نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی:

مشکل آب شرب گرگان در آینده‌ ای نزدیک به بحران تبدیل می‌شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب شرب گرگان در آینده‌ ای نزدیک به بحران تبدیل می‌شود و باید چاره‌ ای برای اندیشید.

مشکل آب شرب گرگان در آینده‌ ای نزدیک به بحران تبدیل می‌شود

غلامرضا منتظری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: با روند موجود مشکل آب شرب گرگان در آینده‌ای نه چندان دور به بحران تبدیل خواهد شد و باید چاره‌ای جدی برای آن اندیشید.

وی افزود: علاج‌بخشی سد وشمگیر هم باید جدی گرفته شود و این سد مشکل آب دارد و آسیب‌های جدی به آن وارد شده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال گفت: سالن 6 هزار نفری بسکتبال گرگان به حال خود رها شده و این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان برای تخصیص بودجه و تکمیل آن قول داده و امیدواریم این اتفاق به زودی رخ دهد.

منتظری افزود: شیرین سازی آب و احداث سد میرداماد چندین سال طول می‌کشد و باید راه ضربتی که احداث چاه است برای تامین آب شرب گرگان در نظر گرفته شود و قرار بود 10 حلقه چاه برای تامین آب شرب در گرگان احداث شود که این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: پروژه سالن 6 هزار نفری بسکتبال گرگان سال‌هاست ساکن مانده و باید بودجه‌ ای برای آن اختصاص داده شود تا شاهد ادامه عملیات احداث آن باشیم زیرا این سالن نیاز جدی مردم بسکتبال دوست گرگان است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها