استفاده از کودک معلول برای سرقت

شگرد زوج جوان با سوءاستفاده از کودک معلول شان به اموال فروشگاه ها دستبرد می زدند، با زیرکی مدیر فروشگاه دستگیر شدند.

استفاده از کودک معلول برای سرقت

مدیر یکی از فروشگاه های معتبر مواد غذایی که موفق شده بود از طریق دوربین های مداربسته، دزدان اموال فروشگاهش را شناسایی کند، درباره این ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: آخر خرداد یک زوج جوان به منظور خرید وارد فروشگاه شدند.

مدتی بعد و در حالی که مرد ۴۶ساله مشغول گفت وگو با صندوق دار بود و سوال هایی را از او می کرد، همسر وی به همراه فرزند معلولش در حالی که تعداد زیادی آب میوه، شامپو، خمیردندان، مسواک و … را درون پلاستیک قرار داده بود، از فروشگاه خارج شد.

در همین لحظه من که از طریق دوربین مداربسته متوجه سرقت شده بودم، بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و نیروهای کلانتری خود را به محل رساندند و از خروج مرد ۴۶ساله جلوگیری کردند.

وقتی ماموران انتظامی دوربین ها را بازبینی کردند، مشخص شد که این زوج جوان طی روزهای گذشته نیز به همراه کودک معلول شان وارد فروشگاه شده و با شگردی خاص، اجناس را به سرقت برده اند.
همچنین بررسی ها نشان داد مرد مذکور با سوال های بیهوده حواس کارکنان فروشگاه را پرت می کرد تا همسرش از فروشگاه خارج شود. او هم پس از پرداخت بهای دو جنس کم ارزش از فروشگاه خارج می شد.
با لو رفتن این ماجرا، ماموران انتظامی با زن جوان تماس گرفتند تا به فروشگاه مراجعه کند.

او که راز سرقت هایش را فاش شده می دید، به محض ورود به فروشگاه سر و صدا به راه انداخت تا با جوسازی خود را بی گناه جلوه دهد.

این زن جوان مدعی شد فرزندش دارای مشکل ذهنی است و طی چند روز گذشته هر بار وارد فروشگاه شده اند، فرزندش او را مجبور کرده که زودتر از فروشگاه خارج شوند چرا که پدرش بهای اجناس را پرداخته است.

منبع: ساوالان خبر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها