سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرد

شاید واکسن فایزر در کشور باشد/ واکسن پولی نداریم

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در واکنش به وجود واکسن فایزر در کشور، توضیحاتی ارائه داد.

شاید واکسن فایزر در کشور باشد/ واکسن پولی نداریم

علیرضا رئیسی در خصوص اینکه گفته می‌شود واکسن فایزر در کشور وجود دارد و عده ای تزریق کرده اند، گفت: شاید واکسن فایزر هم در کشور باشد که قطعاً به صورت قاچاق آمده است.

وی افزود: واکسن فایزر باید در دمای منهای ۷۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود. شاید شرایط نگهداری آن هم در کشور وجود داشته باشد، اما باید دید چگونه انتقال یافته است. زیرا، زنجیره انتقال واکسن هم مهم است و باید ببینیم چه جوری آمده است.

رئیسی با عنوان این مطلب که اگر دمای نگهداری واکسن فایزر به منهای ۱۰ درجه برسد آن وقت سلامت این واکسن زیر سوال می رود، گفت: آنهایی که این واکسن را زده اند، اشتباه کرده اند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط با فروش واکسن کرونا در کشور نیز، افزود: تاکنون حتی یک دوز واکسن پولی تزریق نشده است. شاید عده ای رفته اند و پول داده اند که البته اشتباه کرده اند. اما قرار نیست واکسن کرونا در برنامه ملی واکسیناسیون، به فروش برسد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • 123
    0

    شاید ؟؟ مملکت رو به کیا سپردیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شاید این هفته بیاید شایدوو....................

  • ناشناس
    0

    این شاید های شما مردم و کشته قوقولو مقلو

  • دن کیشوت
    0

    واقعا اونایی که فایزر زدن اشتباه کردن؟!!تا حالا که میگفتن مسوولین ارشد نظام معصومند،حالا میگه اشتباه کردن فایزر زدن!

  • ناشناس
    0

    بنظرتان آیا روحانی وجهانگیری خانه نشین وچله نشین چطور الان در همه جا وهمه جلسات شرکت میکنن. والله مردم شعور دارن ومیفهمن

  • کرونا
    0

    شما برای خودتون نظر بدید.شما رو چی میخواد ۶ .۷ واکسن تولید کنید.به این عزیزان می گفتید روی یه واکسن تلاش شون رو می کردن تا اینقدر ملت بی گناه رو به دم مرگ نمی فرستادید.برای کشور های دیگه خواهشاً نظر ندید.چون اونا خودشون همه چی رو حل کردن .به فکر مملکت خودتون باشید .البته اگه میشه......‌

  • محمد
    0

    خاکبرسرتان که ۴۳ساله مملکت راباشایدواگرو...اداره میکنید

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    تبریک به نمکی و مسئولین و سران نظام !!!!!! دنیا درتدارک جشن بدون ماسک و ما هم فقط تبلیغات و شعار و پاچه خواری و افتتاح یه خط تولید واکسن کذائی و گول زدن مردم و جانشان را گرفتن و وارد موج پنجم شدن !!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها