فروش بنزین با کارت سوخت های سرقتی

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان کارت سوخت خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت به فروش سهمیه بنزین معترف شدند.

فروش بنزین با کارت سوخت های سرقتی

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، افزود: پرونده‌ای با موضوع سرقت «کارت سوخت» از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران به اداره هفدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، شاکی پس از تعویض پلاک خودرو خودش منتظر کارت سوخت خود بوده ولی با گذشت چند ماه با مراجعه به اداره پست به وی اعلام می‌کنند، شما کارت سوخت خودرویتان را بر اساس این «رسید» تحویل گرفته اید در صورتی که هیچ کارتی تحویل شاکی نشده بود.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی در ادامه افزود: کارآگاهان با بررسی وضعیت کارت سوخت متوجه می‌شوند کارت مورد نظر در یکی از جایگاه‌های سوخت تهران در حال استفاده است که مراجعه به محل مورد نظر شخص استفاده کننده و مسئول وی بازداشت شد.

نجفی ادامه داد: متهمان در بررسی‌های پلیسی، اظهار داشتند شخصی بنام بهزاد که در یکی از مناطق پست مشغول به کار می‌باشد کارت‌های سوخت را برایمان می‌آورد و با فروش سهمیه پول حاصله را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی بازپرس پرونده بهزاد را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد ۱۰ فقره کارت سوخت دیگر نیز در مخفیگاهش کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به اداره هفدهم این پلیس انتقال یافت‌.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی گفت: بهزاد پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار کرد، من با جعل رسید مالکان کارت سوخت آنها را سرقت و به جایگاه دار پمپ بنزین می‌دادم و سوخت سهمیه را به خودروهای دیگر می‌فروختیم.

سرهنگ نجفی در پایان اشاره کرد: با صدور قرار قانونی، تحقیقات تکمیلی برای کشف سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

منبع: مهر

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها