برخورد قاطع با متخلفین انتخابات شورای شهر و روستا

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: افرادی که در انتخابات رأی خرید و فروش می کردند، همان روز بازداشت و برای باقی آن‌ ها نیز پرونده قضایی تشکیل شد و روند رسیدگی دارد.

برخورد قاطع با متخلفین انتخابات شورای شهر و روستا

روح‌الله عباسپور، در خصوص تخلفات انتخاباتی و رویه برخورد با این اتفاق اظهار کرد: دستگاه قضائی برای کسانی‌که در فرآیند برگزاری انتخابات در حال خرید و فروش رأی بودند پرونده تشکیل داده و آن‌ها را احضار کرده‌است.

وی افزود: برخی از این افراد در همان شب انتخابات بازداشت شده‌اند و اگر مجدد مدارک و اسنادی مبنی بر رویداد تخلف و به طور کلی این موضوع به دست ما برسد تحویل مراجع قضائی خواهیم داد.

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اگر مدارک محکمی در خصوص تخلفات انتخاباتی وجود داشته باشد اقدام به بازشماری آرا و اگر وجود تخلفات سنگین برای ما محرز شود با تشکیل جلسه با حضور متخصصان و کارشناسان تصمیم گرفته می‌شود البته تصمیم نهایی را هیئت نظارت مرکزی در تهران اتخاذ می‌کند.

وی در پایان یادآورشد: پس از جلسه با هئیت نظارت انتخابات در استان اعلام خواهیم کرد که تخلفات انتخاباتی کدام شهر بیشتر بوده و پیگیری نهایی را هیئت نظارت استان و هئیت نظارت مرکزی انجام خواهد داد و در خصوص ابطال صندوق و این‌گونه موارد تصمیم با قام بالادست در تهران است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها