گفت وگو با خانمی که در شعبه اخذ رای در انگلیس از منافقین و ضدانقلاب کتک خورد


3 تیر 1400 - 22:59
60d4cef06968a_2021-06-24_22-59
خانواده کمالی می گویند: مسیح علی‌نژاد الان کجا هستی که نمیای از حقوق زنان دفاع کنی؟ خوابی؟!

خانواده کمالی می گویند: مسیح علی‌نژاد الان کجا هستی که نمیای از حقوق زنان دفاع کنی؟ خوابی؟!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

3 تیر 1400 - 22:59

70

نظرات 22
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رای بی رای 0 5 پاسخ 1400/4/5 -08:34

اینها همون پرستوهایی هستن که بوقت نیاز بعنوان طعمه برای دستگیری و ترور مخالفین استفاده میشن. نگید چرا توی انگلیسی میای رای میدی اینا استخدام شدن برای اینکار.

. 1400/4/5 -14:59

خجالت بکش با این طرز حرف زدنت نسبت به یک خانم مملکتت البته اگر ایرانی باشی این خانم هم با همسر و پسرش رفته بوده رای بده یاد بگیرید نظرات با همدیگه متفاوته من رای ندادم ولی این خانم رای داده دلیل نمیشه چون نظرش با من یکی نبوده برم بهش توهین کنم یا همچین حرفی رو بهش بزنم الان اونا هم با این تفسیر باید به شما بگن کمپ نشین تیرانا!

m.gh 2 0 پاسخ 1400/4/5 -01:12

یه مشت بچه قرتی زورشون به یه زن رسیده،نژادپرستای مریض زباله های دور انداخته شده خاک بر سر

مرتضی 3 3 پاسخ 1400/4/4 -23:59

این ویدیو سانسور شده تو ویدیو که تو صدا سیما نشون داد خانمه میگه 10-12 نفر با چوب ریخن سرم لامصب هر کدومشون نفری یه سیلی بهت میزدن الان بیمارستان بودی بعد چجوری الان میگی ابروم خراش برداشته . مرده که فقط یه امامه کم داره خود آخونده .

به مرتضی 1400/4/5 -15:04

پسرشو زدن پسره خودشو انداخته روی مادر پسره رو زدن ولی خب که چی؟ چون آخونده باید رفت زدش؟الان اینکه این شخص آخوند باشه چی رو میرسونه؟شما هنوز یاد نگرفتی نظرات آدما با همدیگه متفاوته شما رای ندادی ایشون رای داده نظرات با همدیگه متفاوته!

منطقی باشیم 7 3 پاسخ 1400/4/4 -22:35

ایشان با آن شرایط و امکانات آنجا چه کار میکرده ؟؟؟

وطن پرست 21 13 پاسخ 1400/4/4 -13:50

نوش جونت کتک خوردی ، نون انگلیس را می خوری و قدم برای اینا برمی داری ، ای کاش منم اونجا بودم می زدمت حیف باید جوری می زدنت که دیگه پا نشی

وطن پرست نیستی 1400/4/5 -15:11

به نظرم خدا رو شکر که شما هیچ کاره اید چون بابای یه خرمدین توی وجود تون هست هر کسی که باهاتون هم نظر نبود رو میکشتین اونم فقط به جرم هم نظر نبودن شما وطن پرست هم نیستی چون توی ایران این همه قوم،گرایش، مذهب،....متفاوت وجود داره اونوقت شما با این طرز تفکر دستور به قتل عام همه اش میدادی

لیلا 18 10 پاسخ 1400/4/4 -12:23

الهی بمیرم!! هایلایت گوشه ابروت رو کتک زدن یا هایلایت مش موهات بهم خورده. برگرد بیاایران انگلیس جای خوبی نیست.

شهروند 22 12 پاسخ 1400/4/4 -10:54

حقش بوده غلط میکنند که در بلاد کفر زندگی راحتی می کنند و برای 80 میلیون بدبخت داخل کشور تصمیم می گیرند

علی 22 9 پاسخ 1400/4/4 -10:39

اگه شرایط ایده ال هست برا زندگی برگرد لذت زندگی تو ایران رو ببر، حیف شماست تو بلاد کفر اینهمه عذاب بکشید

هی ... 1400/4/4 -14:25

برای کاری رفتند و قراره برگردند. از روی حسادت و رقابت حرف نزنید

امپراطوری پارس 16 16 پاسخ 1400/4/4 -09:37

درود بر شرفتون ، خدا لعنت کنه اون وحشی ها رو که زورشون به یک زن رسیده

ملول 14 13 پاسخ 1400/4/4 -06:38

نوش جونت. اگر تو اونا رو میزدی میشدی قهرمان

ایرانی 16 15 پاسخ 1400/4/4 -05:45

چرا هر فردی را که با جمهوری اسلامی موافق نیست را منافق می نامید؟

فرزین 1400/4/4 -06:50

منافقین که بخشی از مخالفین هستند،بخش دیگر ،سلطنت طلبان ،وهابی ها ،تجزیه طلبان ،داعشی ها ،نژاد پرستان هم جنس بازان ،صهیونیست ها ،غربیها ،،،،،،،

ادامه فرزین 1400/4/4 -12:53

و بیشتر از نصف ایران

به فرزین 1400/4/5 -03:54

کسانی که برای جنایت، منطق ارائه می دهند همانند کسانی هستن که جنایت کرده اند. شما فقط عملکرد خودرابه عهده بگیر،گردن شما اینقدربزرگ نیست که روزقیامت پاسخگویی جنایت های مصی علینژاد و منافقین که به زن وبچه مردم حمله میکنند باشی

حاج حیدر 11 4 پاسخ 1400/4/4 -01:38

قربون شیرازی های دوست داشتنی.پرچممون بالاس.

کاکو شیرازی قلاتی 1400/4/5 -05:36

شیرازی احمق ندیده بودیم ک دیدیم.. امسال شیرازی ها کمتر از ده درصد پای صندوق رفتن.. البته ۴۸ درصد ک کاملا همه قبول کردن.. فقط مرغ پخته خندش نگرفت از این آمار... آمار مشارکت کل کشور ۱۸.۹۹ بود