دختر حاکم دبی سرانجام از امارات خارج شد؛ «حالا آزادانه می‌توانم سفر کنم»

لطیفه، دختر محمد بن رشید آل مکتوم، حاکم دبی پس از شایعات فراوان در خصوص زندانی شدن توسط پدرش، در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که حالا آزادانه سفر می‌کند.

دختر حاکم دبی سرانجام از امارات خارج شد؛ «حالا آزادانه می‌توانم سفر کنم»

دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد در ماه فوریه در بیانیه‌ای از سلامت جان وی ابراز نگرانی کرده بود. میشل باشله، کمیسیونر ارشد حقوق بشر سازمان ملل همچنین از امارات خواسته بود تا شواهدی مبنی بر زنده بودن لطیفه منتشر کند.

پس از چندین ماه بی‌خبری در روزهای گذشته تصاویری از لطیفه در حساب‌های چندین کاربر در اینستاگرام منتشر شده بود و گزارش‌ها حاکی از آن بود که او در فرودگاه شهر مادرید رویت شده است.


خانم لطیفه در پست اینستاگرمی که منتشر کرده می‌گوید: «این تصاویر را به اشتراک گذاشتم تا همه بدانند که من آزاد هستم و حالا می‌توانم آزادانه به هر جا که می‌خواهم سفر کنم.»

دختر حاکم دبی همچنین از رسانه‌ها خواست تا اجازه دهند او زندگی راحت و آرام خود را داشته باشد و همچنین از تمام کسانی که برای او آرزوهای خوب کرده‌اند تشکر کرد.

او پیشتر چندین بار دیگر هم تلاش کرده بود از امارات فرار کند که هر بار از سوی نیروهای امنیتی متوقف شده بود.

تیلور، دوست قدیمی لطیفه در یک ماه اخیر سه تصویر از او منتشر کرده است. او ابتدا دو عکس از لطیفه در یک مرکز خرید و رستوران در دبی به اشتراک گذاشته بود. تصویر جدیدی که تیلور از لطیفه منتشر کرده این دو دختر را در کنار یکدیگر و در فرودگاه مادرید نشان می‌دهد.

لطیفه که ۳۵ سال دارد پیشتر چندین بار تلاش کرده بود تا از امارات فرار کند اما هر بار از سوی نیروهای امنیتی امارات متوقف شده بود. آخرین تلاش او به ماه مارس سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد. پس از آن و در ماه فوریه، شبکه خبری بی‌بی‌سی ویدیویی کوتاه از او منتشر کرد که در آن دختر حاکم دبی از زندانی شدن خود در یک ویلا خبر می‌داد. پس از آن تلاش‌های بین‌المللی برای آزاد کردن او در دنیا شدت گرفت.

بعد از انتشار اخبار در خصوص خروج لطیفه و پست اینستاگرامی او، مقام‌های دبی، پاسخی به درخواست خبرگزاری فرانسه برای اظهار نظر در این رابطه ندادند.

منبع: یورو نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • داغون
    0

    خب به ماچه؟؟؟؟؟؟ ماچه خاکی توسرمون بریزیم؟؟؟؟ ازگرونی سرم داره میترکه.کسی سیانورسراغ نداره؟؟؟ هرچی پولش باشه میدم.

    نظرات شما -
    • جانباز آتش به اختیار
      0

      بهترین را گاز شهری است من هم خیلی بهش فکر کردم

  • وافی
    0

    ضمن عرض سلام سوالی داشتم از محضر گرامی شما اگر کسی بخواهد سروده ای در وصف حاکم ذبی شیخ محمد در صفحه ی روزنامه ی خبر فوری بصورت تصویری ارسال کند امکانش هست و اگر جواب مثبت هست چگونه ؟ممنون میشم پاسخ بنده رو بدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟