ایران دوازدهم شد؛ صعود برزیل، لهستان، اسلوونی و فرانسه

برزیل و لهستان در پایان دیدارها، صعود خود را به مرحله نیمه‌نهایی مسجل کرده بودند، ولی طی دیدارهای روز پایانی (چهارشنبه) علاوه بر تعیین رتبه نهایی خود در جدول، حریفان نیمه‌نهایی خود را نیز شناختند.

ایران دوازدهم شد؛ صعود برزیل، لهستان، اسلوونی و فرانسه

با برگزاری هشت دیدار روز چهارشنبه، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در بخش مردان با انجام 120 مسابقه به پایان رسید و رده‌بندی نهایی این مرحله، همراه با ترکیب دیدارهای نیمه‌نهایی مسابقات مشخص شد.

برزیل در پایان بازی‌های روز دوشنبه و لهستان در پایان دیدارهای روز سه‌شنبه صعود خود را به مرحله نیمه‌نهایی مسجل کرده بودند، ولی طی دیدارهای روز پایانی (چهارشنبه) علاوه بر تعیین رتبه نهایی خود در جدول، حریفان نیمه‌نهایی خود را نیز شناختند.
اسلوونی پدیده رقابت‌های امسال که نخستین حضورش را در این مسابقات تجربه می‌کند، چهارشنبه با غلبه بر بلغارستان راهی نیمه‌نهایی شد و پیروزی فرانسه در دیداری پنج‌سته مقابل لهستان نیز فرانسوی‌ها را به عنوان چهارمین تیم امسال به نیمه‌نهایی فرستاد. نتیجه‌ای که فرانسه از بازی مقابل لهستان گرفت، سبب شد حتی پیروزی قاطع 3 بر صفر روسیه مقابل برزیل هم نتواند قهرمان دو دوره گذشته لیگ ملت‌ها (روسیه) را به نیمه‌نهایی برساند. این تیم پس از تساوی در تعداد برد (11) و امتیاز (34) با اختلافی مویی در نسبت ست 1.85 به 1.86 رده چهارم را به فرانسه واگذار کرد و در جای پنجم ایستاد.
صربستان هم که در روز پایانی شانسی برای حضور در جمع چهار تیم برتر داشت، در بازی آخر خود اسیر برگشت فوق‌العاده کانادا شد و نتیجه را در ست پنجم واگذار کرد تا در رده ششم رقابت‌ها قرار بگیرد.
تیم ملی مردان ایران نیز که از ابتدا با صرف نظر از نتیجه و با هدف کسب آمادگی برای حضور شایسته در بازی‌های المپیک و شناخت ترکیب المپیکی‌اش پا به عرصه لیگ ملت‌ها گذاشته بود، طی 15 دیدار خود با میدان‌دادن به جوانان آتیه‌ساز و ترکیب‌بندی‌های متفاوتی از کنار هم قرار دادن بازیکنان جوان و باتجربه‌، مسیر تدارکاتی توکیو را در ریمینی پیمود و نهایتا در رتبه دوازدهم جدول ایستاد.

نتیجه بازی‌های چهارشنبه
هلند (3) - استرالیا (0)
صربستان (2) - کانادا (3)
ژاپن (0) - آمریکا (3)
فرانسه (3) - لهستان (2)
ایران (1) - آرژانتین (3)
اسلوونی (3) - بلغارستان (0)
ایتالیا (3) - آلمان (2)
برزیل (0) - روسیه (3)

برنامه نیمه‌نهایی / شنبه
ساعت 14: برزیل - فرانسه
ساعت 17:30: لهستان - اسلوونی

منبع: نسیم آنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حسن
    0

    این مسابقات برای ایران تدارکی و برای بقیه رقابتی چه شود؟!

  • کاربر ناشناس
    0

    برین خجالت بکشین دیگه حرف نزنین معلوم نیست چه خبر بود تو تیم والیبال جای بسی تاسف است که روی اعصاب مرده میرن و اصلا فکر نمیکنن که چند میلیونی ایرانی این مسابقات را تماشا میکند کشوری که به همه تیم ها باخته میاد تیم مارا میبره جای بسی تاسف است

  • ناشناس
    0

    ما تنها تیم دنیا هستیم که توی مسابقات حرفه ای و قهرمانی و جایزه بزرگ و .... دنبال معنویت و جوانگرایی و پوریای ولی هستیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها