بررسی پرونده ارز جهانگیری و سقوط بورس در کمیسیون اصل۹۰ مجلس

عضو کمیسیون اصل۹۰ مجلس از بررسی پرونده ارز جهانگیری و سقوط بورس در این کمیسیون خبر داد.

بررسی پرونده ارز جهانگیری و سقوط بورس در کمیسیون اصل۹۰ مجلس

حجت الاسلام حسن شجاعی با انتقاد از عدم بررسی عملکرد مدیران متخلف گفت: کمیسیون اصل نود در حال گزارش به نمایندگان و نهادهای مختلف در مورد تخلفات انتخاباتی است. هفته آینده وزیر کشور برای پاسخگویی به این ابهامات در کمیسیون اصل نود حضور خواهد یافت و گزارش نهایی این موضوع در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد و متخلفان به قوه قضائیه معرفی می‌شوند.

وی در مورد تأثیر عملکرد مسئولان و مدیران در بروز وضعیت فعلی گفت: متأسفانه طی دهه‌های گذشته مسئولان در مناصب مهم حکومتی حضور می‌یافتند. ترک فعل‌ها و تخلفاتی انجام داده و پس از مدتی با تغییر دولت برکنار می‌شدند اما عملکرد آنها مورد بررسی قرار نمی‌گرفت و این پیام به مدیران بعدی منتقل می‌شد که وظایف خود را به خوبی انجام ندهید هیچ کس با شما کاری ندارد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس افزود: البته این موضوع نباید تبدیل به انتقام جویی سیاسی جناح‌ها از یکدیگر شود و با سیاسی کاری این پرونده‌ها مورد برسی قرار گیرد.

شجاعی گفت: باید به شکل موردی بر اساس مشکلات کشور پرونده مسئولان مورد برسی قرار گیرد. به عنوان مثال فاجعه بنزینی موضوع جدی است. باید مشخص شود که سوءتدبیر چه مسئولانی موجب بروز چنین مشکلاتی شد.

وی اظهار داشت: در موضع بورس نیز در واقع دولت مستقراز مردم جیب بری کرد. وضعیت صدها میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور نامشخص است و به بهانه اعطای ارز ۴۲۰۰ تومانی این ذخایر به افراد فاقد صلاحیت واگذار شد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: کمیسیون اصل نود به پرونده ارز جهانگیری ورود کرده و در حال بررسی این پرونده است. علاوه بر این برای بررسی ورشکستگی بورس نیز پرونده‌ای تشکیل شده است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    مجلس انقلابی،جاماندگان سهام عدالت چه شد، این همه تبلیغ مجلس برای معیشت مردم، بدتر هم شد همه دروغگو هستین این هم بازی جدید مجلس

  • تراب
    0

    بنظر می اید در جریان تقسیم ارز جهانگیری سهم آخوند ها ( صاحبان مملکت ) کم بوده که حالا شاکی شدند

  • محسن
    0

    حرف زدن آسان است. آن چه تا کنون ندیده ایم عمل به حرف های خوبی است که زده شده است.

  • لیما یوری
    0

    آقای شجاعی نماینده شهر ماهستش ،خیلی وقته دنبالش میگشتیم ،الان دیدیم داره سخنرانی میکنه،،اقای شجاعی طرح خرید تیزاب چی شد تیزابهای مردم رو دستشون موندن گندیدن قول داده بودی یه ماه کمتر خریداری میکنید،مردحسابی ،،،الکی اومدی قول دادی رفتی،،،اصل نود رو ول کن ،،

  • امین
    0

    مهدی جهانگیری وحسن روحانی باید درملا عام اعدام شوند

  • حسین
    0

    و مطمئناً به هیچ جایی هم نخواهد رسید، همون هایی که پیگیرن، خودشان هم درگیرند. باور ندارید، صبر میکنیم

  • ابراهیم حامدی
    0

    بخش عمده ای از ارز جهنگیری را باید به این آقای پشم میدادن تا پشم صورتشو بشوره

  • فرهاد
    0

    اگر واقعا راست میگین همه هم خوب میدونن چه کسانی به دوزد فسادها اختلاس رانتخواری انجام دادن یکی از اونها را در ملأعام اعدام بکنین تا صداقتتان ثابت بشه اتفاقا این کار بهترین مصلحت کشور وگرنه شماها همتون دوزدان غارتگران مهشور کشورین

  • جانباز آتش به اختیار
    0

    باید به عنوان مفسد اقتصادی اعدام بشه

  • لیلا
    0

    لطفا اعدامشان کنید مرسی

  • تقی
    0

    همتون باید اعدام بشین

  • رضا95
    0

    یکی ازعاملان خصوصی سازی نیشکرهفت تپه همین جهانگیری است.تمام پایه واساس خصوصی سازی ورانت خواری اززمان دولت هاشمی بوده است .فولادمبارکه یکی از بقایای این ماجراوسیمان سپاهان دیگری و...همه بخاطر باندبازی ورانت خواری بوده وهست.وادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها