گوگل نسخه اندروید ۱۲ بتا ۲.۱  را با رفع اشکال منتشر کرد

پس از چند ماه انتشار انحصاری برای توسعه دهندگان، به سرزمین عمومی بتای اندروید  ۱۲ رسیده ایم و امروز گوگل از اندروید ۱۲ بتا ۲.۱ رونمایی کرده است و  همانطور که  پیداست، همه چیز در این نسخه در مورد رفع اشکالات در اندروید ۱۲ بتا ۲ است که قبلاً منتشر شده بود.

گوگل نسخه اندروید ۱۲ بتا ۲.۱  را با رفع اشکال منتشر کرد

پس از چند ماه انتشار انحصاری برای توسعه دهندگان، به سرزمین عمومی بتای اندروید ۱۲ رسیده ایم و امروز گوگل از اندروید ۱۲ بتا ۲.۱ رونمایی کرده است و همانطور که پیداست، همه چیز در این نسخه در مورد رفع اشکالات در اندروید ۱۲ بتا ۲ است که قبلاً منتشر شده بود.

مشکلی را حل می‌کند که از دسترسی کاربران به موارد موجود در صفحه قفل جلوگیری می‌کرد. در مرحله بعدی، مشکلاتی که باعث می‌شدند اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا و تقویم در ویجت «در یک نگاه» نشان داده نشوند، حل شد، همانطور که در هنگام استفاده از برنامه‌های اخیر هنگام استفاده از پیمایش اشاره، مشکلی باعث ایجاد انیمیشن‌های لرزاننده یا ناخوشایند شد.

در نسخه پیشین، نشانگر‌های جدید مجوز میکروفون و دوربین که در اندروید ۱۲ معرفی شده اند گاهی گیر کرده و کاملاً ناپدید می‌شدند و کاربر چاره‌ای به جز راه اندازی مجدد تلفن نداشت، اما اکنون این مورد نیز برطرف شده است.

منبع: انتخاب

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها