دبیرستان ۱۶ کلاسه و کارخانه نوآوری در گرگان افتتاح شد

مدرسه ۱۶ کلاسه حضرت ام البنین(س) و کارخانه نوآوری در گرگان افتتاح شد.

دبیرستان ۱۶ کلاسه و کارخانه نوآوری در گرگان افتتاح شد

دبیرستان ۱۶ کلاسه ام البنین (س) گرگان بعدازظهر پنج شنبه با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

دبیرستان دوره متوسطه اول ام البنین(س) به خواست زنده یاد حاجیه خانم ام البنین شفقت از محل فروش خانه مسکونی وی و به همت بازماندگان و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان و همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان احداث شد.

برای این دبیرستان که در مساحت دو هزلر و ۱۰ مترمربع ساخته شده، بالغ بر ۶٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین در آیینی دیگر با حضور معاون رئیس جمهور، مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و به مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع افتتاح شد.

در راستای فعالیت‌های سال های اخیر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در زمینه کارآفرینی و اشتغال برای دانشجویان و دانش آموختگان، مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که بزرگترین مجتمع نوآوری دانشگاهی در استان گلستان است و امکان استقرار ۲۵۰ فناور و نوآور را دارد و به نوعی زیست بوم فناوری و نوآوری استان محسوب می شود، افتتاح شد.

این مجتمع به عنوان نخستین مجتمع تخصصی امنیت آب، غذا و انرژی، با هدف تکمیل چرخه علم و فناوری و شتابدهی در راه‌اندازی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از تولیدات مبتنی بر تحقیقاتی که توسط اعضای هیأت علمی و دانشجویان راه‌اندازی شد.

منبع: مهر

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها