دستگیری تعدادی از مشاورین املاک استان زنجان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان از دستگیری تعدادی از مشاورین املاک در زنجان خبر داد و گفت: با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

دستگیری تعدادی از مشاورین املاک استان زنجان

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه اظهار داشت: یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش را گرامی می‌دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه دوره تحول دستگاه قضایی پس از روی کار آمدن آیت‌الله رئیسی آغاز شده و به جد با مفسدین برخورد می‌کنیم، گفت: دادگستری استان زنجان به جد به موضوع گران‌فروشی اراضی در زنجان ورود کرده است. متاسفانه برخی از مشاورین املاک با دلالی سبب گران شدن زمین‌ در زنجان شده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: دلال‌ها با مانور در زمین‌های شهرک کارمندان و گلشهر کاظمیه گرانی را به کل اراضی زنجان تحمیل کرده‌اند؛ آن‌ها با خرید و فروش‌ غیرقانونی، گرانی را به زمین‌های این دو منطقه تحمیل کرده و نهایتا دیگر مشاورین املاک هم زمین‌های خود را بر اساس زمین‌های شهرک و گلشهر گران کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دلالان و مشاورین املاک به جرم اخلال در بازار زمین دستگیر شده‌اند، گفت: برای ما اصل خدمت به مردم است و اگر هرکسی بخواهد سختی را به زندگی مردم تحمیل کند قطعا با آن بر اساس قانون برخورد می‌کنیم.

تخلفات پیمانکاران شرکت گاز

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی در پایان به تخلفات پیمانکاران شرکت گاز و سایر شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از پیمانکاران با عوامل درون سازمانی در زمینه دستکاری صورت‌حساب‌ها شریک شده‌اند و خسارت‌های هنگفتی را به بیت‌المال وارد کرده‌اند. به‌طور مثال برای پروژه‌ای که هشت میلیارد تومان هزینه کرده‌اند با همکاری کارمندان آن شرکت صورتحساب را از هشت میلیارد به 16 میلیارد تومان تغییر داده و موجب خسارت به بیت‌المال شده‌اند. دستگاه قضایی با جدیت به این موضوع ورود کرده و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • میثم
    0

    لعنت به مشاوران(دلالان)املاک.که فقط به فکر سود وکمیسیون بیشترخودشونن.مستاجران وبیچاره کردن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها