اولین عکس از محمود احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص بعد از ردصلاحیتش


2 تیر 1400 - 20:58
60d34f709f7b8_60d34f709f7bb
تصویری از محمود احمدی نژاد در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام را می بینید.

پیش تر در پی مواضع وی در خصوص انتخابات اخیر برخی شایعه ی عزل او از مجمع  تشخیص را مطرح کرده بودند.

اولین عکس از محمود احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص بعد از ردصلاحیتش

تصویری از محمود احمدی نژاد در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام را می بینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60d34f709f7b8_60d34f709f7bb
2 تیر 1400 - 20:58

پیش تر در پی مواضع وی در خصوص انتخابات اخیر برخی شایعه ی عزل او از مجمع  تشخیص را مطرح کرده بودند.

اولین عکس از محمود احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص بعد از ردصلاحیتش

منبع: جماران

70

نظرات 43
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 0 پاسخ 1400/4/3 -17:48

کور باد آن چشمی که نبیند

آلن 0 0 پاسخ 1400/4/3 -17:35

پارادوکس های جمهوری اسلامی بینهایت است.

یک مستضعف انقلایی 0 0 پاسخ 1400/4/3 -17:07

فرق احمدی نژاد با فتنه گران در این است که برخلاف خواسته اش هم که عمل بشه حاضر نیست فتنه راه بندازه تابه هدفش برسه

رضا 0 5 پاسخ 1400/4/3 -16:01

احمدی نژاد فعلا مثل بچه شری شده که خانواده را اذیت می کند و حتی بعضی وقتها پدر و مادر را به ستوه می آورد ؛ اما ناخلف نیست و هرجا باشه شب برمیگرده خونه. انشاءالله کم کم دوباره سر به راه بشه.

ناشناس 2 1 پاسخ 1400/4/3 -15:53

دکتر محمود درود بر تو دلاور خدا پشت و پناهت قهرمان

هالو 2 0 پاسخ 1400/4/3 -14:36

فرق محمود احمدی نژاد و محمد خاتمی چیه ؟

یونس 2 1 پاسخ 1400/4/3 -14:14

به زبان ساده تر مجمع همون مدرسه موش‌ها هس .

رضا.. 6 0 پاسخ 1400/4/3 -12:57

از عجایب روزگار در ایران. عضو و رییس تشخیص مصلحت نظام را بنا به مصلحت خود نظام رد صلاحیت میکنند یا همان رییس مصلحت نظام را به بهانه کهولت سن رد صلاحیت میکنند ولی کسانی با بالای 80 یا 90 سال سن که گاهی در تکلم و راه رفتن هم مشکل دارند در مناصب مهم سالها جا خوش میکنند طرف رییس قوه بود رد میشه ولی یکی در حد نماینده مجلس یا وزیر که قبلا هم رد شده تایید میشه. بابا مردم فهم و درک دارند حالا اگه سکوت میکنند یا مستاصل هستند یا دیگه بی تفاوت شده اند. کمی به شعور ملت احترام بزارید.

کلاغ پر 2 0 پاسخ 1400/4/3 -12:16

ثابت شد احمدی برابر شایعات چیزی درچنته دارد ...اگر بخواهی در....باشی یاباید مثل لاریجانیها نوکرصفت و..باشی یا مثل احمدی چیزهایی بدونی

ایرانی 1 0 پاسخ 1400/4/3 -11:25

تعزیه دید تا حالا -- بعد تعزیه همه جمع میشن و پول ها را تقسیم میکنن . این داستان احمدی نژآد و کروبی و خاتمی و.... انتخابات همون تعزیه است برای گریاندن مردم و جمع کردن پول و تقسیم غنائم در پستوی خانه .....

ایرانی آباد و آزاد 6 0 پاسخ 1400/4/3 -11:13

هیچکس و هیچ ارگان و نهادی حریف احمدی نژاد تیست.. چون اسرار زیادی از سران و مسئولین دارد....

بازنشسته 0 0 پاسخ 1400/4/3 -10:53

به مدرسه باجگیران خوش امدی.

یوناس 1 1 پاسخ 1400/4/3 -10:08

ظرفیت بزرگی بود میتوانست در خدمت انقلاب و نظام و کشور باشد ولی هدر و تلف شد افسوس !

اا 0 13 پاسخ 1400/4/3 -10:00

واقعاخیلی خنده داره کسی نظا م قبول نداشته بعد مثل اوسکل ها بیای رو صندلی مصلت نظام بشینی احمدی نژاد دروغ و نفاق داره

یوسفی 7 16 پاسخ 1400/4/3 -09:37

جای خجالت داره بعد تحریم انتخابات و عدم شرکت در آن در حالی که حتی کروبی وخاتمی هم شرکت کردند هم صدا با ضد انقلاب دعوت رهبری ودلسوزان را نادیده بگیری بعد هم بیایی در صندلی مجمع تشخیص بنشینی چطور روت میشه از طرف کسی که سه بار به آقا محمود رای داده

محمد 1400/4/3 -10:50

داداش یه دروغی میگفتی که مردم نفهمن اقا محمود دو بار طلاحیتش تایید شده شما چطور 3 بار بهش رای دادی؟! خداوکیلی این ارتش سایبریتون رو یکم بهشون اموزش بدید حداقل یکم باسوادها رو استخدام بکنید این یوسفی خیلی تابلوئه حقوق این ماهشو ندین تا بفهمه قبل از حرف زدن فکر کنه ببینه چی میگه خخخ....

ایپک 1400/4/3 -13:13

به گوری شما ساندیسی ها

یوسفی 1400/4/3 -15:06

خوش حافظه مگه یادت نیست احمدی نژاد در دور اول در مرحله دوم به ریاست جمهوری رسید ودر واقع سه بار رای گرفته کمی کله تو کار بانداز بهش میرسی

انصاری 13 4 پاسخ 1400/4/3 -08:13

دوستت رو نزدیک خودت نگهدار و دشمنت رو نزدیکتر...

علی رسولی 23 13 پاسخ 1400/4/3 -07:24

شیرمرد ایران فقط دکتر محمود احمدی نژاد ه، با شجاعت تمام گفت من به انتصابات رای نمی دم. در شهر ما ۷۵ درصد به خاطر ایشان که به ناحق رد صلاحیت شد، رای ندادند. درود خدا بر انسانهای آزاده.

علی 19 15 پاسخ 1400/4/3 -06:30

زنده باد دکترمحموداحمدی نژاد وزنده باد دولت بهار

معین اسعدی همدانی 11 7 پاسخ 1400/4/3 -01:16

بهتره همه جناح ها و افراد اختلاف نظرها و مسائل قبل انتخابات کنار بزاریم و باهم کمک کنیم به رییس جمهور جدید تا شرایط بهتر و مشکلات حل کنیم برای کشور خودمون.

علی۵ 25 7 پاسخ 1400/4/3 -01:14

به قول احمدی نژاد: مدرسه پیر مردها!

میلاد 10 14 پاسخ 1400/4/3 -00:42

خدا عاقبت بخیرمون بکنه با جناب احمدی نژاد

بهرام 14 26 پاسخ 1400/4/3 -00:35

دلقک تمام معنا

ایرانی شدیدا متعجب...... 14 18 پاسخ 1400/4/2 -23:56

واقعاااا چه خبره تو مملکت!!؟؟؟ اونجا مثلاً مجمع تشخیص مصلحت نظامه!!!!!! نفر به راحتی رای نداده و انتخاب رو هم گفته قبول ندارم و راحت رفته توووووووووووی مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمهوری اسلامی ایران نشسته، اوونم با افتخار !!!!!!!!!! فقط فقط فقط میشه گفت:علی بررررررررررکت الله الاعظم نکنه سرکاریم خبر نداریم؟!

عباااس 10 31 پاسخ 1400/4/2 -23:52

نظام اصن آدم حسابت نمیکنه حالا تو هی بال بال بزن

اصن خخ 1400/4/3 -07:31

ای عباااس خان حساب نظام از مردم جداست

میثم 32 25 پاسخ 1400/4/2 -23:27

زنده باد احمدی‌نژاد آفرین مرد بزرگ مثل شیر در وسط میدان

فقیر 33 25 پاسخ 1400/4/2 -23:16

اقای احمدی نژادخیلی دوستت داریم انشالله همیشه سالم باشی.

قلندر واقعی 11 31 پاسخ 1400/4/2 -23:07

روح جنگل سرد و خاموش مه گرفته بیشه هارا در چنین قرنی بلا خیز در شب تاریک و تردید یک نفر با قلب من گفت مردی می آید ز خورشید مردی ستم سوز در نگاهش موج دریا شیر مرد بیشه عشق مرد مردستان طاها مرررردی می آید ز خورشید مرد قهرمان ایران کسی نیست جز سید سادات دکتر خاتمی مقتدر پاینده باشی

بدانیالو 1400/4/3 -01:32

قیافه خودت را ببینیم !!!

آشنااااا ایرانی 1400/4/3 -02:07

واقعا متنتون عالی بود ،،درود وهزاران درودبر سید پاک وخوش چهره سید محمدخاتمی،،،وسید میرحسین موسوی،،،

حسین 86 29 پاسخ 1400/4/2 -22:03

درود بر مرد بزرگ که ۳۰ میلیون نفر بخاطر تو رای ندادن

آفرین 1400/4/2 -23:37

زیبا گفتی

حسین 1400/4/2 -23:47

من رای ندادم ولی بخاطر او نبود!!!

دانیال 1400/4/2 -23:51

چرا مزخرف میگی آخه. 30 میلیون واسه این قیافه :/

ب حسین 1400/4/3 -00:04

معرفی میکنم پیشگو حسین که ازرای 50 م باخبره. خخخخخ برو بابا واقعا عقلت از کار افتاده ها

سارا 1400/4/3 -01:25

ما برای احمدی‌نژاد. امثالش تره هم خرد نمی‌کنیم رای ندادنمون هم ربطی ب این نداشت

آشنااااا ایرانی 1400/4/3 -02:06

نخیر به خاطر احمدی نژاد نبوده ،،،چون اون اصلا طلاحیت هیچ کاری رو نداره ،،،شغلی که در حد واندازه اون هستش ،یه مغازه سوپر مارکت کوچیک داشته باشه،،ولاغیر ،،،

تره 1400/4/3 -11:55

به سارا .‌.. فکر نمی کنی خودت تره هستی ؟!

ناشناس 1400/4/3 -15:10

شاید مزخرف باشه ولی درست میگه چون احمدی نژاد بود که گفت رای ندین ۳۰ میلیون هم رای ندادن پس اینطور تعبیر میشه که ۳۰ میلیون به خاطر احمدی نژاد رای ندادن حالا هر چقدر هم گفته بشه به خاطر احمدی نژاد نبوده الان همه رای ندادن رو به خاطر احمدی نژاد میدونن

ناشناس 4 11 پاسخ 1400/4/2 -21:27

حالا ماه بعد روحانی هم که بیاد تنهایی نخواهد بود مگر بخواد روحانی جایگزینش بشه.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks