اجرای طرح هوشمندسازی پارک خودرو در حاشیه برخی معابر بافت مرکزی بیرجند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به  مشکلات  ترافیکی موجود در بافت مرکزی بیرجند، طرح هوشمندسازی پارک خودرو ها در حاشیه برخی از معابر شهری اجرا می‌شود.

اجرای طرح هوشمندسازی پارک خودرو در حاشیه برخی معابر بافت مرکزی بیرجند

محمد فرهادی در جلسه شورای ترافیک استان به همراه اعضای حاضر، به بررسی مصوبات شورای ترافیک شهرستان بیرجند پرداخت.

وی یادآور شد: اجرای طرح هوشمند سازی پارک خودرو ها در حاشیه معابر بافت مرکزی بیرجند مستلزم تأمین زیرساخت‌های لازم است.

به گفته وی؛ تأمین پارکینگ‌های طبقاتی و یا اراضی با کاربری پارکینگ خودرو مهمترین زیرساخت‌هایی است که لازم می باشد.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان، طرح هوشمند سازی پارک خودرو ها در تعدادی از معابر اصلی شهر از جمله محدوده خیابان شهداء تا میدان حضرت امام خمینی (ره)، خیابان جمهوری اسلامی تا سه راه اسدی ،سه راه اسدی تا میدان شهدا و طول خیابان طالقانی اجرا می‌شود.

فرهادی با اشاره به نظر پلیس درخصوص حادثه خیز بودن و نیاز به اصلاح و بازنگری میدان پاسداران اظهار کرد: با اعلام این موضوع به شهرداری، طرح جدید توسط مشاور ارائه شده که قسمت‌هایی از آن قابلیت اجرا دارد، اما بخش‌هایی از آن باید بازنگری و اصلاح شود.

وی ادامه داد: بنا به مصوبه‌ای که در این جلسه گذشت، شهرداری باید قسمت‌هایی از طرح را که قابلیت اجرا دارد را عملیاتی کند و بخش‌های نیازمند اصلاح را بازنگری کرده، برای طرح و بررسی در جلسه بعدی شورای ترافیک استان ارائه کند.

معاون استاندار بررسی مسیرهای ورودی ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان را به عنوان دستور کار بعدی مطرح کرد و گفت: طبق تصمیم شورای ترافیک، طرح ورودی ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان که توسط مشاور مورد بررسی قرار گرفته، نیاز به بازنگری دارد.

وی ادامه داد: مشاور باید با لحاظ موارد مربوط به سمت توسعه شهر و دانشگاه، نسبت به اصلاح آن اقدام کرده، طرح بازنگری شده را برای بررسی در جلسه آتی آماده کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها