احداث تصفیه‌ خانه اضطراری آب آشامیدنی در آبیک

آیین کلنگ زنی احداث تصفیه خانه اضطراری شهر آبیک با حضور استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی برگزار شد.

احداث تصفیه‌ خانه اضطراری آب آشامیدنی در آبیک

هدایت اله جمالی پور طی سخنانی گفت: این پروژه از مهمترین مطالبه مردم آبیک بود و با اجرای این طرح، آب آشامیدنی مطمئن و با کیفیت در اختیار مردم این شهر قرار می گیرد.

جمالی پور اضافه کرد: این طرح نماد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی استان است و با توجه به ویژگی این طرح تلاش می کنیم تا با تخصیص اعتبارهای ویژه، در مدت سه ماه آب منتقل شده از سد طالقان را تصفیه و به سمت شهر آبیک روانه کنیم.

در ادامه داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه تصفیه خانه اضطراری شهر آبیک گفت: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت 500مترمربع، به روش فیلترهای دو لایه آنتراسیت و با هزینه 80میلیارد ریال اجرا خواهد شد و به این وسیله 72هزار و 400نفر از شهروندان آبیک ازنعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

بیرنوندی اظهار کرد: همانگونه که قابل مشاهده است انتقال و تصفیه آب با هزینه بسیار بالایی انجام می شود و با توجه به کمبود آب لازم است مردم به صورت جدی در مصرف این مایه حیات دقت و صرفه جویی کنند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها