دستگیری ۵ متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: مأمورین انتظامی متشکل از پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر، پاسگاه سامن، پاسگاه آورزمان و یگان امداد با ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه توزیع‌ کنندگان مواد مخدر مطلع شدند.

دستگیری ۵ متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: مأمورین انتظامی با انجام چند طرح ضربتی به ترتیب از دو توزیع کننده مواد مخدر مقدار ۱۰۱ گرم مواد مخدر تریاک و سوخته تریاک را کشف کردند، همچنین در بازرسی از مخفیگاه دو سوداگر قرص و دارو تعداد ۲۹۰ قرص غیرمجاز کشف شد.

وی اظهارکرد: مأمورین پاسگاه جوزان نیز به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و طی هماهنگی‌های قانونی به‌عمل آورده با دستگاه قضائی این خودرو را متوقف کردند و ضمن بازرسی از آن مقدار یک گرم مواد مخدر شیشه و یک گرم مواد مخدر هروئین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف پنج دستگاه ماینر قاچاق توسط مأمورین پلیس آگاهی شهرستان خبر داد و اظهارکرد: مأموران این یگان با اشراف اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از فعالیت تعدادی ماینر قاچاق در دو باب منزل ملایر باخبر شدند.

سلگی گفت: مأموران این یگان پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، به محل اعزام و در بازرسی از این مکان‌ها به‌ترتیب دو و سه دستگاه ماینر قاچاق را کشف و دو نفر را در این‌باره دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با تقدیر از همکاری‌های مجدانه دستگاه قضائی و اداره برق با پلیس ملایر در شناسائی و برخورد موثر با این طیف افراد و سوء استفاده کننده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، افزود: با برآورد کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده ۲۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها