تاکید دوسالانه ملی خوشنویسی بر شناسایی بانوان بااستعداد

توجه به استعدادیابی جوانان زیر بیست و پنج سال و همچنین بانوان خوشنویس، در ششمین دوسالانه خوشنویسی مورد تاکید قرار گرفته است.

تاکید دوسالانه ملی خوشنویسی بر شناسایی بانوان بااستعداد

پوستر ششمین دوسالانه خوشنویسی که صداقت جباری از هنرمندان خوشنویس و طراحان گرافیک طراحی کرده است در تالار آیینه خانه فرهنگستان هنر رونمایی شد.

در آغاز این نشست، هادی مظفری، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی در سخنانی گفت: دوسالانه خوشنویسی همیشه از منظم‌ترین رویدادهای هنری بوده است و امیدواریم دوسالانه ششم خوشنویسی به نقطه عطفی در دوسالانه ها بدل شود و با توانایی که در انجمن خوشنویسان و همچنین همکاری فرهنگستان این مهم به انجام خواهد رسید.

محمد حسین اسماعیلی، دبیر این دوسالانه نیز گفت: دو ویژگی مهم این رویداد یکی توجه شورای سیاستگذاری و داوران به استعدادیابی جوانان زیر بیست و پنج سال و بانوان خوشنویس است که بخش ویژه ای را برای این گروه از خوشنویسان طراحی کرده ایم. همچنین همکاری فرهنگستان هنر که موجب غنای پژوهش در این دوره از دوسالانه خواهد بود و با برگزاری نشست های تخصصی درباره عمادالکتاب به انجام خواهد رسید.

ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران مهر و آبان ۱۴۰۰ در شهر قزوین ـ پایتخت خوشنویسی ایران ـ برگزار خواهد شد.

تاکید دوسالانه ملی خوشنویسی بر شناسایی بانوان بااستعداد

در این مراسم هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی)، محمدحسین اسماعیلی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر دوسالانه)، علی اشرف صندوق آبادی (نائب رئیس انجمن خوشنویسان ایران)، سجاد یارزاده (رئیس موسسه فرهنگی و هنری صبا)، احمد پیله چی (عضو شورای سیاستگذاری دوسالانه) و میرحیدر موسوی (رئیس انجمن خوشنویسان قزوین و عضو شورای سیاست گذاری دوسالانه) حضور داشتند.

منبع: واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها