نحوه به دست آوردن قورباغه در بازی هی دی (hay day) به کمک جم به چه صورت است؟

بازی های اینترنتی روز به روز از تنوع بیشتری برخوردار می شوند و تلاش کمپانی ها بر این است که بتوانند بازی تولیدی خود را جهانی کنند.

نحوه به دست آوردن قورباغه در بازی هی دی (hay day) به کمک جم به چه صورت است؟

کمپانی سوپر سل همواره در این راه موفق بوده است زیرا بازی های آن شهرت جهانی دارند. بازی هی دی (hay day) محصول این کمپانی است.

این بازی به شدت مورد علاقه گیمرها قرار گرفته است که در کنار مزرعه داری، لذت و هیجان را تجربه خواهند کرد. در بازی هی دی حیوانات مختلفی را می توان خریداری کرد که در این مقاله نحوه به دست آوردن قورباغه به کمک جم را بررسی کرده ایم، پس با ما همراه باشید.

آشنایی با بازی فوق العاده جذاب هی دی (hay day)

بازی هی دی یک بازی آنلاین است که برای نسخه های اندروید و IOS توسط کمپانی سوپر سل ساخته شده است. در این بازی شما صاحب یک مزرعه هستید که باید آن را رونق دهید و روز به روز محصولات کشاورزی را به این مزرعه اضافه کنید. نحوه درآمد زایی گیمر از طریق کاشت محصولات و فروش آن هاست.

هر چه لول بالاتر برود امکان اضافه کردن حیوانات و گیاهان مختلف به بازی وجود دارد و مزرعه ای جذاب تر و زیبا تر را خواهید داشت. گرافیک بالا همراه با جلوه های صوتی بسیار عالی، زندگی در این مزرعه را به گیمر منتقل می کند و او را از زندگی های مدرن قدری دور می کند.

در این بازی سعی بر این است که به عنوان کشاورز نمونه انتخاب شوید و همچنین در کنار تمام این ریزه کاری های جذاب، مسابقاتی بین گیمرها برگزار می شود. وجود و طراحی این مسابقات آن را به یک رقیب برای بازی محبوب کلش آف کلنز تبدیل کرده است.

در آپدیت بازی هی دی Neighborhood به آن اضافه شده است که امکان برگزاری مسابقات را برای بازیکنان به همراه دارد. بخشی از مسابقه با نام دربی مشخص شده است که گیمرها را به طور عجیبی جذب خود می کند. این بخش به مسابقه بین اسب ها مربوط می شود که زمانی به سطح هجده بازی برسید، امکان شرکت در دربی به شما داده خواهد شد.

همه این موارد مرحله به مرحله و لول به لول انجام می شود که گیمرها را جذب خود می کند و پای بازی هی دی نگه می دارد.

جم بازی هی دی چیست؟
بازی هی دی در هر مرحله امکانات مختلفی را رو می کند که گیمر برای خرید آن وسوسه می شود. استفاده از این امکانات و خریداری آن ها به واسطه ارز بازی هی دی که جم نام دارد، امکان پذیر است. در طول بازی با انجام مراحل مختلف و کشت محصولات و پرورش حیوانات می توانید جم را به دست آورید.

به کمک جم هی دی جذابیت بازی بالا می رود و می توانید از امکاناتی چون موارد زیر بهره مند شوید.

سرعت بازی را بالا ببرید.
بازی را ارتقا دهید.
وسایل و امکانات جدید را خریداری نمایید.
در بازی سریع تر پیشرفت می کنید.
موارد فوق نشان می دهد که داشتن زیاد جم در بازی هی دی لازم و ضروری است. به یاد داشته باشید که از جم، درست و به موقع استفاده کنید.

به دست آوردن قورباغه به کمک جم
هر چه از زمان بازی می گذرد، گیمر با مراحل جدیدی رو به رو خواهد شد و همین امر سبب علاقه مندی گیمر به بازی هی دی می شود. در مراحل مختلف این بازی گیمر می تواند قورباغه را به بازی خود اضافه کند که نیازمند استفاده و به کارگیری روش های خاصی می باشد.

اولین راه این است که بتوانید قورباغه ها را به مزرعه خود جذب کنید. برای این کار نیاز به داشتن جم و استفاده از آن است زیرا باید از فروشگاه داخل برنامه با پرداخت جم، حوضچه هایی را خریداری نمایید تا قورباغه ها به مزرعه شما وارد شوند.

خریداری این حوضچه ها به کمک جم و همچنین تزئین کردن آن ها به واسطه پرداخت ارز بازی، راه را برای ورود قورباغه مهیا می کند. این حوضچه ها علاوه بر آنکه سبب جذب قورباغه و آمدن آن ها به مزرعه شما می شوند، زیبایی خاصی به فضا می دهند و مزرعه را بیش از پیش طبیعی جلوه می دهند.

یک نکته در زمان استفاده از حوضچه ها وجود دارد که آن هم تمیز نگه داشتن حوضچه ها و اطراف آن است. در زمان تمیز کردن محیط مزرعه از باتلاق ها، حوضچه ها را در نزدیکی باتلاق قرار دهید تا قورباغه ها به درون آن ها بپرند.

راه های افزایش جم یا الماس در بازی هی دی (hay day)
قسمت قبلی یعنی خرید قورباغه تنها یکی از موارد استفاده از جم در بازی دوست داشتنی هی دی می باشد. در این بازی موارد مختلفی در فروشگاه بازی قرار داده شده است که می توان با خرید آن ها مزرعه خود را گسترش داد. این امکانات برای اضافه شدن به مزرعه نیاز به پرداخت جم دارند.

در زمان سامان دادن به مزرعه با انجام برخی از فعالیت ها به گیمر جم داده می شود که علاوه بر این مورد، یک راه دیگر و آسان وجود دارد که آن هم خرید جم از سایت ها و فروشگاه های معتبر می باشد. با انتخاب تعداد جم های مورد نیاز بازی هی دی و پرداخت هزینه آن، در اسرع وقت می توانید تعداد جم های خود را بالا ببرید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها