پایان دور ششم نشست کمیسیون مشترک برجام، دور بعدی، دور پایانی است


30 خرداد 1400 - 18:44
60cf4d5242c71_2021-06-20_18-44
سرپرست هیات روسیه در مذاکرات برجامی در وین گفت: پیشرفت‌های مهمی در روند مذاکرات حاصل شده است.

میخائیل اولیانوف سرپرست هیات روسیه در مذاکرات برجامی در وین با اعلام خبر برگزاری دور ششم مذاکرات، در توئیتی اعلام کرد پیشرفت های مهمی در روند مذاکرات حاصل شده و در نشست امروز تصمیم گرفته شد مذاکرات موقتا متوقف شود تا هیات ها برای مشورت به پایتخت های خود بازگردند و خود را برای دور بعدی مذاکرات که احتمالا دور پایانی خواهد بود، آماده کنند.

سرپرست هیات روسیه در مذاکرات برجامی در وین گفت: پیشرفت‌های مهمی در روند مذاکرات حاصل شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60cf4d5242c71_2021-06-20_18-44
30 خرداد 1400 - 18:44

میخائیل اولیانوف سرپرست هیات روسیه در مذاکرات برجامی در وین با اعلام خبر برگزاری دور ششم مذاکرات، در توئیتی اعلام کرد پیشرفت های مهمی در روند مذاکرات حاصل شده و در نشست امروز تصمیم گرفته شد مذاکرات موقتا متوقف شود تا هیات ها برای مشورت به پایتخت های خود بازگردند و خود را برای دور بعدی مذاکرات که احتمالا دور پایانی خواهد بود، آماده کنند.

منبع: اخبار جهان

4167

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
عبد اله 1 0 پاسخ 1400/3/31 -08:18

با سلام ، اگر دلواپسان موافقند ، دولت دست از گفتگو برای حل تحریم ها بردارد و بگذارد تا دولت جدید در موقعیت حفظ تحریمها ، کشور را اداره کند . سپس چهار سال بعد قضاوت کنید .

عبد اله 0 0 پاسخ 1400/3/31 -08:18

با سلام ، اگر دلواپسان موافقند ، دولت دست از گفتگو برای حل تحریم ها بردارد و بگذارد تا دولت جدید در موقعیت حفظ تحریمها ، کشور را اداره کند . سپس چهار سال بعد قضاوت کنید .

منافع ملی 1 0 پاسخ 1400/3/31 -00:45

مردم ایران از دل روسیه خبر دارند.که دوست نداره رابطه ما با غرب خوب بشه تا بدون رقیب نفت و گازش را بفروشد و در سایر حوزه ها نیز از کارت ایران در بازی کثیف خودش استفاده کند.البته از جنبه دیگر اگر به قضيه نگاه کنیم،هر کشوری بدنبال منافع ملی خودش است به غیر از ایران که منافع دیگران براش مهمتر است تا منافع مردم خودش.

منزجر 1 5 پاسخ 1400/3/30 -23:37

تا این دولت بی لیاقت عملا خلع ید نشه همینجور پا در هوا میمونیم وچرت و پرتهای تکراری میشنوبم....

منزجر از منزجر 1400/3/31 -10:03

منزجر! اینو نماینده دولت یا ظریف نگفته. اینو نماینده روسیه و ارباب پوتینتون گفته! یعنی حرف ارباب پوتینم قبول نداری؟

هم وطن 2 1 پاسخ 1400/3/30 -22:52

هروقت اجازه دادن ارز وارد کشور بشه و نفت بفروش برسه اون موقع میگیم برجام حل کرده!!!! والا برن بگن برجامو پیروز شدیم و میتونیم نفت بفروشیم و از چین وسایل دسته سوم میتونیم وارد کنیم ا نوقت بدبخت این مردمه که باز گول حرفاتون رو میخورن.

ع ع 6 0 پاسخ 1400/3/30 -21:10

سر کار گذاشتن ملت ایران توسط استعمار چین و روسیه مبارکه؟

ساسان 3 1 پاسخ 1400/3/30 -20:30

مبارکه..امید به خدا تحریما ورداشته شه.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks