بازداشت ۹ نفر به دلیل بی‌ توجهی به کرونا/ داماد زاهدانی در شب عروسی بازداشت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از بازداشت ۹ نفر به دلیل بی‌ توجهی به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی کرونا در زاهدان خبر داد.

بازداشت ۹ نفر به دلیل بی‌ توجهی به کرونا/ داماد زاهدانی در شب عروسی بازداشت شد

سیدمحمد هاشمی شهری با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت تالارهای عروسی و تجمع جمعیت در شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است، اظهار داشت: در گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و کسب و کار، یکی از تالارهای عروسی در شهر زاهدان با وجود اطلاع‌رسانی‌ها، مشغول به فعالیت بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در این رابطه از سمت دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان به داماد و منشی تالار داده شد، اما داماد و خانواده آن بی‌توجه به تذکر، بر ادامه برگزاری مراسم پافشاری کردند و در همین راستا داماد و هفت نفر از اعضای خانواده‌اش به همراه منشی تالار دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این نظارت‌ها ارتقاء امنیت اجتماعی است، گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات عزا و عروسی ممانعت به عمل می‌آید و متخلفین با اخطار و جریمه قانونی مواجهه خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند مشارکت و همراهی مردم استان است، در این راستا از مردم فهمیم استان می‌خواهیم همکاری لازم را نیروهای خدوم بهداشت و درمان داشته باشند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    فقط زورشان به افراد ضعیف میرسد. اگر راست میگویند اول ریسی را دستگیر کنید که تجمعات چند هزار نفره در اهواز و مشهد راه انداخت.

    نظرات شما -
    • ممم
      0

      ایشان که رییس شونه

  • ملت
    0

    يكي جلوي تالار هاي عروسي بگيره اين گرده همايي ها بيشتر به جشن مرگ شبيهه تا عروسي

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها