مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان:

هیچ گونه مشکلی در تامین بنزین در استان وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اشاره به نشر مطالبی مبنی بر کمبود بنزین در استان را شایعات و نادرست خواند وگفت: هیچ گونه مشکلی در تامین بنزین وجود ندارد و سوختگیری در جایگاهها در حال انجام است.

هیچ گونه مشکلی در تامین بنزین در استان وجود ندارد

کوروش بالا دست افزود: از مردم فهیم استان می خواهیم که اطلاعیه ها و اخبار مرتبط را از مجاری و کانال های موثق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دریافت و به شایعات توجه نکنند تا روند عادی سوخت رسانی با تلاش کارکنان پخش فرآورده های نفتی ، جایگاه داران ، پیمانکاران حمل ونقل و رانندگان نفتکش ها ادامه یابد .

وی همچنین در پاسخ به پرسش اینکه آیا رانندگان نفت کش در گیلان اعتصاب کرده اند با قدردانی از حضور بی وقفه رانندگان نفتکش ها برای سوخت رسانی اظهار داشت : هیچگونه اعتصابی وجود نداشته و رانندگان نفتکش ها کماکان به صورت شبانه روزی مشغول کار هستند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان خاطر نشان کرد : سوخت رسانی بدون وقفه به مجاری عرضه انجام می شود که باید از تلاش این رانندگان برای این حضور موثر و تلاش بی دریغ از آنان قدر دانی شود.

شایعاتی مبنی بر اعتصاب کارگران شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان ، گران شدن بنزین در روزهای آتی و کمبود بنزین در استان شایعه شده که این امر موجب ازدحام در جایگاه های سوخت شده بود .

۱۸۷ جایگاه سوخت ۱۲۶ جایگاه مربوط به نفت و گاز در گیلان است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها