مرد میانسال پسر ش را در فسا به قتل رساند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری مردی میانسال در شهرستان

مرد میانسال پسر ش را در فسا به قتل رساند

فرزندکشی پدیده ای تلخ است که والدین یعنی پدر و مادر در خشم های آنی و درگیری های خانوادگی فرزند خود را به قتل می رسانند.

فرزندکشی اغلب در نزاع و درگیری های خانوادگی رخ می دهد. فرزندکشی های بسیاری را شاهد بودیم که خشم مردم را برانگیخته است.

در پرونده فرزندکشی پدر رومینا دختر خود را به جرم عاشقی به قتل رساند و در پرونده های بسیار دیگری که با موضوع فرزندکشی است والدین دست شان به خون فرزندان شان آلوده شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری مردی میانسال در شهرستان "فسا" خبر داد که شب گذشته در مشاجره خانوادگی، پسر ۲۹ ساله خود را به قتل رسانده بود.

سرهنگ "کاووس محمدی" ، در تشریح این خبر اظهار داشت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان فسا، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرزندکشی این بار در فسا رخ داد
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد پسری ۲۹ ساله به دلایل مشکلات شخصی و خانوادگی با پدر ۵۶ ساله خود که دچار بیماری روحی و روانی بوده است درگیر، که این درگیری باعث مجروح شدن پسر با ضربات چاقوی پدر شده و ضارب نیز پس از ارتکاب جرم سریعا از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مجروح سریعا به مرکز درمانی انتقال ولی در مسیر به علت شدت جراحات وارده فوت کرد، گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند صبح امروز، متهم متواری را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحت پیگیری است، خاطر نشان کرد: آموزش مهارت های زندگی و اندکی تحمل، تدبیر و گذشت از بروز چنین حوادثی پیشگیری خواهد کرد.

فسا یکی از شهرهای استان فارس و مرکز شهرستان فسا است.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • داروغه
    0

    رستم همسرش را کشت . از قدیم مد بوده

    نظرات شما -
    • TN
      0

      رستم پسرش را کشت نه همسرش را

  • سارا
    0

    متاسفانه مردها بسیار احساساتی هستن و اصلا کنترل احساساتشونمخصوصا خشم و ندارن و اینجور فجایع به بار میارن. زن ها اگه احساساتی هستن احساسات خوبشون فعاله اما مردها فقط خشونت فقط

  • رضا احمدی
    0

    سلام مسولین جمهوری اسلامی بیکاری عامل همه فساد ها درایران است. بعنوان رزمنده ای که سالیانی درجبهه جنگ بودم شما را قسم میدهم کاری برای جوانان انجام دهید. دیگه خانوادهای مذهبی هم دارند نابود میشوند. هیچ فریاد رسی این بندگان خدا ندارند. حداقل کلاسی، برنامه ای، مشاوره ای برای این جوانان بگذارید، جوانها دارن نابود میشن. به هرصورت به‌طور خلاصه مفید ومختصر عرض کنم تا دیر نشده کاری کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها