شکایت همه نامزدهای انتخابات شوراها بررسی می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت: به شکایت همه نامزدهای انتخابات شوراها به دقت رسیدگی خواهد شد.

شکایت همه نامزدهای انتخابات شوراها بررسی می‌شود

فضل الله رنجبر مهلت شکایت داوطلبان معترض به انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا را پایان وقت امروز(اول تیر) عنوان کرد و افزود: به شکایت تمامی نامزدهای این دوره از انتخابات در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، هلشی، کوزارن و قلعه در جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت شهرستان رسیدگی خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شورای شهر کرمانشاه در ۲۸ خرداد، گفت: شرایط برای رسیدگی به شکایات فراهم است و خیلی زود نتایج بررسی ها مشخص می شود.

وی ادامه داد: نتایج بررسی شکایت ها در قالب اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه اطلاع رسانی می شود و غیر از این هیچ مرجعی قابل استناد نیست.

رنجبر با اشاره به شایعات فضای مجازی در مورد تغییر نتیجه انتخابات شوراها، تصریح کرد: از مردم درخواست می شود به شایعات مطرح شده در خصوص تغییر نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا توجه نکرده و اخبار انتخابات را فقط از طریق رسانه های رسمی و فرمانداری کرمانشاه دنبال کنند.

وی سپس با قدردانی از مردم شهرستان کرمانشاه برای مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: مردم شهرستان کرمانشاه در انتخابات شورای شهر مشارکت ۳۱ درصدی و در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت ۳۵ درصدی داشتند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عدالت
    0

    چقدر شما خوب هستید ..آبان ماه را دیدیم .همه چیز را فهمیدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها