نتایج انتخابات شورای شهر اهواز اعلام شد

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز نتیجه نهایی شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شورای شهر و اسامی ۱۳ نفر منتخب این دوره را اعلام کرد.

نتایج انتخابات شورای شهر اهواز اعلام شد

علی ساعدی اظهار داشت: نتیجه انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز از سوی هیات نظارت بر انتخابات تایید شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار شد اما به دلیل مشکلاتی که در رای گیری الکترونیکی در اهواز رخ داد، اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی این کلانشهر به تاخیر افتاد.

ساعدی رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز پیشتر گفته بود به دلیل اشکالاتی که در مرحله اجرای انتخابات اعم از شمارش آرا و ورود اطلاعات وجود داشت، هیات نظارت در حال چک کردن و بررسی صورتجلسه‌ها و رفع اشکال آنهاست و با تاخیر به وجود آمده در خوشبینانه‌ ترین حالت نتایج انتخابات این دوره شورای اسلامی شهر اهواز، عصر روز چهارشنبه دوم تیر و در بدبینانه‌ترین حالت تا آخر هفته اعلام می‌شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ایرانی
    0

    لطفا تعداد آرا باطله هم اعلام بفرمائید !!!!

  • خ
    0

    اهواز ۲ میلیونی نفر، اول ان ۳۴۰۰۰ رای اورده،رای اول هم متعلق به ارا ناراضیان باطله است،یعنی شاید جمع ارا به ۲۰ درصد هم نرسد.ولی ان قدر وقیح هستند که از حماسه حرف میزنند و به هم تبریک می گویند و جشن و سرور راه انداخته اند تا رنگ زرد و پریده انها را کسی نبیند ولی مردم فریب این بوق و کرنا ها را نمی خورند

  • هالو
    0

    بگو آرای باطله مردم شریف اهواز اول شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها