگی

از جمله این سوالات گاف دار که در شبکه‌های اجتماعی هم وایرال شد مربوط به یکی از فیلم‌های هیچکاک بود که گزینه صحیح اصلاً در میان پاسخ‌ها وجود نداشت.

در یکی از قسمت‌ها این سوال پرسیده می‌شود که «فیلمی از آلفرد هیچکاک با داستانی در مورد کارآگاهی که دچار بیماری خاص است» و گزینه‌های پاسخ آن فیلم‌های «روانی» و «پرندگان» است، در حالی که پاسخ اصلی فیلم «سرگیجه» است! اما در حالی که شرکت کننده جواب غلط می‌دهد مدیری هم در این باره توضیحی نمی‌دهد و بعداً در شبکه‌های اجتماعی این گاف سوال مشخص می‌شود.

این نوع سوالات اشتباه چند باری در قسمت‌های مختلف برنامه پیش می‌آید و واکنش‌هایی را هم در بر داشته است.

برخی با تکرار چند سوال اشتباه در قسمت‌های اولیه «دورهمی» جدید، به واکنش‌های او نسبت به هول شدن‌ها، ندانستن‌ها و جهل مردم در برابر سوالات وی در آیتم مجموعه‌های قبلی «دورهمی» ارجاع دادند که با نوعی نگاه از بالا به پایین هم همراه بوده است یا یادآوری می‌کردند که او که این چنین مردم را با به دلیل ندانستن شأن مورد حیرت قرار داده است چطور خود در بدیهیات مرتکب چنین گاف‌هایی شده است.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • عاقبت تمسخر
    0

    جناب مهران خان در اجرای مسابقه دورهمی دقیقا به همان عیبی دچار شده که سالها پیش مجری پیشکسوت مرحوم را با آن سوژه دست می انداخت و آن تبعیضی است که بین شرکت کنندگان قایل میشود

  • مهری
    0

    این کار جز از برنامه است

  • .
    0

    کاش دوباره همون دورهمی رو دوباره اجرا می کرد یا اینکه یه شب اون باشه یه شب این مسابقه.

  • ر
    0

    آقای مدیری رو خیلی دوست داریم ، ای کاش باز هم برنامه طنز بسازند ، اصلا مسابقه شون رو دوست ندارم ، چرا ایشان با اون همه استعداد که در زمینه ساخت برنامه های طنز دارند اومدند مسابقه اجرا می کنند ، در تلویزیون همزمان ۱۰ تا مسابقه در حال پخشه ، مردم احتیاج به شاد بودن دارند لطفا به نیاز مردم توجه کنید

  • ،،،،،،،،*****،،،،،
    0

    من آقای مدیری رو خیلی دوست دلرم ولی آقای مدیری وعلیخانی،،،یک مقدار با مهمونهای برنانه شون که مردم عادی هستند خوب برخورد نمیکنند مخصوصا آقای علیخانی،ولی با بلزیگران واشخاصی که دولتی یا وابسته به نهاد وارگانی هستند ،کاملا محترمانه رفتار میکنند

  • امان از جوگیران
    0

    عنوان عبارت دخترها باهوش ترند ، به یک خانم و آن هم در یک مسابقه آخر جوی گیری بود

  • برزگر
    0

    مدیری بر خلاف آنچه می گوید از سواد و اطلاعات کافی برخوردار نیست! بکار بردن واژه های انگلیسی مانند تایم نداریم نشان سواد و فرهیختگی نیست.

  • قاسم
    0

    مهران مدیری ازجمله مجری های ازخودراضی وخودبزرگ بین تلویزیونه که جزءمسخره کردن دیگران کاردیگه بلدنیست اصلاتمام ثروتش راازتمسخراین واون کسب کرده آخه اینهم شد زندگی.

  • پري
    0

    اين جزئي از سياست مهران مديري براي جذب مخاطب بيشتر و ديده شدنه ... مردم عادت كردن تا فقط دنبال اين مدل سوژه ها برن و اين جماعت مهران و رامبد و احسان و ... از اين طرز فكر مردم براي پولدار شدن و كسب شهرت استفاده ميكنن... وگرنه جمع كردن اين اشتباهات كار سختي نيست

  • I
    0

    زمان زات وچهره واقعی آدمها ونشون میده ۰۰۰۰۰

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها