رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز:

هر کسی بسته به وجدان خود، یک قیمت برای مرغ دارد

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز گفت: وضعیت موجودی مرغ در بازار اهواز خوب است اما فعلا گرانی آن به معضل تبدیل شده است و هر کسی بسته به وجدان خود، یک قیمت برای خود دارد.

هر کسی بسته به وجدان خود، یک قیمت برای مرغ دارد

سید اصغر حسینی‌ بهارانچی درباره آخرین وضعیت مرغ در بازار اهواز، اظهار کرد: گرانی مرغ یک مساله سراسری است اما در اهواز به اندازه‌ای از دست‌های پشت پرده در این بازار صحبت کردم که خسته شدم. از منِ رئیس اتحادیه گرفته تا توزیع‌کنندگان، کشتارگاه‌ها و سایر مسئولان، در موضوع مرغ مقصر هستیم.

وی افزود: در اهواز از فروشندگان مرغ تا توزیع‌کنندگان آن، هر کسی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. قیمت مرغ در اهواز هر کیلوگرم از ۳۲ تا ۳۳ هزار تومان است و به ندرت مرغ با قیمت مصوب ۲۹ هزار تومان پیدا می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز تصریح کرد: وضعیت قیمت مرغ در حال خوب شدن بود که دولت دوباره نرخ جدیدی برای مرغ تعیین کرد و پس از این تعیین نرخ، قیمت دوباره بالا رفت. توزیع‌کنندگان و مرغ‌داران نیز به صورت مستقل عمل می‌کنند و هر کاری دل‌شان بخواهد انجام می‌دهند.

حسینی‌بهارانچی گفت: وضعیت موجودی مرغ در بازار اهواز خوب است اما فعلا گرانی آن به معضل تبدیل شده است و هر کسی بسته به وجدان خود، یک قیمت برای خود دارد.

وی افزود: بسیاری از مرغ‌فروشان نیز به دلیل مساله قیمت مرغ، مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها