یورو ۲۰۲۰

لوکاکو: رونالدو دوست داشت قدرت مرا داشته باشد

ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال بلژیک برای مصاف دوباره با کاپیتان تیم ملی پرتغال هیجان دارد.

لوکاکو: رونالدو دوست داشت قدرت مرا داشته باشد

پس از یک فصل رقابت با کریستیانو رونالدو در سری A برای کسب اسکودتو و عنوان آقای گل که در اولی موفق بود و در دومی ناکام، روملو لوکاکو فردا شب (یکشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 دوباره رودروی ستاره پرتغالی یوونتوس قرار می‌گیرد.

تیم‌های فوتبال بلژیک و پرتغال فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 در شهر سویای اسپانیا به مصاف هم می‌روند که این بازی دو گلزن برتر فصل گذشته سری A را برابر هم قرار می‌دهد.

روملو لوکاکو در پاسخ به این سؤال که آیا رویارویی با رونالدو در ایتالیا باعث ارتقای سطح بازی او شده است، گفت: از نظر فردی بله. از نظر تیمی برای ما این مهم بود که قهرمان لیگ شدیم. ما اسکودتو را برده‌ایم و این افتخاری خارق‌العاده بود. عملکرد ما در تمام بازی‌های بزرگ فصل عالی بود. ما بازی‌های فراوانی را بردیم و فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم. امیدواریم که فصل آینده هم دوباره این کار را تکرار کنیم.

لوکاکو در پاسخ به سوالی دیگر که کدام قابلیت‌های رونالدو را بیشتر تحسین می‌کند، هم اظهار داشت: من دوست داشتم قدرت دریبل‌زنی او را می‌داشتم و می‌توانستم مانند او توپ را شوت کنم. او هم احتمالاً دوست داشت که قدرت بدنی مرا داشته باشد!

ستاره خط حمله تیم ملی بلژیک سپس به رکوردهای اخیر رونالدو از جمله تبدیل شدن به آقای گل فوتبال ملی جهان، تأکید کرد: آمار او تحسین برانگیز هستند. اگر یک نفر باشد که بتواند چنین رکوردهایی را ثبت کند، آن یک نفر قطعاً خود اوست. او چند ساله است؟ 36 سال. وقتی که یوونتوس در لیگ قهرمانان به پورتو باخت و حذف شد، همه از رونالدو انتقاد کردند و من با خودم می‌گفتم «خدای من، باورم نمی‌شود که از او انتقاد می‌کنند». بازی بعدی او هت‌تریک کرد. داشتن یک چنین بازیکنی در لیگی که بازی می‌کنید، برای شما هم یک عامل انگیزه‌بخش است، چون باعث می‌شود به خودتان بگویید وقتی یک بازیکن در این سن و سال می‌تواند چنین کارهایی انجام دهد، چرا من نتوانم. رونالدو از آن بازیکنانی است که با داشتنش می‌توانید روی بردن یک بازی حساب کنید. او واقعاً تحسین‌برانگیز است.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها