سرقت وحشتناک و خونین در بندر ماهشهر

در ویدیو زیر شاهد لحظه هولناک سرقت خونین در بندر ماهشهر خواهید بود.

سرقت وحشتناک و خونین در بندر ماهشهر

فیلم ویدئو عجیب گوشی توسط دزدان خشن در بندر ماهشهر مردم را شوکه کرد.

در این ویدئو سرقت عجیب که در شبکه های مجازی منتشر شده لحظه سرقت گوشی در ماهشهر دیده می شود.

دو جوان موتور سوار در این فیلم سرقت عجیب به یک جوان نزدیک می شوند و اقدام به عملی کردن نیت شوم خود می کنند. پایان فیلم سرقت عجیب با مجروح شدن صاحب گوشی پایان می پذیرد.

در کلیپی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، دیده می شود دو جوان موتور سوار در یکی از محله های بندر ماهشهر به جوانی که در کوچه نشسته، نزدیک شده و با وارد کردن ضربات چاقو او را وادار به تسلیم کردن گوشی تلفن همراه خود می کنند.

بندر ماهشَهر در جنوب استان خوزستان قرار دارد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • قلندر واقعی
    0

    عصر ما عصر بلا عصر لمس انتها عصر فقدان حقیقت عصر انکار خدا عصر تشویش و گله عصر پاپوش و تله عصر افعی عصر گرگ معصیت های بزررررررگ عصر خواری عصر ذلت دوره کوچ عصر هجرت موسم بی اعتنائی عصر بیمار روانی عصر بی هویت ما سر بلندی اراذل عصر بغض و عصر کینه عصر قداره و حیله ...

  • فرزند خوزستان
    0

    از تمام هم میهنان عزیز خواهش میکنم هیچکس به خوزستان نره امنیت در این استان مانند کشور کلمبیا است و شبانه روز باید احساس ناامنی کنی توی خیابون هیچی نباید با خودت ببری کمتر از ۵ دقیقه راه بری دو سه تا موتوری میان و با قمه تهدیدت میکنن و اگر شانس بیاری نزنن ناکارت کنند همه چیزت را میبرند. من خودم خوزستانی هستم اما با چشم خودم هزاران ناامنی دیدم. پلیس هم می‌ترسد از مردم .... کاری نمی‌کند اگر شکایت از کسی کنی میان تهدیدت میکنن یا رضایت میدی یا بچه ات را میکشیم.

  • برجامی
    0

    پلیس باید سریعا این جانی هارو دستگیر ،قصاص و مجازات نماید ورگر نه ،فاتحه امنیت عمومی خوانده است.

  • علی آقا
    0

    وقتی که همه چی گران شده و مردم قادر نیستند حتی یه گوشی بخرند باید هم شاهد چنین صحنه هایی در جامعه باشیم،اکثر جوانان بیکارند و گوشی ها قیمتهاشون ملیونی شده ،کی میتونه بخره آخه..از این صحنه ها روز به روز در جامعه بیشتر خواهیم دید مطمعن باشید

  • ایرانی بدبخت
    0

    دزد خیلی محترم هست تو دستگاه ظلمیه ی خودمون دلیل این کارها قوانین ضعیفی هست که از ترس کشورهای غربی نوشته شده و داره اجرا میشه وگرنه این بنده خدا هم میتونست بلند بشه اون دزد رو بزنه اما اگر این کار رو می کرد باید یا میرفت گوشه ی زندان یا دیه میداد!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها