محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص حذف می شود؟

برخی معتقدند که احمدی‌نژاد خودش را در نقش رهبر اپوزیسیون داخلی می‌بیند و کنش‌های سیاسی‌اش را هم بر همین مبنا تعریف می‌کند.

محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص حذف می شود؟

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال پیش قصد سفر به تل‌آویو را داشت، اما پس از نشت این خبر، از سمتش عزل شد.

در همین راستا، عزت‌الله ضرغامی، رئیس وقت صداوسیما، در توییتی نوشت: «جابه‌جایی آقای خجسته از معاونت صدا به معاونت برنامه‌ریزی رسانه ملی هیچ ربطی به شایعات اخیر ندارد. آنها را تکذیب می‌کنم. مصاحبه منتشرشده‌ منسوب به من هم هیچ ارتباطی با من ندارد! و از آن بی‌اطلاعم! تو این مملکت چه خبره؟».

احمدی‌نژاد در واکنش به توییت حسن خجسته که او را بابت تحریم انتخابات تلویحا حرامی خطاب کرده بود، نوشت: «فردی که هم‌زمان با دولت نهم، رئیس رادیوی جمهوری اسلامی بود و با سوءاستفاده از رسانه ملی، به‌شدت علیه این‌جانب تخریب می‌نمود، اخیرا و صرفا به دلیل پافشاری این خادم ملت، بر حقوق مردم و ضرورت برگزاری انتخابات آزاد و مردمی، در فضای مجازی این‌جانب را حرامی نامید. ظاهرا او فراموش کرده است که به مدت دو هفته، به اتفاق خانواده‌اش، میهمان یک شرکت اسرائیلی در هند بوده است و قرار می‌شود در سفر بعدی، ازطریق ترکیه به تل‌آویو برود. پس از اطلاع این‌جانب به‌عنوان رئیس‌جمهور از این ماجرا و دستور جلوگیری از سفر به اسرائیل و نجات او از این رسوایی و منجلاب، از ریاست رادیو عزل شد؛ اما بنا بر مصالحی به مسائل ایشان رسیدگی نشد. حالا حرامی کیست؟!».

اما دعوت به تحریم انتخابات ازسوی احمدی‌نژاد واکنش‌های زیادی داشته است؛ ازجمله سخنگوی ستاد زاکانی هم گفته بود روسیاهی این انتخابات به احمدی‌نژاد ماند. مالک شریعتی، نماینده تهران در مجلس و سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی، کاندیدای مستعفی انتخابات ریاست‌جمهوری، در صفحه توییتری خود در انتقاد از رفتار محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اصولگرا و سابق ایران، نوشته بود: «روسیاهی این انتخابات به چهره احمدی‌نژاد ماند، مهدی کروبی، بهزاد نبوی و... رأی دادند؛ اما او رأی نداد. کاندیدای روکشی وضع موجود قطعا به‌مراتب بر تحریمی روکشی شرف دارد. کاری که احمدی‌نژاد در این انتخابات کرد، روکش حمله هواداران پهلوی و رجوی به رأی‌دهندگان ایرانی خارج از کشور بود».

احمدی‌نژاد در مصاحبه‌ای بعد از انتخابات گفت: «باید در آینده نزدیک منتظر تحولات بزرگی در مناسبات و نظم جهانی باشیم. در ایران نیز به‌همین‌ترتیب. در ایران هم تحولات بزرگ و اصلاحی اتفاق خواهد افتاد؛ اما به نظر نمی‌رسد که در کوتاه‌مدت تغییرات چندانی در سیاست خارجی اتفاق بیفتد؛ اما همراه با تحولات انسانی در آینده نه‌چندان دور مناسبات جهان کلا تغییر خواهد کرد و به تبع آن مناسبات ایران هم تغییر می‌کند».

برخی معتقدند که احمدی‌نژاد خودش را در نقش رهبر اپوزیسیون داخلی می‌بیند و کنش‌های سیاسی‌اش را هم بر همین مبنا تعریف می‌کند. هرازگاهی زمزمه کنارگذاشتن محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام هم به گوش می‌رسد.

خودش در گفت‌وگو با «مجله گرچک حیات ترکیه» در پاسخ به این سؤال که «آیا فکر می‌کنید دوره شما در مجمع تشخیص مصلحت نظام تمدید خواهد شد؟» گفت: «به نظرم خیلی اهمیتی ندارد، باید صبر کنیم». خبرگزاری فارس در مطلبی نوشته بود چطور کسی که انتخابات را تحریم می‌کند و شرکت در آن را گناهی بزرگ می‌شمارد، صلاحیت تصمیم‌گیری برای مصلحت این نظام و کشور را دارد. احمدی‌نژاد باید از عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام کنار گذاشته شود.

منبع: روزنامه شرق

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 102
  • 123
    0

    اوج بدبختی ما از هیمن آقا شروع شد. بخاطر صندلی ریاست جمهوری جوانان مردم رو حذف کرد.

    نظرات شما -
    • .
      0

      دقیقا و همینطور سازمان برنامه و بودجه رو! خخخخ

    • ali2
      0

      اتفاقا بیشترین حمایت را از جوانان کرد در وزرا و بکار گماردن جوانان در وزارت دفاع و انرژی اتمی و نتیجش رو هم مردم دیدن

    • 123
      0

      دکتر دشمن زیاری همیشه حرص میخورد میگفت چرا باید سازمان برنامه ریزی و بودجه از یک مملکت حذف بشه ما میشستیم فقط گوش میدادیم و میگفتم چیزی نمیدونه. الان فهمیدم چه خبر بوده

    • ج
      0

      بدبختی ما هم از امثال شما شروع شد

  • ali2
    0

    دل پر خونی از احمدی نژاد داری خبر معلومه از نوکرا و کاسه لیسهای پرو پا قرص روحانی و لاریجانی هستی تنها رییس جمهوری بود که به ضعفا و فقرای این مملکت رسیدگی کرد از دوستان نادان و دشمنا ن پست این مملکت حرف شنید و تهمت احمدی نژاد سالهاست رفته هنوز شما ازش دست نمیکشی واقعا راست میگن دشمنان قسم خورده

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      علی جان،اینکه آقای احمدی نژاد بگویدمن رای نمی دهم مشکلات مردم وفسادهای دولتی وباندی وجناحی رفع می شود؟!! اتفاقا می توانست با قدرت ازکاندیدهای اصلح مثل رییسی وجلیلی وزاکانی وقاضی زاده هاشمی حالا هرکدام را که بهتر می دانست حمایت وطرفدارانش راتشویق به رای به یکی ازاین آقایان می کردحرفهای آقای همتی ومهرعلیزاده وادبیاتشان را دیدیم اگربجای آقای رییسی آقای همتی رییس جمهورمی شدخوب بود؟!!

    • خخخخ
      0

      فعلا که هرچی آتو داره از اصولگراهاست!!!!و گرنه خیلی وقت پیش مثل آقای خاتمی (محمد)ترد شده بود،!!!خخخخخ خخخخخ

    • آرش
      0

      حتما یک چیزی می دونه که می خواد خودش در راس کار باشه ، صد در صد خودش بهتر از پس این کار برمیاد و از کجا معلوم که آقایان به شعارهایشان عمل کنند ؟ پس به هیچ کس به غیر از خودش اطمینان نمی تواند بکند ، درود بر احمدی نژاد

    • ماس موسی
      0

      درود بر سه تن یل ایرانی موسوی احمدی خاتمی مردان مبارز هرگز نخواهند مرد اما آقای احمدی نژاد کمی تا حدودی و تا فوق‌العاده حدودی باید از موسوی عذرخواهی کند احمدی نژاد قهرمان کوبنده گردنکشان

  • احــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمدی
    0

    چرا کلمه ها تو این خبر قاتی پاتیه ، اووووف به خبرتون

  • محسن
    0

    کشور ما نیاز به اصلاحات اساسی دارد که در این چهل سال به ان توجه نشده . حال انکه همه کشورها این موضوعات را سالهاست حل کردند. رانت واردات . رانت قاچاق.رانت سهیه ها . رانت پزشکی . رانت ازمایشگاه پزشکی. رانت دندانپزشکی. رانت دفترخانه. رانت وکالت . رانت و رانت . نتیجه شده افول همه چیز . ازدواج . طلاق. فرزند اوری. سفره مردم. مهاجرت . اعتیاد.بیکاری. بی دینی. فساد گسترده.

  • هادی
    0

    دروحله اول آبو بریزید آونجا که میسوزه دروحله دوم شرف داشته باشید ودروغ نشر ندهید جناب آقای دکتر احمدی نژاد ورکورددار مشارکت مردمی درانتخابات ریاست جمهوری با۸۵٪مشارکت صرفا اعلام کردند ازتنها حق رای خود استفاده میکنند ورای نمیدهند وبه کسی توصیه ای نکردند وبرخلاف دروغ شما هیچگاه انتخابات را تحریم نکردند فقط بااین موضع دکتر مشارکت با آراءباطله بسیارزیاد۴۸٪ شده اگر تحریم میکردند چه میشد حضرات مهندس؟؟!!

  • ب
    0

    الان. وقت پرداختن به مساله احمدی نژاد نیست کشور با انواع بحران ها روبروست و عده ای فقط فرافکنی میکنند

  • بینام
    0

    احمدی نژاد نیازی به مجمع ندارد ، اصن مجمع چه مشکلی در کشور حل میکند بجز دریافت حقوق های نجومی ، لحبازی با قانون ، پارتی بازی ، استراحت ، موبایل بازی ... احمدی نژاد هرجا باشد سرباز ملت است

    نظرات شما -
    • فهیمه
      0

      فعلا سرباز منافقین شده و دشمنان را خوشحال کرده

    • درود بر سه تن
      0

      موسوی احمدی خاتمی مجمع کیلویی چنده درود بر شما دنیا دو روزه درود بر کسانیکه نام نیک برجا بزارند

  • ف
    0

    جناب آقای احمدی نژاد انسان اگر کار را برای خدا انجام دهد نتیجه کارش تا ابد باقی خواهد ماند. کار برای خدا و نفس با هم جمع نمی شود و نهایت آن باطل است به خدا پناه ببرید و باور کنید که هرگز ایامی رئیس جمهور نبودید آنموقع اگر پیش خود و خدا خود عزیز شدید دنیا قطعا برایتان بی ارزش خواهد شد از اطرافیان جاهل پرهیز کنید که با من هر چه کرد آن آشنا کرد..

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      آقای دکتر احمدی نژاد همواره درجبهه حق ایستاده اند والان بهتر ازهرزمان دیگری روشن شده که میتوان ایشان رابه خوبی به عنوان سنگ محک در اوضاع غبارآلود غنیمت شمرد هرجا که ایشان ایستاده همانجا جبهه خدا وحق ومردم است.

    • آقای ف
      0

      بعد شما کی هستی که راه را از بی راه تشخیص میدهی ها بی وجدان بگو

  • ابراهیم حامدی
    0

    احمدی نژاد تنها ترین مرد بین مسئولین است .تمام گفته هایش یکی پس از دیگری سبز میشود .درود بر شرفت ای مرد انقلابی

    نظرات شما -
    • شاهین
      0

      همان بلائی را که خویشاوندان منتظری سرش آوردند سر احمدی‌نژاد ، مشایی آورد.

    • ب آبی حامدی
      0

      همیشه چاپلوسان ترفیع میگیرند و پستهای بالاتر اما خیلی هم مثل خاتمی موسوی و حالا احمدی نژاد اینها بر عهد پیمان خود باقی مانده و با خدا معامله کردند این سه تن گرایش های متفاوت دارند اما هدفشون یکی است مبارزه با سیاهی و ظلمت و پایگاه مردمی بسیار زیاد دارند مرد آن است که خودش را به هیچ قیمتی نفروشد و فقط رضای مردم که همان رضای خدا است را در نظر بگیرد

    • ابراهیم حامدی
      0

      به شاهین یک ایراد و گناه از مشائی و بقائی مستند ندارن فقط حرفشو میزنن

  • madman
    0

    خیلی مرده ،یه تنه جلوی همه وایستاده ،همشون رو یه جا حریفه

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اینم از نامردیشه چون الان بخاطر خودشه که دست وپا می زنه اگر مملکت دوست بود چرا همون موقع بعداز رفتنش نگفت منتظر بود دوره چهارسال بگذره و رییس جمهور بشه ولی دید مهره سوخته است صداش دراومد

    • ن
      0

      این مردک خودش را واسطه امام زمان می‌دونه . برای خودش فرقه مشائیه ساخته

  • ...
    0

    مرد عمل فقط احمدي نژاد بود. اف بر شماااااااا

    نظرات شما -
    • ع
      0

      نیم مرد عمل هم نیست مردک دشمن شاد کن.

  • ...
    0

    مرد عمل فقط احمدي نژاد بود. اف بر شماااااااا

    نظرات شما -
    • ه
      0

      یک موی حاج قاسم به صد تا احمدی‌نژاد شرف داره.

    • Mk
      0

      حاج قاسم بنده خدا دیگر موش کجا بود الان استخوانهایش هم پوسیده زیر خاک هم دست از سرش برنمیدارید

  • زیلان
    0

    روسیاهی برای کسانی است که با دروغ دغل مردم را به پای صندوق کشاندند و با شایعه قطع مستمری و بازنشستگی ویارانه ، مردم مستضعف را از معاششان ترساندند و تازه در این حد موفق شدند . زنده باد حامی مستضعفین احمدی قهرمان

    نظرات شما -
    • ن
      0

      این اراجیف دیگر نخ نما شده است دنبال اراجیف جدید باش

  • کاربر ناشناس
    0

    چون فریب خاتمیهاووووووووووووخورد

  • هامون
    0

    لازم نکرده شرق،فارس و دارودسته زاکانی و هر خر دیگه ای نظر بدن درباره حضور احمدی نژاد در مجمع.درضمن حضور دکتر هست که به مجمع اعتبار میده و نه لاریجانیها،حدادعادل و...

  • محمود
    0

    بانشان دادن ماهیت احمدی نژاد باید از اقای میرحسین موسوی طلب بخشش کرد .تنها کسی که او را شناخت

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      اصلاح طلب+اصولگرا+فراریهای خارج نشین مثل مهاجرانی و...+یاری همسایه ها+...همه وهمه شده ۴۸ درصد وآراءباطله هم دوم شده چرا چون سعی کردند مردم را حذف کننداحمدی نژاد قطره ای ازدریای مردم است.

    • .
      0

      حقا که به بهترین شکل گفتی و کاش دوزاری بعضیها هم هر چه زودتر بیافته که از 88 تا امروز چه شد و چه دیدیم؟

  • سعید
    0

    من دوباربه آقای احمدی نژاد رای دادم درسال 88هم درراهپیمایی طرفدارانش درخیابان ولی عصرشرکت کردم منظورم نه دی نیست اون که درحمایت ازرهبری بود وبجای خود،قبل ازنه دی،دردوراول هم کلی دیگران را برای رای دادن به آقای احمدی نژادتشویق کردم اما الان خصوصا پس ازانتخابات اخیرمعتقدم آقای احمدی نژادبایدازمجمع تشخیص مصلحت نظام حذف شودچون این احمدی نژاد دیگه اون احمدی نژادسال 84و88نیست همه مردم ایران ازفساد ورانت وآقازاده های فاسد وحقوقهای نجومی وجاسوس وقاچاق واین کثافت کاری های موجود متنفرهستند وبرای ازبین رفتن تدریجی این پدیده های سیاه وشوم دراین دوران کرونایی ودرصف انتخابات رفتند وبه آقای رییسی رای دادند چون سابقه ایشان را درمبارزه با فساد ودستگیری کله گنده ها دیدند من خودم قصدرای دادن نداشتم اما رفتم وبه امیداصلاح تدریجی وضع نابسامان موجودبه آقای رییسی رای دادم ولی احمدی نژاد گفت اگرتعیین صلاحیت نشودرای نمی دهد!!!احمدی نژاد حتی ازآقای جلیلی هم( قبل ازکنارگیریش )که ازدولتمردان خودش بود حمایت نکرد چنین فردی دیگه نباید درمجمع تشخیص مصلحت نظام باشد.

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      اینکه امثال شما چه زمانی به چه کسی رای داده اید درموضع حق تاثیری ندارد فکرمیکنی حقیقت بایدبر اساس میل توتغییر موضع بدهد؟ اینطور نیست آقای دکتر احمدی نژاد همواره درجبهه حق مردم ایستاده اند واصحاب زرو زور وتزویر هم همواره درطول ۱۶ سال مشغول حاشیه سازی بوده اند. مشارکت۸۵٪بااحمدی نژاد ومشارکت۴۸٪بدون احمدی نژاد بخوبی این حقیقت را آشکار میکند. اعتبار همه مقامات ازجمله مجمع تشخیص به نظر مردم است.

    • کاظمی
      0

      مشایی ریسمانی به گردن احمدی‌نژاد انداخت و ا و را به انحراف کشید. ریسمانی بر گردن انداخت دوست می‌کشد هر جا که خاطر خواه اوست

    • پ
      0

      حالا کی خواست که شما نظر بدید ، مجمع تشخیص مصلحت اعتبارش به احمدی نژاده ، اگه اونجا هم نباشه جاش یک جای بهتره ، احمدی نژاد جاش تو قلب همه مردم رنج دیده و مستضعفه ، درود بر احمدی نژاد

  • کریمی
    0

    باید دکتر احمدی نژاد بزارن به اطلاعات خلاف آقایان دست رسی داشته باشد و یک رادیو یا مجله هم در اختیارش باشد شاید با این اطلاع رسانی دیگر کسی بخودش اجازه نده خلاف مساله کشور و ملت حرکت کند دمت گرم احمدی نژاد خداوند یارو یاورت باشد ثابت کردی که مرد عملی و از غیر خدا از احدی واهمه نداری افرین با همین فر مان برو دعای ما ملت مظلوم برقه راهت

  • محمد
    0

    خبر گزاری فارس غلط کرد با ....

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      همه که میدونند فارس مزدوره سپاهه!!!

    • بهنام
      0

      بدبخت کد خدا پرست به فرمایش امام خمینی اگر سپاه نبود کشور نبود

    • چ
      0

      به اندازه دو هواپیمای اوکراینی هر روز با بی تدبیری دولت بر اثر کرونا فوت می‌کنند

  • گل آقا
    0

    گاندی با یک چوب و حرف و عمل صادقانه چند میلیارد آدم رو مجذوب خودش کرد نیسان ماندلا در زندان یک این کار کرد و همه شعار آزادی و برابری سر دادن ولی توی ایران کسی خوش نداره کسانی در قامت آزادی خواهی معروف بشن نمونه بارز آن اگر خود بگویند علی آخر مسلمانیست اگر دراویش بگویند مرتدان هستن و سزاوار اعدام و حساب کن از فردوسی پور که سخن حق میگفت ترسیدن و دست های پشت پرده امنیتی که قدرت مختومه کردن پرونده اختلاس شهردار (سردار سازندگی) سابق و بیرون راندن رقبا از شورای نگهبان این مجری را نیز بیرون گذاشتن اینجا ایران است

    نظرات شما -
    • چ
      0

      اقا بهنام اگه سپاه نبود سرنگونی هواپیمای اوکراینی هم نبود !!

  • آسمان آبی
    0

    احمدی نژاد با همین انتخابات احمدی نژاد شد ،پس خیلی نامردی که نمک بخوری نمکدون بشکنی

    نظرات شما -
    • !!!
      0

      همینو بگو! تازه واقعا اگه یه فرد عادی تو جامعه وایمیساد عین ایشون راحت درباره تحریم انتخابات حرف میزد ولش می کردند یا میشد یکی مثل رسانه های معاند؟!

    • مهری
      0

      بصیرت داشته باش بی ادب

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط احمدی نژاد واسمون مونده که جلوی بی قانونی و رانت و حرامخواری مسولین وایساده و بخاطر همین مردانگیش این همه دشمن داره احمدی نژاد که عاقبت به خیر است خداوند اعضای شورای نگهبان و مسولین بی کفایت رو عاقبت به خیر کنه

  • ابو
    0

    احمدی نژاد عوام فریب دروغگو همراه با منافقین شخصیت دوگانه عاشق قدرت ایشان هست ۸سال رئیس جمهوری بود بیسابقه ترین درآمد ارزی داشت چه کرد با آن درآمد تاریخی

    نظرات شما -
    • ارسلان
      0

      درآمدهای نفتی صرف ساخت گروه های نیابتی و تجهیز و تامین آنها شد. همچنین صرف بقای بشار اسد در قدرت شد.

  • کاربر ناشناس
    0

    احمدی نژاد لیاقت حتی یک ایرانی بودن هم را ندارند چه برسد بعنوان تصمیم گیرنده کشور ونظام .ایشان رفت تو زباله دان تاریخ .

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      لطفا ادبیات منفور امثال سعید قاسمی راکناربگذارید ببینید حداقل ۵۲٪ مردم چه میگویند

    • حسن
      0

      آرای باطله هم فراموش نشه

  • کاربر
    0

    خبرفوری چیکار داری هرروز یه خبر از احمدی نژاد میزاری نکنه خیلی دلت پره حالا اون مجمع مصلحت چی هست ک احمدی نژادو حذف کنن

  • ناشناس
    0

    دکتر محمود طلای ناب است پاک و قیمتی

    نظرات شما -
    • س
      0

      بدلی است و بی ارزش

    • رمضانی
      0

      ی زمانی معجزه هزاره سوم بود و جنتی می کفت دست امام زمان نامش را ازصندوق بیرون آورده اما اکنون حرامی ومنحرف است وشده تف سر بالا . حضرات سر درگمند چه جوری از شرش راحت بشند. هر چی بکشه حقشه بخاط جفاهایی که به نا حق در مورد هاشمی بزرگ انجام داد.

  • سیستم شناسایی عیبها
    0

    چهارچوب فکری احمدی نژاد را درمقایسه با دیگر همقطاران وزاویه پیدا کردن او با افرادی مثل خجسته که از لفظ ، حرامی، استفاده کردند .درشیوه رفتاری وبینش فکری افراد باید جستجو کرد . اگر توجه به گذشته روسای (جمهور) قبلی را مد نظر قرار دهید .به اتهامات مختلفی میرسیم که آنها را درپایان دوره های ریاستشان برقوه مجریه کنار گذاشتند . حتی از آنجایی که قانون اساسی راه ورود مجدد آنها را با فاصله یک دوره چهارساله به انتخابات باز گذاشته اما بنظر میرسد امر دیگری بالاتر از قانون اساسی این اجازه را صادر نمیکند . زمامداری درایران به یک ضعف سیستمی گرفتارشده است وباز خورد این ضعف را خیلی راحت میتوان درلابلای زندگی مردم مشاهده کرد.اگر زمامداری علی الرغم همه فشارهای سیاسی واقتصادی توانسته بود خودش را با ثبات نگهداردالان ما درانتخابات با این وضعیت روبرو نبودیم .ثبات اقتصادی ومبارزه با اشخاص بی ثبات کننده نظام اقتصادی تنها آرزوی مردمی است که میتواند آرامش حقیقی را به عنوان هدیه بمردم داد .اما آیا این هدیه داده شد است ؟من معتقدم نتنها هدیه داده نشد بلکه گوش های مردم را بریدند وصدای آن را هم درنیاوردند . فقط دعا میکنم زمانی نرسد که گوش زمامداران بریده شود

  • محسن
    0

    تا ببینیم مصلحت نظام دز چیست

  • واحد
    0

    فعلا درمورد احمدی نژاد کسی اظهار نظر یا قضاوت نکنن الکی پس باید سر عقل کنار بیایین بنظر من فعلا زوده برای قضاوت خب بزاریم ببینیم سیاست رئیسی چگونه پیش خواهد رفت و آیا تاثیری ونقش بسزایی در امور زندگی مردم داره ...بعد با گذشت زمان یا همزمان شاید احمدی نژاد داره با رئیسی همکاری میکنه یا بکنه خب پس الکی قضاوت بزاریم کنار فقط ببینیم و نتیجه مطلوب رو دریابیم ...امیدوارم سو تفاهم نشه خوش باشین و دعا کنین که حل بشه به جای قضاوت...

  • اب
    0

    احمدی نژاد شیفته قدرت نه تشنه خدمت ۸سال گفت اسامی مفستادان اقتصادی توی جیبم اما فقط گفت خبر نشد بگم بگم ایشان از دین هم خارج شد بیشتر بی قانونی در زمان ایشان حذف سازمان برنامه بوجه کسی با خبر نشود کجا هزینه کرده

    نظرات شما -
    • م ش
      0

      اسامی رو داد به قوه قضاییه محترم . لطفا برید مطالعه کنید ولی گفتند که اینا دروغه ؟ لطفا کمی مطالعه کنید .

  • ناشناس
    0

    روزنامه فارس نیوز بیجا می کند چکاره مملکت هست اکر کارکنان فارس نیوز راکه همکی بزدل وترسو هستند یک هفته بخوای در قامت یک رزمنده بفرستی لب مرز همکی استفاء می دهند وآقای مهندس ضر غامی هم بهتر است ماس مالی نکند .کسانیکه به پر وپای دکتر احمدی نژاد بپیچد خدا اورا رسوا می کند .شریعتی شما برامون از ماجرای دختر زاکانی بکو که در سویس هست تو زمانی کروبی رو می زدی حالا با یک رای اسمشو خط امامی و رهبری قلمداد می کنی ؟بزر کان انقلاب کجا هستند که امثال زاکانی و شریعتی دلواپس مردم شده اند

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    هیچ کس حریف احمدی نژاد نیست!! اسرار زیادی از سران نظام دارد....

    نظرات شما -
    • شوقی
      0

      منظور شما اسناد زیادی از خلاف کاری های و دزدی و غارتگری و فساد اخلاقی از سران مملکت نه بلکه جمهوری ایران اسلامی دست ایشان است ، مگر میشه

  • نیما
    0

    امثال احمدی‌نژاد کوتوله های سیاسی هستند که ظرفیت پست های مهم را ندارند . و توهم آنها را به انحراف می‌برد

  • یوسفی
    0

    احمدی نژاد خیلی وقته مرده والان جنازه ای سیاسی بیش نیست پس نباید خیلی تکونش بدین ممکنه خودشو خراب کنه یک روز با هارت وپورت بدترین تحریمهای شورای امنیت را به ارمغان آورده وآنها را کاغذ پاره نامید وامروز نسخه گفتگو با داعش و امریکا میپیچه او مرده الفاتحه مع الاخلاص والصلوات

    نظرات شما -
    • ب
      0

      مردمی نژآد، قبل از اینکه بری استخر فرح همه چیز را افشا کن

    • سلام بربهارجانها
      0

      اگر اینطورست پس چرا علاوه براینکه ۱۶ سال است بطور مستمر پاچه گیران مشغول پاچه های ایشان هستند چند روز بعد از پایان انتصاب جای مورد نظر آنقدر میسوزد که هرچه آب ریخته میشود افاقه نمیکند

  • دن کیشوت
    0

    جرم احمدی‌نژاد این بود که گفت : اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود،از آن موقع تا کنون،عاشقان اسراییل کینه اش را به دل گرفته و منتظرند تا خودش را از صفحه روزگار محو کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دن کیشوت اول کیش کیش کیش بعد اون جمله امام بود نه این مردک تو صددرصد ازخارج پیام میذاری مطمئنم لطفا چاپ

  • تنها حامی فقرا
    0

    انقلاب پابرهنگان دارد حامی ملت را حذف میکند نشانه خوبی نیست

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      حامی ملت !!؟ چه خنده دار !

  • ت
    0

    دوستان ایران را از این تبریکات باید شناخت. البته شناسایی دوستان هم مثل روز روشن است

  • احمدی
    0

    از زمانی که آیت الله هاشمی رفسنجانی ترور شخصیت شد و سپس بطور مشکوکی از دنیا رفت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز مرد و هیچ کارایی و تاثیری در کشور ندارد از طرفی رهبری نظام خود را بی نیاز از مصلحت با دیگران میداند

  • بنده خدا
    0

    تا کسی بهش بگه تو یک سند از گند کاریش رو میکنه شکر خدا تو این مملکت همه از صدر تا ذیل بعلللله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگر از رئیسی وزاکانی چیزی توچنته داشت این منحرف وضد نظام رو میکرد پس همه نننننننننه

    • بنده خدا
      0

      امار هایی که بصورت شایعه بیرون میاد از اقای زاکانی و رییسی هم بهش تو نگفته تا حالا

  • رضا سان
    0

    انصافا وقتی به احمدی نژاد فکر میکنم چند گزینه در ذهنم میاد چرا حاکمیت در برابر رفتار سخنان و... این شخص اینقدر از خود خویشتن داری بخرج میده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! چرا از تشخیص مصلحت اخراج نمیشه..... چرا اینقدر بی پرده صحبت میکنه...... چرا؟ چرا؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟ یا سوپاپ اطمینان حاکمیته..، یا دستش خیلی پره!!!!!!!! چوب خطش پر نشده؟؟؟ چه میدونم دارم از انعطاف حاکمیت( صرف نظر از حق شهروندی) دیوونه میشم چرا حاکمیت در برابر خیلی کمتر از رفتار ایشون عکس العمل تند نشون میده؟؟؟؟ تفاوت رفتاری حاکمیت آزار دهنده است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اون میخواد بگیرن وزندانیش کنن بعد طرفدارای بی مخش آشوب بپا کنن ینی فتنه ای جدید ودردسر جهانی جدید بهمین خاطر میگن بذار همنوا بااپوزیسیون داخلی وخارجی باشه نظام داره باهاش مدارا میکند تا بعد

    • به رضا سان
      0

      زیاد به مخ کوچیکت فشار نیار ، عظمت شخصیت آقای احمدی نژاد اونقدر زیاده که فکر کردن در موردش به مغزت آسیب میزنه ، درود بر احمدی نژاد ، درود بر تو ای قهرمان و سالار

  • رضا
    0

    حذفش کنن چی میشه!!!! کل کارکرد مجمع تشخیص تو این۴۰ سال صفر بوده!!!!! فقط خیلی از اونا و بچهاشون از مجمع به نون ونمک رسیدن بدجور

  • منتقد
    0

    راس مجمع و کارنامه و سلبقه اش را ببینید( آملی لاریجانی) همینجوری تا تهش بیائید و بقیه اعضایش را حدس بزنید!!!!!!!!

  • خ
    0

    بیا بیرون تا گناهات کمتر شه

  • بنده خدا
    0

    با من لجی فوری؟

  • قلندر واقعی
    0

    آقای احمدی نژاد شما مرد کوچکی بودی که به مرور بزرگ و بزرگتر شدی فقط راست اینم بگو در 88 چه گذشت میدانی یه ابر مرد مثل موسوی بیش از 12سال در حصر است ایشان آزادی از حصر را با آزادگی معامله نکرد پس به وجدانت رجوع کن و مسایل را روشن کن و مثل یه قهرمان اسطوره‌ای باقی بمان درود خدا بر شرف آزادگان دنیا مرگ بر شرف چاپلوسی

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      موسوی احمدی نژاد یا هر موجودی ممکنه از قطار نظام پیاده بشن. و در تاریخ دفن بشن

  • هالو
    0

    مردی که واقعیتها را در زمان خودش نشناخت و در زمان دیگر به دنبال جبران گذشته بود اما صحنه تغییر کرده بود.با همه ناکامیها در ذاتش حاک هم بود.

  • رضا سان
    0

    اگر نشود مشکوکه مشکوک در حاکمیت در مقابل عوام چه رسد به خواص هممچین شکیبائی ندیدم؟؟؟؟؟؟؟!!!

  • رضا
    0

    احمدی‌نژاد همردیف شهیدرجایی است چون علم و عمل وایمان به خدا دارددر صورتی که اکثر سیاسیون حقوق مدرک تحصیلی ناکارامدی میگیرند

    نظرات شما -
    • علی
      0

      خجالت داره به خدا شهید رجایی کجا و این مردک کجا ؟!؟!

  • علی
    0

    نفس های آخر سیاستش را داره میکشه...آخر عمرش را باید بره نارمک ....منزل کنار خانواده گل بگه و‌گل بشنوه...

  • مهدی علایی
    0

    بهتره کسی باهاش در نیفته هم طرفدار داره هم مدرک هرکسی باش درافتاد نتونست جوابشو بده عاقل کسی ک کلا بیخیال احمدی نژاد شه استاد کله کردنه میدونین احمدی نژاد کلی مدرک جمع کرده از سران نظام از همه اتو داره ب این راحتی نیست ک زندانیش کنن مطمئن باشی خیلی چیزا برای گفتن داره در اینده ازش خیلی چیزا خاهید شنید کمی صبر سحر نزدیکه

  • mm
    0

    تخم گرانی وبدبختی همین احمدی نژاد به این مملکت پاشید.سرش بخوره یارانه.

  • معلم
    0

    محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اصولگرا و سابق ایران........ محموداحمدی نژاد خودش راهرگز اصولگرا ندانسته واصول گرایان هم اورااصولگرانمیدانند، چه اصراری به دروغگویی داریدشماغربگداها؟!!!!

  • ایرانی
    0

    باید از مجمع و عرصه سیاست کشور حذف بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها