واکنش پمپئو به انتخاب ابراهیم رئیسی


31 خرداد 1400 - 09:31
60d0198e75942_60d0198e75944
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در بخشی از یک گفت و گو مطرح کرد که دولت جدید آمریکا باید از رویکرد دولت دونالد ترامپ برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده کند.

به گزارش شبکه فاکس نیوز، مایک پمپئو در بخشی از گفت‌وگویی با این شبکه درباره رویکردی که دولت جو بایدن باید در قبال ایران اتخاذ کند، گفت: ما اهرم فشارهای زیادی برای این دولت بر جای گذاشتیم، یعنی هزار و خورده ای تحریم علیه مقامات ایران و اقتصادش. ما ائتلافی از کشورهای خلیج فارس و دوست و متحدمان اسرائیل ایجاد کردیم، تمام کارها را کردیم تا ایران را محدود کنیم و مانع در اختیار داشتن پول و منابع  تمام چیزهایی برای آن ها شویم که شاهدش بودیم. شما زمانی را یادتان می آید که چند سال پیش چرخ دستی های پول نقد به ایران دادند. به این دولت اهرم فشارهای زیادی برای اعمال فشار علیه ایرانی ها داده شده است. 
پمپئو ادامه داد: از غنی سازی گفتید، شاهد هستید که آن ها جدا می خواهند دوباره به آمریکا فشار بیاورند تا امتیازات بیشتری پای میز مذاکره بگیرند. آن ها همین هفته کسی به نام ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور جدیدشان انتخاب کردند.

وی در ادامه مدعی شد: رئیسی کسی نیست که با او مذاکره کنیم. این حکومت، حکومتی نیست که با آن تعامل کنیم. ما باید کارزار فشار حداکثری را به کار ببندیم تا این حکومت را مجبور کنیم رفتارش را تغییر دهد. 

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در بخشی از یک گفت و گو مطرح کرد که دولت جدید آمریکا باید از رویکرد دولت دونالد ترامپ برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده کند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60d0198e75942_60d0198e75944
31 خرداد 1400 - 09:31

به گزارش شبکه فاکس نیوز، مایک پمپئو در بخشی از گفت‌وگویی با این شبکه درباره رویکردی که دولت جو بایدن باید در قبال ایران اتخاذ کند، گفت: ما اهرم فشارهای زیادی برای این دولت بر جای گذاشتیم، یعنی هزار و خورده ای تحریم علیه مقامات ایران و اقتصادش. ما ائتلافی از کشورهای خلیج فارس و دوست و متحدمان اسرائیل ایجاد کردیم، تمام کارها را کردیم تا ایران را محدود کنیم و مانع در اختیار داشتن پول و منابع  تمام چیزهایی برای آن ها شویم که شاهدش بودیم. شما زمانی را یادتان می آید که چند سال پیش چرخ دستی های پول نقد به ایران دادند. به این دولت اهرم فشارهای زیادی برای اعمال فشار علیه ایرانی ها داده شده است. 
پمپئو ادامه داد: از غنی سازی گفتید، شاهد هستید که آن ها جدا می خواهند دوباره به آمریکا فشار بیاورند تا امتیازات بیشتری پای میز مذاکره بگیرند. آن ها همین هفته کسی به نام ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور جدیدشان انتخاب کردند.

وی در ادامه مدعی شد: رئیسی کسی نیست که با او مذاکره کنیم. این حکومت، حکومتی نیست که با آن تعامل کنیم. ما باید کارزار فشار حداکثری را به کار ببندیم تا این حکومت را مجبور کنیم رفتارش را تغییر دهد. 

منبع: ایسنا

66

نظرات 33
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ح-شمسي 1 0 پاسخ 1400/4/1 -07:53

اين حيوان كه ديگر كاره اي نيست، چرا اظهارات احمقانه او را منتشر ميكنيد؟ ترامپ، نتانياهو، پمپ گو ، جان ابله و ... ديگر جائي در جامع بشريت ندارند. اينها را فراموش كنيد. اين جانوران منتظر انتقام باشند.

تو دوست کی هستی 6 1 پاسخ 1400/3/31 -21:20

با این حرفهای مفتت فقط مردم را تحت فشار قرار دادی و بس ، مکار نامرد

امیر 8 2 پاسخ 1400/3/31 -20:10

وقتی سخنان سران اسرائیل و آمریکا را میخوانم بیش تر مطمئن میشوم که انتخاب رئیسی کار درستی بود ان شاالله

ناشناس 10 1 پاسخ 1400/3/31 -20:07

شما منتظر انتقام خون حاج قاسم سلیمانی باش.

احمد 10 0 پاسخ 1400/3/31 -17:31

ئو در زبان ترکی به معنی آب...پمپئو میشه پمپ اب ..و از اونجایی که آدم لجنی هست پس میشه پمپ لجن کش

آشنااااا ایرانی 1400/4/1 -02:25

نخیر احمد آقا در زبان ترکی آب میشود ،سو،،،،

احمد 1400/4/1 -08:12

غذاخوری میکنم ئو به زبان فارسی دری (شهرکردی) میشود اب

هفت لنگ بختیاری 11 0 پاسخ 1400/3/31 -16:46

پمپو برو اول فشار اقتصادی رااز رو مردم کشور خودت بردار بدبخت .ایران بزرگ وقوی انقدر منابع وانرژی وسرمایه دارد که تحریم های شما اثر خاصی بر این کشور ندارد.مذاکره با شما اب در هاونگ کوفتن است

هموطن. 13 0 پاسخ 1400/3/31 -16:12

جناب پمپئو! تاریخ مصرف شما تمام شد. سیاست و توهم فشار حداکثری شما، مفتضحانه شکست خورد و خودتان نیز به زباله دان تاریخ پیوستید. حتی مردم آمریکا نیز شما را نخواستند و مانند تفاله، به گوشه ای پرت کردند. سیاست به اصطلاح، فشار هوشمندانه دولت جدیدتان نیز در برابر اراده پولاین و عزم راسخ ملت مقاوم ایران، در حال شکست و فروپاشی است. حرف های امروز شما، حتی دیروز هم خریدار نداشت. ترامپیسم مرد! بپذیر و فقط سکوت کن!

ناشناس 7 0 پاسخ 1400/3/31 -15:25

پمپئو تو اگر مرد بودی سیاهپوستان را با اون وضع فجیع نیروهای شما نمیکشتند شما نژاد پرستها وبرده دارها بدانید روزهای سختی پیش رو دارید اقتصادتون را چین نابود کرد .رهبر کره شمالی نامش را یادتون نرود که مانند اژدها آماده است تا نفستون را ببره.آخه ملعون تو کی هستی که این دولت جدید را زیر سوال ببری .میبینی چطور زانو‌ خواهید زد و ازترس شبها با قرص باید بخوابید .آخه مردک شما دارید با دزدی نفت کشورتون را میچرخانید.میبینی چطور تمام دوستانتون تره هم براتون خرد نمیکنند.شما فقط خودتان را تحریم نکردید آخر با‌ تمام تحریمها چه غلطی کردید .اتفاقا تحریمها باعث‌ شد ما بهترین انواع تجهیزات را بسازیم .شما دارید غلط زیادی میکنید .تمام کاخ سفید در محاصره ما است و هر تصمیمی بگیرید ننوشته ما خبرداریم .شما خبر ندارید الان آمریکا گروگان ما است وراهی ندارید جز بیایید و التماس کنید و بگویید اشتباه کردید.روزی خواهد رسید که از ترس دهانتان خشک بشه ونتوانید درست صحبت کنید.برو خفه شو تو را ما افسار میکنیم دیدی چطور بیرونت کردند‌.آخر اندازه دهانت حرف بزن.اگر شما مرد بودید هواپیمای حامل ترامپ چراغ خاموش وارد عراق نمیشد.چند ماه دیگه این حرفها را که زدید اگر خودت نگفتی غلط کردم اون موقع مردی.ایران سرزمین آزادی وبهترین امنتیت را داره.فعلا کاخ سفید شما داره با چندین هزار نیرو حراست میشه.بدبخت فلک زده تو به اندازه یک پشه هم نیستی مردک .خر هم هیکلش بزرگه ولی ازش کار زیادی میکشند و تو باید بدانی یک خر بیشتر نیستی .

معتمد 11 5 پاسخ 1400/3/31 -15:23

خدا رو چه دیدی آقای پمپئو .... شاید تقاص خون سردار سلیمانی و شهید فخری زاده رو همین آقای رییسی مقتدرانه ازتون بگیره ... یه تفاوتی بین آقای رییسی و سایرین وجود داره بالاخره !!! مرگ بر شما و هم پیمانان تون

حق 11 5 پاسخ 1400/3/31 -15:19

آقای پمپئو ؛ قرآن خوب پاسخی به امثال شما داده ! موتوا بغیضکم .... بمیرید از بغض و کینه ... بمیرید از اینکه هر سیاستی رو خودتون و هم پیمانان تون به کار بستید که ایران زمین بخوره و مردم پشت رهبر رو خالی کنن ولی تیرهاتون به سنگ خورد ... بمیرید

محمد 10 4 پاسخ 1400/3/31 -14:49

مواظب باش خودت وپمپو نامرد ی روزی ی جایی باید بهای به شهادت رساندن سردار دلها را پس بدهید وآن روز دیر نیست

ترامپ 6 12 پاسخ 1400/3/31 -14:39

پمپئو نگران بی ادبی عده ای کم عقل و کم خرد ایرانی نباش 2024 میبنمشون اینان فقط چوب تر میخوان

احمد 1400/3/31 -16:16

چوب تر را بذار برای خودت و هفت جدت تا با او چوب شما را برانند بی تربیت عوضی اشغال

حق 1400/3/31 -18:52

ترامپ لعنت الله علیه !!!!

بهزاد 1400/4/1 -01:10

غربزده ها ، چهل و دو ساله که از خیالبافی ها می کنند، مثلاً فردا آخرین روز حکومت اسلامی ایران است، به قول معروف؛ شتر در خواب بیند پنبه دانه. ، گهی غپ غپ خورد گه دانه دانه .

احمد 5 11 پاسخ 1400/3/31 -14:20

درود به پمپئو که خیلی زودتر از ما این جماعت رو شناخت و گفت: اینا فقط زبان زور می فهمند. تازه فهمیدیم اونچه ایشون در خشت خام می دید ما در آینه هم نمی دیدیم.

حق 1400/3/31 -18:54

متاسفانه خودتحقیری و ذلت و خواری شخصیت درمان نداره !! امام هم فرمودند که غرب زده ها عده شون زیاد نیست اما ادعاشون زیاده !

به احمد 1400/3/31 -22:31

پمپئو چاق و خیکی لابد صبح به صبح برات یک کاسه می .... که اینطوری طرف داریش رو می کنی

بهزاد 1400/4/1 -01:05

بیچاره های غربزده تهی مغز

. 8 13 پاسخ 1400/3/31 -14:18

پمپئو تو تنها کسی نیستی که تبریک نگفتی ! حالا کی می خوان اسم 43 کشور رو جور کنن که یعنی اینا تبریک گفتند؟! خخخخخ حالا البته هیچکی مثل آقای قالیباف تو دلش عروسی به پا نیست! کی دیگه جرات داره بره سراغ پرونده های ایشون؟! خدا می رسونه دیگه ما که بخیل نیستیم!

ناشناس 1400/3/31 -15:21

وقتی دشمن داره یک جبهه رو میکوبه ؛ یعنی حق دقیقا همون جاست ... خدا به همه مون بصیرت بده که بتونیم فراجناحی حق و باطل رو تشخیص بدیم . خدا به آقای رییسی کمک کنه که روسفید بشه

ناشناس 29 18 پاسخ 1400/3/31 -12:47

وقتی تو بقیه اینقدرررر خشگمین هستید ینی انتخاب رئیسی درست ترین کار بوده

عبدالله 2 24 6 پاسخ 1400/3/31 -12:32

پمپی ، بشین تا ایران تسلیم بشه ،. . .گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه ، بولتون یادت رفته !

محمد 31 7 پاسخ 1400/3/31 -11:38

خفه شو پمپ بی خاصیت