واکنش جهانگیری به توئیت توهین آمیز کیانوش جهانپور

جهانگیری طی پی نوشتی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به توئیت توهین آمیز کیانوش جهانپور واکنش نشان داد.

واکنش جهانگیری به توئیت توهین آمیز کیانوش جهانپور

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو توئیتی توهین‌آمیز و عجیب منتشر کرد که با واکنش های زیادی همراه شده است. کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو در توییتی نوشته بود:«-آسترزنکا مورد تایید WHO است چرا نمی آورید؟ آسترزنکا مرجوعی برخی کشورها است چرا می آورید؟ مجوز بدهید آسترزنکا بیاوریم برای کارگران، 250 هزار تومان، هزینه را کارفرما می‌دهد! بعد:چرا آسترزنکا3 دلار! است و واکسن ایرانی 8 دلار؟ مرحوم شریعتی بخطا جای دگر درپی پفیوزان تاریخ می‌گشت.»

اسحاق جهانگیری نیز به این توئیت واکنش نشان داد.

متن کامل پی نوشت جهانگیری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نمکی، واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام‌ها و یا حتی انتقادها در رسانه‌ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • داروغه
    0

    جهانگیری آقای نمکی پزشک است و قسم نامه دارد مثل شما به هر چیز به چشم فرصت و سیاست و مقام نگاه نمیکند .انسانم آرزوست

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      اینکه بخاطر سیاه کردن جهانگیری از وزیر بهداشت بی مسئول وبی وجدانی طرفداری میکنی جای تعجب دارد.

  • مهرداد سربندی
    0

    جناب دکتر جهانگیری ایشان حرف خوبی نزده اند. اما شما هم انتظار نداشته باشیدهمه صبر و تحمل و بردباری شما را داشته باشند. واقعا برای افراد زحمت کش دولت روحانی سخته که با این همه مشکلات درگیر باشند و بعضی رفتارها و گفتارهای ناجوانمردانه را تحمل کنند. تحمل هر روز طعنه و کنایه و کارشکنی و ناراضی کردن و ناامید کردن مردم واقعا سخته.

  • حمیدرضا
    0

    متاسفانه اقای جهانگیری فکرکردن واکسن هم مثل دلارهای 4200 هستش که با باندومافیا بازی بتونه روش مانوربده وبرای خودشون درامدزایی داشته باشه!

  • یکی از مردم
    0

    این جهان و اون جهان به جون هم افتادند! منتها این وسط کسی حرف مردم رو نمیشنوه حالا از هر زبانی که گفته بشه!

  • آ
    0

    آقایان‌کاملا‌رد‌داده‌اند.

  • حمید
    0

    جهانپور بخاطر این توهین باید از کار برکنار بشه

  • علی
    0

    نمکی بی نمک دکتری پاچه خواری

  • احسان
    0

    اخرین فتنه تدبیریان۰۰ضربه به محرومان

  • تقی
    0

    وقتی یک نفر با سهمیه ، و با بیت المال و حق الناس بره پزشکی بخونه و پس از صرف میلیونها سرمایه مادی ومعنوی ، در عوض خدمت و درمان مردم بره تو وزارت خانه و با حقوق نجومی عنواندار بشه و اجازه داشته باشه تراوشات ذهنیشو همینطور بریزه بیرون وکسی برخورد نکنه ، میشه کیانوووش جهانپور

  • ناشناس
    0

    خیلی دیر به سخن آمدی کارتان تمام است نمکی که بازی بگم بگم راه انداخته شرتان کم با یک استعفای دست جمعی به خود وایران خدمت کنید فقط یک جو مردانگی میخواهد

  • سیاوش سلطان
    0

    جهانگبری با اقتصاد بازی کرد ، جان مردم برایش ارزش ندارد جهانپور در تخصص خودش و اطلاعات روز سخن فرموده ، برای منافع مادی و جانی مردم رسانه های ایران بی زسوادترین و منفعت طلب ترین رسانه های دنیا هستند استاد سانسور و بدون نظارت هر چه بخواهند می نویسند کارشناس بی طرف ندارند و افراد وازده را مسئول تایید و بارگزاری خبر می کنند روزی این وضع هم اصلاح می شود دیر نیست

  • ملت
    0

    واکسن بخوره تو سر هرکدومتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها