دستگیری قاتل پرستار یزدی توسط پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری عوامل جنایت و قتل خانم پرستار یزدی خبر داد.

دستگیری قاتل پرستار یزدی توسط پلیس آگاهی

سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدانی یک خانم ۴۰ ساله یزدی، بررسی موضوع بلافاصله بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، علیرغم اینکه هیچ گونه سرنخی از ماجرا در دست نبود با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و شیوه های علمی کشف جرم، متهم که یک جوان یزدی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: متهم در بازجویی های اولیه در ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس به قتل همسر سابق خود به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: در اقدامات بعدی پلیس، محل دفن جسد متوفی در بیابان های اطراف شهرستان تفت شناسایی و پس از بیرون آوردن از زیر خاک، تحویل پزشکی قانونی شد.

گفتنی است، برادر قاتل نیز به اتهام همدستی با وی در دفن جسد، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مری
    1

    تو ایران کشتن راحت شده و خودشون هم خاک میکنن دمشون گرم چه مملکتی

  • ناشناس
    0

    سلام‌ خسته‌نباشید به‌احترام‌به‌ایرانی‌ ما‌ایرانی‌ هستیم‌ کشورخودمان‌دوست‌داریم‌ افتخارمیکنیم‌که‌ایرانی‌هستیم‌ یک‌خواهشی‌دارم‌که‌بامجرم‌سردعمل‌نکنند که‌ مجرم‌جنایتکار سوع‌استفاده‌شخصی‌ ودروغکلاهبرداری‌نکند خواهشم‌برای‌مجرم‌مجازات‌سختی‌باشد واقدام‌کنندتاامنیت‌بیشتری‌به‌فضل‌خداداشته‌باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها