یک مقام وزارت خارجه آمریکا:

تضمینی برای عدم خروج از برجام وجود ندارد؛ ما این را می‌دانیم، ایران هم می‌داند

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دولت متبوعش نمی‌تواند هیچ تضمینی برای خارج نشدن دوباره از برجام پس از احیای آن به ایران بدهد.

تضمینی برای عدم خروج از برجام وجود ندارد؛ ما این را می‌دانیم، ایران هم می‌داند

لارنس نورمن خبرنگار وال‌استریت ژورنال در اروپا پنج‌شنبه شب در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن نمی‌تواند تضمین کند که خروج از برجام بار دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

این مقام آمریکایی که خبرنگار وال‌استریت ژورنال به نامش اشاره نکرده، در خصوص پافشاری طرف ایرانی بر اینکه آمریکا باید تضمین بدهد که بار دیگر از برجام خارج نخواهد شد، اظهار داشت: «چیزی تحت عنوان تضمین در اینجا وجود ندارد. ما این را می‌دانیم و ایران هم می‌داند. بهترین تضمین این است که به برجام بازگردیم و آن را صادقانه اجرا کنیم.»

این مقام وزارت خارجه آمریکا در خصوص اینکه اگر توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای ادامه نظارت مشروط آژانس برای فعالیت‌های هسته‌ای ایران تمدید نشود، اعلام کرد: «ایالات متحده به ایرانی‌ها گفته است که اگر تمدیدی صورت نگیرد، وضعیت بازگشت به توافق بسیار پیچیده خواهد شد.»

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رصد
    0

    تضمین برجام تو اجرا کردنش هست وقتی یه مدت اجرا شد خود به خود عادی میشه و از حالت توافق به رابطه بین المللی تبدیل میشه

  • مجید
    0

    یادمون باشه هرچی تصویب میشه تا کنگره آمریکا تصویب نکنه یک ریال ارزش نداره کلاه قبلی سرمون نره حالا که هم ایران و هم آمریکا نیاز به این توافق دارند مواظب باشیم توافق درست انجام بدیم تا کنگره موارد را تصویب نکرده زیر بار توافق نرویم

  • تیام
    0

    ۸ سال که اینو هم ما مردم می دونیم و هم امریکایی ها میدونن اما گویا بعضی دولت مردهامون نمیخوان باورش کنن !!!! ۸ سال تولید و اقتصاد تعطیل شد به خاطر همین برجام !!!

  • ی ط
    0

    این بار دیگه روحانی نیست که با آمریکا راه بیاید رئیسی باج بده نیست. فقط تضمین کتبی و راستی آزمایی .یا غنی سازی ۹۰درصد......با آمریکا و اروپا باید قدرتمند برخورد کرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    شما آمریکایی ها همیشه مثل روباه به دنبال فریب ایران هستید . اگر تضمین ندهید شما هم مثل ترامپ هستید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها