تخلفات گسترده انتخاباتی در تویسرکان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی در استان همدان با اشاره به اینکه در تویسرکان بحث خرید آراء مطرح است، گفت: در این شهرستان سه نفر تخلفات گسترده انجام دادند و فردا هیئت نظارت در این رابطه نشست دارد.

تخلفات گسترده انتخاباتی در تویسرکان

حجت‌السلام‌ والمسلیمن احمدحسین فلاحی، اظهار کرد: در بعضی از شهرستان‌ها در شمارش آراء خطاهایی رخ داده است و به عنوان مثال در گل‌تپه یک نفر بوده است، در گیان ثبت رأی اشتباه بوده که این یک امر طبیعی است و به‌دلیل خستگی پایان شب به وجود می‌آید و در دوران گذشته هم وجود داشته است.

وی با بیان اینکه تخلفات نامبرده در همدان گسترده نبوده است، تصریح کرد: در نهاوند مشکلی نداریم و بازشماری صورت گرفته است، در ملایر هم احتمالا به‌صورت محدود بازشماری آراء داشته باشیم و تنها باید تویسرکان را تعیین تکلیف کنیم.

فلاحی درباره تخلفات انتخاباتی شهرستان همدان نیز بیان کرد: در همدان به صورت رندومی چهار صندوق بازشماری شد و در نتیجه‌ بازشماری آراء هیچ تفاوت و مشکلی وجود نداشت و تخلفاتی که در رسانه‌ها یا توسط افراد مطرح شد به هیئت نظارت ارتباطی ندارد و دادستانی تخلفات را دنبال می‌کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • شورای نگهبان نظام
    0

    بگذارید حالش را ببرن

  • عباس
    0

    مهم آمار بوده که بردن بالا تقلب کردن طوری نیست

  • حسن
    0

    ای به والله قسم درشهرهای استان کرمان ایقد تقلب صورت گرفت که حتی پیرمردهای بیسواد هم فهمیدند شناسنامه خریده بودن بدون صاحب شناسنامه رای ها نوشته شد رفت داخل صندوق.ایقد حق پایمال شد که نگووو..بخاطر پایمال شدن حق در شوراها این دوره ای هم رئیسی کاری از پیش نخواهد برد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها