مهاجم پیشکسوت استقلال:

استقلال در «گرداب» فرو رفته است/ فرهاد مجیدی به تیمش ضربه می‌زند!

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سرمربی آبی پوشان مجبور است بر روی تمای مشکلات بازیکنان تمرکز کند، گفت: او بیش از حد درگیر شده و این اتفاق به استقلال ضربه خواهد زد.

استقلال در «گرداب» فرو رفته است/ فرهاد مجیدی به تیمش ضربه می‌زند!

وحید امیری در خصوص شرایط بحرانی استقلال گفت: شما در هیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی را در یک باشگاه نمی بینید و این مشکلات فقط در فوتبال ما وجود دارد. به نظرم مشکلات استقلال تمام شدنی نیست.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: مسائل فعلا روزمره شده است و تصمیمات روزانه گرفته می شود و در این میان این هواداران هستند که به حراج گذاشته شده اند. علاقه مندانی که با جان و دل وجودشان برای استقلال می تپد و همیشه نگران تیمشان هستند اما مدتهاست که روی خوش ندیده اند.

وی در مورد تغییراتی که در سطوح بالای استقلال صورت گرفته است گفت: این تغییرات بهبودی در وضع موجود استقلال به وجود نمی آورد. بدون حاشیه باید بگویم استقلال در گرداب فرو رفته است و مشکلات این تیم متاسفانه تمام شدنی نیست و با وجود تغییرات در هیئت مدیره هم مشکلات همچنان لاینحل باقی مانده است.

امیری افزود: فوتبال اصول خاص خود را دارد. مسائل تاکتیکی یک طرف است و مسائل انضباطی طرف دیگر. انضباط باید از بیرون زمین شروع شود که مطمئنا به درون زمین هم سرایت خواهد کرد. نظم و انضباط می تواند مشکلات یک تیم را برطرف کند. اصول یک باشگاه این است که هر چیزی سر جای خودش قرار بگیرد و تداخل در کار باعث مشکلات زیادی خواهد شد.

وی در مورد دیدار استقلال و گل گهر و پیروزی آبی پوشان در این دیدار گفت: تنها می توانم بگویم با تمام مشکلاتی که استقلال داشت پسران آبی با تعصبی که داشتند توانستند این دیدار را با موفقیت به پایان برسانند. آنها یک بازی خوب را ارائه کردند و ماحصل این بازی خوب یک برد شیرین و سه امتیازی بود.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص فشارهایی که این روزها بر سرمربی استقلال به وجود آمده است، افزود: مجیدی مجبور شده بر روی مشکلات بازیکنانش تمرکز کند. او خیلی خودش را درگیر کرده است و این می تواند به تیمش ضربه بزند. سرمربی استقلال باید بخشی از کارها را به سرپرست و کسانی بسپارند که مسئولیت های اجرایی دارند. اگر چه می دانیم اوضاع استقلال این روزها خوب نیست و اختلافات زیادی بین مدیرعامل و سرمربی وجود دارد اما اینکه مجیدی تمرکزش را از دست بدهد کار برای او سخت تر خواهد شد.

وی در پایان و در خصوص دیدار بعدی استقلال که قرار است برابر آلومینیوم اراک صورت بگیرد گفت: با شرایطی که استقلال در چند بازی اخیر داشته و توانسته به چند برد پیاپی دست پیدا کند اعتقاد دارم با این شرایط آنها می توانند آلومینیوم را هم شکست دهند. اگر چه بازی در اراک برگزار خواهد شد و منصوریان هم تیمش از شرایط خوبی برخوردار است اما فکر می کنم تجربه استقلال بیشتر از بازیکنان آلومینیوم است و این یک پوئن مثبت برای آبی پوشان خواهد بود.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • msamadi
    0

    حرف نزنید به فرهاد کمک کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها