واکنش ایران به توقیف دامنه وب‌سایت‌های ایرانی از سوی آمریکا

سخنگوی نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل در واکنش به توقیف دامنه برخی وب‌سایت‌های ایرانی توسط آمریکا، آن را تلاش برای محدودسازی آزادی بیان تلقی کرد.

واکنش ایران به توقیف دامنه وب‌سایت‌های ایرانی از سوی آمریکا

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، شاهرخ ناظمی درباره توقیف دامنه برخی از وب سایت ها از سوی وزرات دادگستری آمریکا گفت که این کشور سعی دارد مانع آزادی بیان شود.
ناظمی ادامه داد: با رد کردن این اقدام غیرقانونی و زورگویانه که تلاشی است برای محدودسازی آزادی بیان، این مسئله از مجاری قانونی پیگیری خواهد شد.
بر اساس این گزارش، اظهارات ناظمی در پی این مطرح می شود که دولت آمریکا روز سه‌شنبه دامنه وبسایت شبکه خبری پرس تی‌وی، وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آدرس Presstv.com را توقیف کرد.
همچنین دامنه وبسایت‌های العالم و المسیره نیز توسط آمریکا توقیف شده است.

در پی این اقدام، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از اظهارنظر درخصوص توقیف دامنه وبسایت پرس تی‌وی، العالم و المیسره توسط دولت بایدن امتناع کرد.

لورا روزن، خبرنگار برجسته آمریکایی درر توییتی نوشت که ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که چیزی برای گفتن درخصوص توقیف دامنه وبسایت پرس تی‌وی توسط واشنگتن ندارد اما گفت که از نظر وی ممکن است وزارت دادگستری آمریکا به زودی در این خصوص اطلاعاتی ارائه دهد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ساسان
    0

    اگر نفرت پراکنی مساوی آزادی بیانه...ما آزادی بیان نخاستیم... شما که 24 ساعت تو شبکه هاتون اعلام میکنید اسرائیل باید نابود شه ال شه بل شه انتظار دارید جهان ساکت شه در مقابلتون...ترامپو به اون گردن کلفتی انداختن بیرون از شبکه های اجتماعی بخاطر صحبتاش شما که دیگه جای خود دادید...مظلوم نماییم میکنین..

  • 123
    0

    اینایی رو که نوشتی بیشتر خبر برسانی های جاسوسی هستن.اینا تو کشورای دیگه سرک میکشن. مظلوم نمایی نکنید

  • محمد
    0

    خود اینترنت و وب ساخته ی کشور آمریکاس، دلش میخواد برا خودشه، صب تا شب دارید میگین مرگ بر امریکا، از همه چیش هم دارید استفاده میکنید وپول در میارید، از توییتر و اینستاگرام گرفته تا هزار تا فن آوری و اپلیکیشن دیگه. چه رویی دارید. توی خود ایران اجازه نمیدن طرف یه اعتراض کنه سریع میندازنش زندان اونوقت یاد آزادی بیان میوفتن.

  • محسن
    0

    استقلال آزادی انسانیت

  • سرباز کوروش
    0

    دستشون درد نکنه، کار بسیار بجایی کردن، تلویزیون میلی هم درب این چند تا مخبر خونه رو تخته کنه، حساب کتاب مفت خوراشو بده، برن رد کارشون، خودشم تو این اوضاع اقتصادی، یه شبکه بسه شه،....

  • 123
    0

    بسیار عالی . دستشون درد نکنه .

  • 888
    0

    آزادی بیان ؟ !!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها