آیت الله اعرافی به دلیل ابتلا به کرونا بستری شد


3 تیر 1400 - 21:17
60d4b28be65f1_60d4b28be65f7
مدیر حوزه‌های علمیه به دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان های قم بستری شد.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه که به بیماری کرونا مبتلا شده است در یکی از بیماستان‌های شهر مقدس قم بستری شده است.

بر اساس پیگیری ها، حال عمومی مدیر حوزه‌های علمیه مساعد است.

مدیر حوزه‌های علمیه به دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان های قم بستری شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60d4b28be65f1_60d4b28be65f7
3 تیر 1400 - 21:17

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه که به بیماری کرونا مبتلا شده است در یکی از بیماستان‌های شهر مقدس قم بستری شده است.

بر اساس پیگیری ها، حال عمومی مدیر حوزه‌های علمیه مساعد است.

منبع: فارس

70

نظرات 18
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 0 پاسخ 1400/4/4 -09:59

شفا

حداد 2 0 پاسخ 1400/4/4 -09:37

حالا وارثان با سهم او که از تقسیم مملکت ایران در سال ۵۷ بین اخوندها ، به او رسیده چه خواهند کرد.

امیر 3 0 پاسخ 1400/4/4 -09:15

روحش حیران باد

فیصل 1 4 پاسخ 1400/4/4 -09:02

خدا بیامرزدش..آدم خوبی خواهد بود

محسن s 1 1 پاسخ 1400/4/4 -08:59

سلام ودرود برپیامبررحمت همه دعا کنیم برای سلامتی ایرانیان ومردم جهان اینکه شخصی مثل اعرافی کروناگرفته والان درچه وضعیتی است می‌خواهم بپرسم ازخبرفوری این تیترخبر چه سودی به حال مملکت وجوانان درگیرمشکلات بیکاری و۰۰۰دارد خبری منتشر کنید که نفعی برای مردم عزیزایران داشته باشد

دالعالین 2 0 پاسخ 1400/4/4 -08:13

برای مداوا بهتر است به مسجد جمکران بروند و آنجا دخیل ببندند . از تربت اعلی کربلا بخورند و بعدش هم به مشهد مقدس بروند چون صد درصد شفا می یابند

یه ایرونی اصیل 5 13 پاسخ 1400/4/4 -06:05

بزرگ مردیه اللهم اشف کل مریض خداوندا تمامی بیماران را شفا و صحت و عافیت عنایت فرما اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

... 10 5 پاسخ 1400/4/4 -01:55

اشکالی نداره ناراحت نباشید . از اینها زیاد داریم ، هم رشدشون زیاده هم عمرشون خیلی طولانیه .

استقلالی با منطق 1400/4/4 -09:18

نکنه عمر پدرتو خورده

حسین 9 1 پاسخ 1400/4/4 -00:16

نظارت استصوابی ما را ۱۲۰ سال عقب برده و به دوران ناصرالدین شاه پرتاب کرده است.کاش مردم بیدار شوند کاش مسوولان بیدار شوند و همان چیزی را مردم براش انقلاب کردند به انها پس بدهند و رفع غصب نمایند،مردم از انتخابات فرمایشی فرمالیته زمان شاه و نبودن آزادی بیان و آزادی انتخابات جان به لب شده و انقلاب کردند،ولی الان باز با همان مصیبت ها دست به گریبانند،ای خدا مددی رسان ای خدا مددی رسان

مش مالک 17 3 پاسخ 1400/4/3 -23:25

السلام علیک یا فایزر

استقلالی با منطق 1400/4/4 -09:18

زین پس نمک های خویش را درون مکان بهتری بریزید

حسین 20 4 پاسخ 1400/4/3 -23:19

چه عجب یکی تو اون لباس کرونا گرفت!!!

پدرام 1400/4/4 -06:43

جالبه چه سریع ،بندگان خدا مثبت میدن ، یک کم تحقیق کنید ،کم نبودن روحانیونی که کرونا گرفتند ،مثل مرحوم حسینیان ،یزدی ،مصباح ،،،،،،،

به حسین 1400/4/4 -09:19

چه عجب که تو هم دهنت وا شد و بازم شروع به تمسخر دیگران کردی.....ملت ایران مسخره هست....غیب گویی جزوی از زندگیشونه.....طبیعیه

تقی 18 3 پاسخ 1400/4/3 -22:47

چرا رفت بیمارستان ؟ طب سنتی اسلامی ! برای بقیه تجویز میشه!

شوش 1400/4/4 -09:20

ثابت کن ایشون در مصاحبش گفته باشه که من طرفدار طب سنتی هستم....از...کمتری اگه نتونی ثابت کنی

ایرانی آباد و آزاد 19 1 پاسخ 1400/4/3 -21:52

فکر کنم عین مصباح و یزدی اولین جلسه خبرگان را نبینه!!!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks