تماس تلفنی سید حسن خمینی با مهدی کروبی


31 خرداد 1400 - 16:25
60d07c39d9677_2021-06-21_16-17
در پی عمل جراحی حجت الاسلام مهدی کروبی، یادگار امام تماس تلفنی جویای احوال وی شد.

پس از آنکه مهدی کروبی به دلیل بروز عارضه ای در ستون فقرات صبح امروز در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی طی تماسی تلفنی، ضمن احوال پرسی، سلامتی و شفای وی را از خداوند مسئلت کرد.

در پی عمل جراحی حجت الاسلام مهدی کروبی، یادگار امام تماس تلفنی جویای احوال وی شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60d07c39d9677_2021-06-21_16-17
31 خرداد 1400 - 16:25

پس از آنکه مهدی کروبی به دلیل بروز عارضه ای در ستون فقرات صبح امروز در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی طی تماسی تلفنی، ضمن احوال پرسی، سلامتی و شفای وی را از خداوند مسئلت کرد.

منبع: جماران

66

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
غفاری 0 3 پاسخ 1400/4/1 -06:46

اکثریت بیت حضرت امام رحمت الله علیه با سران فتنه دوستی صمیمی و دیرینه ای دارند .... دلشان به یاد و نام آن فتنه گران می طپد و در مواقع مناسب این ارادت را به نابود کنندگان منافع ملی نشان می دهند . علت این کار شخصیت زدگی محض است که در جامعه ما شریان دارد و بیت امام هم از این قاعده مستثنی نیست .. در خوش بینانه ترین نگاه سید خسن اقا فکر می کنند این همان کروبی 40 سال پیش است که در بیمارستان افتاده و مریض شده !!!! در چهل پیش بودن و فرزند زمانه خویشتن نبودن !!

سید 2 0 پاسخ 1400/4/1 -05:49

آقایان حرمت حفظ کنید

محمد 1 1 پاسخ 1400/4/1 -02:09

چرا باید از کسی که از سران فتنه هست و هنوز هم ازکارش پشیمون نیست احوال پرسی کرد

محمد 1 1 پاسخ 1400/4/1 -01:24

عجب واقعا که پسر خوب اگه این انقلاب صدمه ببینه اول از همه پوست ترا میکنند این قدر دنبال این ها نباش که باد کنند تو پوستت ولقب آیت الله به تو بدهند این رای گیر اخیر چشم تورا باز نکرد آخرش کاری میکنی که...

ناشناس 0 1 پاسخ 1400/3/31 -23:05

واقعآ مردی خیلی دوست دارم شما مثل پدر بزرگوارتان مهربان هستید.

طرز فکر بالای حضرت امام در ایشان وجود دارد 4 8 پاسخ 1400/3/31 -22:26

سیره امام بصیرت بالایی دارند احسنت به ایشان و طرز فکر ایشان با پیامبران برابری میکند