توقیف محموله غذا و پوشاک حیوانات خانگی

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی محل نگهداری محموله 70 تنی غذا، مواد شوینده و پوشاک مربوط به حیوانات خانگی در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.

توقیف محموله غذا و پوشاک حیوانات خانگی

سردار عباسعلی محمدیان در این خصوص بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد که افرادی با شیوه خاص اقدام به واردات اقلام غیرضروری از جمله غذا و پوشاک حیوانات خانگی کرده و پس از انتقال به استان البرز، آن ها را در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد دپو کرده اند.

وی افزود: در ادامه ماموران با رصد اطلاعاتی متوجه شدند که این محموله میلیاردی از یکی از کشورهای همسایه غربی به منظور انتقال به یکی از همسایه های شرقی کشور بارگیری و ترانزیت شده که متهمان از این طریق با دور زدن قانون، اقدام به خالی کردن اقلام در استان البرز کرده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران با اقدامات پلیسی محل دقیق خالی کردن اقلام در شهرک صنعتی اشتهارد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن جا اعزام شدند که در بازرسی از انبار مورد نظر 44 تن مواد غذایی، بیش از 26 هزار لیتر مواد شوینده و 7 هزار و 100 عدد لباس حیوانات خانگی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: ارزش اقلام مکشوفه توسط کارشناسان بیش از 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف مبارزه با افرادی که معیشت مردم را با مشکل روبه رو می کنند تشکیل و تمام تلاش خود را به کارگرفته تا با افراد سودجویی که برای کسب منافع خود، اقتصاد کشور را مختل می کنند برخورد کند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها