آسمان صاف ایران تا پنج روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود.

آسمان صاف ایران تا پنج روز آینده

صادق ضیاییان افزود: در این مدت ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در نوار شرقی به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین شرق دریای عمان مواج است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز و فردا (۳ و ۴ تیرماه) در خوزستان و ایلام وزش باد شدید گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی افزود: در ساعات بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه (۶ و ۷ تیرماه) نیز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۴ تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای۳۶ و ۲۳ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی پایتخت پس فردا (۵ تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها