تاکید مجدد نماینده مردم رفسنجان برای تأمین آب منطقه نوق/ مسؤولان از کم‌کاری دست بردارند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: کم کاری مسؤولان در خصوص تأمین آب منطقه نوق علیا بی احترامی و تحقیر بیش از حد مردم است، بنابراین باید هرچه سریع تر چاه نوق تعیین تکلیف شود.

تاکید مجدد نماینده مردم رفسنجان برای تأمین آب منطقه نوق/ مسؤولان از کم‌کاری دست بردارند

حجت‌الاسلام "حسین جلالی" در خصوص معارفه امام جمعه جدید صفائیه و مطالبه مردم این منطقه از وی برای تأمین آب شرب اظهار کرد: پس از شنیدن گلایه های مردم از کم کاری مسؤولان، حجت الاسلام رفیعی امام جمعه جدید از حضور در مراسم معارفه امتناع می کند و خواستار حل مشکل چندین ساله آب مردم این منطقه می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از برقراری تماس با استاندار کرمان برای موضوع آب شرب منطقه نوق سخن به میان آورد و گفت: استاندار کرمان می گوید «مسأله را در جلسه ای با مردم و مخالفان حفر چاه حل کنید»، در حالی که مسأله ای نیست و مردم تعهد همکاری دادند ضمن اینکه شورای جدید هم همکاری می کند و اکنون زمان حفر چاه فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان شهرستان ازجمله فرماندار و شورای تأمین مخالف آبرسانی به این منطقه نیستند، افزود: اما کسانی که از دور دستی بر آتش دارند، ساز مخالف می زنند.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرار است با حضور امام جمعه رفسنجان و میدان داری سپاه نسبت به حفر چاه اقدام شود و کسانی که در این زمینه ناراضی هستند متقاعد شده و با افرادی که از بیرون نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام می کنند، برخورد جدی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: از مسؤولان و دست اندرکاران می خواهم هرچه سریع تر طی همین هفته وضعیت چاه منطقه نوق علیا تعیین تکلیف شود چراکه این همه بی توجهی به مطالبه مردم در خصوص آب تحقیر و بی احترامی محسوب می شود و زیبنده نیست.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها