رکوردشکنی رای سفید و باطله در انتخابات ۱۴۰۰/ اینفوگرافی


30 خرداد 1400 - 17:11
60cf36645ac4c_2021-06-20_17-06
برای اولین‌بار آرای سفید در ادوار مختلف انتخابات ریاست‌جمهوری از ۳ میلیون رای و ۱۰ درصد مشارکت بالا رفت.

ر

برای اولین‌بار آرای سفید در ادوار مختلف انتخابات ریاست‌جمهوری از ۳ میلیون رای و ۱۰ درصد مشارکت بالا رفت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60cf36645ac4c_2021-06-20_17-06
30 خرداد 1400 - 17:11

ر

منبع: اعتمادآنلاین

66

نظرات 36
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
خرمن 1 0 پاسخ 1400/3/31 -07:54

خدایی سه میلیون بوده.......یا سیزده میلیون

اشنا 3 1 پاسخ 1400/3/31 -03:42

بعضیا هر رقمش را از اصلاح طلب واوصولگرا امتحان کردند نتیجه نگرفتن. این دفعه هم رای سفید را انتخاب کردند تا شاید مسعولان از خواب بیدار شوند که کار دشواری است چون پول حرام و پست منسب چشم و گوش هایشان را بسته شاید عزراییل بیدارشان کند اما تا آن زمان مردم هزار کفن پوساندن

دن کیشوت 13 0 پاسخ 1400/3/30 -23:38

شخصی دچار ریزش مو شد و به متخصص مراجعه کرد و فهمید که اگر ریزش مویش بیشتر از رویش آن باشد ،به زودی کچل خواهد شد،اکنون آنها که بحث ریزش ها و رویش ها را مطرح کردند،بدانند که به زودی کچل خواهند شد

سید سجاد 1400/3/31 -06:57

بلدن چیکار کنند از کلاه گیسی استفاده میکنند،انقدر چیره خوار دارند !

الکی 10 3 پاسخ 1400/3/30 -23:29

همیشه اصلاح طلبان کند کاری اصولگرایان رو جمع کردند

رای بی رای 1400/3/31 -10:05

اصلاح طلبی دفن شد. اصولگرایی هم ایشالا چند وقت دگه

کاربر ناشناس 11 0 پاسخ 1400/3/30 -23:03

اگر قدرتهای بزرگ این جمله را درک میکردند که دنیا دار مکافات است دنیا گلستان میشد خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

طاهره جلوخانی 3 19 پاسخ 1400/3/30 -22:15

رای ها باطله نیست. سبستم احراز هویت را خاموش کردند.سه میلیون رای اول صبخ که دستی احراز هویت شد باطل کردند.مقلدان اقا همه اول وقت به رییسی رای میدادند.من‌چندین بار به ماموران اخذ رای گفتم قسم خوردند اشکال ندارد.اما وزارت کشور بعدا زیزش زد لعنت بر مفسدان نفوذی کثیف

لاله 1400/3/31 -01:14

بله درسته راهنمايي غلط مسولين اجرا باعث اين اتفاق شد بنده هم شاهد بودم

ناشناس 1400/3/31 -01:41

جدی میگی خدای من این ۳ ملیون مشت محکمی بر دهان آمریکاست....برو عامو دلت خوشه

ناشناس 1400/3/31 -02:52

نمیشه دست از توهم بردارید

محمدي 1400/3/31 -09:25

چرت نگو بابا، ما پاي صندوق اجرايي بوديم. دستور دادند كه اول صبح كه دستگاه خاموش است ، مشخصات رو دستي توي كاغذ بنويسيد بعد كه دستگاه روشن شد ، وارد كنيد...مردم هم برگه هاشون داخل صندوق انداختند. چرا الكي جو درست ميكنيد. صندوقها رو كه باز كرديم نصف بيشتر برگه ها يا سفيد بودند يا خط خطي...

قلندر واقعی 10 1 پاسخ 1400/3/30 -22:02

کمترین ارای سفید در دولت دوم خرداد بوده چون مردم با بصیرت بالا حماسه آفرینی کردند به نمودار بالا نگاه کنید متوجه میشوید

رضا 20 0 پاسخ 1400/3/30 -21:31

این یعنی اینکه مردم این دولت رو فقط برای مهر شناسنامه میخوان

هنرآخوندها 20 0 پاسخ 1400/3/30 -21:25

کافی بود یک قطره خون از یه فلسطینی بیرون میامد تمام دنیا را دررسانه ملی روی سر استکبار خراب میکردند .اما نوبت مردم بیچاره ایی که از روی ترس رای باطله داشتند وافراد نترسی که اصلا رای ندادند رااز رسانه ملی نمیگویند وعلت آن را هم توضیح نمیدهند و برای خودشان هم تهدید محسوب نمیکنند . پدرجان ؛محمدرضاشاه یک وقتی دراعتراض مردم پاسخ داد ؛مردم صدای شما را شنیدم اما این مردم اعتراض خود را نشان دادند اما مثل اینکه صدایی هم نشنیده اند . منکه چندین ماهه بیکار صدرصد هستم ازخجالت درروبروی خانواده پناه به یک جای خلوت آوردم تازه افسرده شدم وکم کم احساس میکنم برای فرار از مشکلات به مواد افیونی پناه ببرم حداقل اجازه نمیدهد که زجر بکشم بیایید بسم الله را شروع کنیم .

............ 1400/3/31 -01:02

عزیزم اگه تو این هشت سال نفهمیدی ایراد کار کجاست در حالی خودت می گی صددرصد بیکارم فکر نکنم هیچ توضیح شفاهی شما را قانع کند.

متفاوت 15 0 پاسخ 1400/3/30 -21:25

این یعنی خیلی ها به خاطر شغل یامنصب یا منافعشان حضوردارنداما درعمل حضورندارند.

.... 24 3 پاسخ 1400/3/30 -20:26

علت اصلی نبود انگیزه است . باید امید آفرینی کنند .

قاانون چی میگه 15 2 پاسخ 1400/3/30 -20:04

%52+%13+%3.5+%3.5=%72 بشرط اعتماد به آمارهای دولتی حدود 28% از واجدین شرایط به رییس جمهور محبوب رای داده اند

فرهنگی 9 22 پاسخ 1400/3/30 -19:39

دلیل حضورکم تهرانیها : عالب غارتگران و نوچه هایشان درشمال تهرون وعارت شده ها درجنوب شهرمستقرند، وازآنجاکه دربین کاندیداها یه نفرمثل روحانی یا لاریجانی که سالها به بهانه درس خواندن، نون خور ومغز شسته انگلیسی باشد، وجود نداشت تا راه غارتگریشان مانند 8سال گذشته هموارباشد ازاین رو رای ندادندتابادست خودمنفعتشان بخطرنیانداخته باشند.

عادل 25 2 پاسخ 1400/3/30 -18:43

اگر این اتفاق در یکی از کشورهای غیر دوست می افتاد تا به حال صدا و سیما دهها برنامه تحلیلی و تفسیری در مورد ان تهیه وپخش کرده بودند ولی متاسفانه صدا و سیما سکوت در پیش گرفته وطبق معمول عرصه را برای معاندین جهت تحلیل و تفسیر باز گذاشته است....

اس 32 1 پاسخ 1400/3/30 -18:43

عجب حماسه ای حماسه حضور رای باطله ها

الفاتحه 35 2 پاسخ 1400/3/30 -18:32

این نشان می‌دهد که مردم چقدر ریاکار تر، ترسو تر، ملاحضه کار تر، وابسته تر، پیرتر و فقیر تر شده اند

کاربر ناشناس 1400/3/30 -19:01

درسته

سید 36 2 پاسخ 1400/3/30 -18:28

بنظر میرسد در ایران در مقابل نظارت استصوابی یک جنبش مدنی بدون خشونت در حال شکل گیری میباشد.

ا 4 1 پاسخ 1400/3/30 -18:23

پیشبینی‌خبر‌فوری‌ویا‌علاج‌این‌اتفاق‌ناگوار‌برای‌آینده‌چیست؟

مادربچه هاو معلم مدرسه 3 30 پاسخ 1400/3/30 -18:09

علت اصلی اش، متعددبودن صندوق های رای گیری دراین انتخابات بوده، اشتباهی رای شوراها رادر صندوق ریاست جمهوری ریختند برعکس، برگزارکنندگان حال نداشتند کنترل کنند ای هارا، خودشون راخلاص کردند، همه راازدم باطل اعلام کردند، چرا؟!!!! چون از يئس جمهورشدن رئیسی ناراحت شدند.

.... 1400/3/30 -19:03

حرفتون كاملا بيربط و نادرسته، من خودم معاون مدرسه هستم و عضو اجرايي انتخابات بودم.جزو دستور كار اين بودكه اول هر چهار تا صندوق باز ميشد و راي هايي كه در صندوقها جابجا ريخته شده بود رو جدا ميكردند و سرجاي خودش قرار ميدادند. راي هاي سفيد و خط خطي و باطله فوق العاده زياد بود. نه تنها درحوزه ما اين طور بود ، طبق آمار انلاين همه حوزه ها كه دستمون بود، همه حوزه ها هم همينطور بودند.

ا 1400/3/30 -20:09

به‌خانم‌معلم‌ونخود‌آش:پاسخو‌خبرفوری‌باید‌بده.

............ 1400/3/31 -01:04

عزیزم وقتی از نحوه شمارش آرا چیزی نمی دنی سفسطه نکن

حاج حمید 1400/3/31 -01:34

چه بی ربط حرف میزنی

کاربر ناشناس 4 23 پاسخ 1400/3/30 -18:05

عملکرد اصلاح‌طلبان

کاربر ناشناس 8 26 پاسخ 1400/3/30 -18:05

عملکرد دروغ های روحانی

کاربر ناشناس 8 21 پاسخ 1400/3/30 -18:04

عملکرد دولت بی تدبیر ونامید

محمد 14 3 پاسخ 1400/3/30 -17:24

باید مشکل میزان مشارکت تهران و رای سفید بررسی شود و فکری برای آن شود

فرهنگی 1400/3/30 -19:36

غالب غارتگران درشمال تهرون وعارت شده ها درجنوب شهرمستقرند، ازآنجاکه دربین کاندیداها یه نفرمثل روحانی یا لاریجانی که سالها به بهانه درس خواندن نون خور ومغز شسته انگلیسی باشد، وجود نداشت تا راه غارتگریشان مانند 8سال گذشته هموارباشد ازاین رو رای ندادندتابادست خودمنفعتشان بخطرنیانداخته باشند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks